דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפורו של חוקר פרטי - אשת איש 

מאת    [ 09/08/2008 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 3806 פעמים ]

למשרד החקירות שלי הידוע כמשרד חקירות המתמחה במעקבים בו מועסקים בלשים בעלי רקע ב"סמוייה" או בשב"כ. לפני מספר שנים פנה אלינו לקוח שהינו בעל מינימרקט גדול בת"א וסיפר כי הוא ואשתו הורים ל-4 ילדים ולאחרונה אשתו שהינה עקרת בית מתנהגת באופן חריג לדבריו, מתאפרת ומתלבשת בצורה מהודרת מדי וכל יום בשעות הבוקר יוצאת מהבית וטוענת שיוצאת לסידורים שונים ונעלמת למשך מספר שעות. השערת הלקוח היתה שאשתו בוגדת בו אך הוא מבקש הוכחות. אני בתור חוקר פרטי הבהרתי לו שניתן להוכיח זאת רק באמצעות מעקבים. לאחר שסיכמנו בינינו את עלות החקירה התמקמנו למעקב אחר אשת הלקוח, ואכן בשעות הבוקר המאוחרות לאחר שילדיו של הלקוח כבר היו בגן ובבית הספר יצאה האישה מהבית לבושה בשמלה שנראית כשמלה לבילוי, נועלת נעלי עקב גבוהות ומאופרת היטב. האישה נסעה במונית כאשר החוקרים עוקבים אחר תנועותיה. החוקרים דיווחו על הגעתה לבית מגורים בר"ג. כעבור כשעה לערך נראתה יוצאת מהבית בר"ג ועולה שוב על מונית ונוסעת. לאחר זמן מן הגיעה למלון שרתון בת"א ונכנסה לאחר החדרים. כעבור שעה יצאה מבית המלון וונסעה במונית לכתובת נוספת בר"ג. כחוקר פרטי הבנתי מייד כי מדובר באשת איש העובדת בתור נערת ליווי. הממצאים שנאספו לא סיפקו את את הלקוח מאחר והיה צריך חומר ממשי, הוכחות, על מנת להראות לבני משפחתו מהו פרצופה האמיתי של אישתו, וכמו כן להציג הוכחות לבית הדין הרבני בכדי שיוכל לקבל גט ולנסות ולהשאיר את הילדים בחזקתו.
בכדי להוכיח את עיסוקה של אשת בעל המינימרקט היינו צריכים להגיע אל מספר הטלפון החסוי שברשותה וכן לזהות את הכינוי שלה. שתלנו אדם שיזמין אותה לחדר בבית מלון, יצלמה בשעת מעשה ויקליט אותה על עיסוקיה וקבלת הכסף בתמורה.
באחד המעקבים אחר אשת בעל המינימרקט בזמן שהתהלכה בלובי אחד מבתי המלון, הצמדנו אליה חוקר פרטי, בחור נאה, שהחל לשוחח עימה. היא מצידה ניסתה להתעלם ממנו אך הסכימה לומר את שמה - ג'ני (שמה הבדוי כמובן). אספנו את כל העיתונים והמגזינים המפרסמים נערות ליווי ובדקנו את כל מספרי הטלפונים הניידים והקוויים המפרסמים נערות ליווי שיתאימו לאזור ר"ג ולשמה הבדוי. בינגו! הצלחנו להגיע לאחד ממספרי הטלפון דרכם התברר שישנה עובדת בשם "ג'ני" ותיאורה מתאים לאשת הלקוח - בלונדינית גבוהה ורזה. דאגנו לשריין חדר באחד מבתי המלון בת"א ובחרנו אדם שיהיה מוכן ליצור קשר עם ג'ני, לזמנה לחדרו, להתפשט ולהצטלם בשעת מעשה. היו דווקא לא מעט קופצים להצעה. השתול יצר קשר עם מכון הליווי כאשר אנחנו במקביל מבצעים מעקב אחר "ג'ני". השתול הזמין אותה לחדרו וג'ני הסכימה ללא כל היסוס ונקבה במחיר עלות מתן שירותיה.
השתול התלהב מעבודתו החדשה וקיבל תיק שבו מותקנת מצלמה נסתרת ומכשיר קשר שבאמצעותו יוכל להודיע לנו על תחילתו של המפגש. ג'ני הגיעה לחדרו של השתול, נכנסה, הציגה את עצמה, התפשטה והחלה לפנק את השתול. השתול שנהנה מאוד מרגעים אלו שכח להודיע לנו על מצבו וכעבור כ-20 דקות החלטנו להיכנס לחדר עם מפתח שהיה ברשותינו וזאת למרות שהשתול לא הודיע לנו על כך ("שכח" כמובן). נכנסנו לחדר והבחנו בשניים כשהם עירומים לחלוטין ואפילו לא הבחינו בכניסתינו. כאשר ג'ני הבחינה בנו נראתה מבוהלת, התלבשה מייד והודענו לה על עיסוקינו - חוקרים פרטיים מטעם בעלה. ג'ני שבה לביתה והטיחה דברים בבעלה על עזות המצח שלו בביצוע המעקב אחריה וביקשה להתגרש. במהלך הדיונים אהבת הבעל לג'ני גברה על הבושה וההשפלה והחליט לבטל את המשפט ולהחזיר את אשתו לחיקו והכל לקדמותו.
שנים לאחר מכן בני הזוג החליטו להיפרד מאחר והבעל הגיע למסקנה שאינו יכול לסבול את העובדה שאישתו קיימה יחסי מין עם עשרות גברים תמורת כסף וכל זאת למרות שכסף לא היה חסר.
חוקר פרטי

משרד החקירות גיל ביטחון בינלאומי בע"מ
יהודה ויצמן
0505251229



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב