דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקפידו על 4 הכללים האלו - ותחוללו מהפך חיובי בחייכם 

מאת    [ 09/08/2008 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2550 פעמים ]



הקפידו על 4 הכללים האלו - ותחוללו מהפך חיובי בחייכם / מאת יואב ברנזון

סדרו את עצמכם



סדרו את הראש שלכם והפכו אותו לנקי וחלק, על ידי כך שתסדרו ותנקו כל חלק בחייכם. תתפלאו לראות עד כמה אתם לא מסודרים בבית, ברכב, בעבודה. תמיד ישנו בלאגן עצום ממש מתחת לאפכם שמסתתר וממתין שתסדרו אותו.



נקו את ביתכם, סדרו את כל המגרות, הארונות, השולחנות, החדרים והמחסנים. הקדישו לכך כמה שבועות - עד שתגיעו למצב בו אין חלק אחד בחייכם שאינו מסודר. סדרו את חשבון הבנק שלכם, את הרכב, את ארון הבגדים. זרקו כל מה שאינו נחוץ לכם באמת. כך תרגישו נקיים, מאורגנים, קלילים וחיוביים יותר להתמודד עם מטרות חייכם.



הגידו "כן"



היו חיוביים כלפי העולם - והעולם יהפוך להיות מקום מאוד חיובי עבורכם. הגידו כן למציאות. קבלו אותה. קבלו אותה כפי שהיא. נסו לראות במה שיש את הטוב ביותר. חפשו הסברים משכנעים לכך שהמציאות כרגע היא דווקא מציאות נכונה עבורכם.



הגידו כן לאנשים אחרים. פרגנו להם. אל תעצרו תהליכים שקורים לכם, אל תתנגדו לכל חידוש שמפתיע אתכם בחיים. הגידו כן לשינויים. הגידו כן לעצמכם. אשרו את עצמכם כל הזמן. אמרו לעצמכם - "אני טוב", "אני נהדר", "אני מעולה" - כפי שאתם. תנו לעצמכם נשימה ושחררו את עצמכם מביקורתיות והלקאה עצמית בכך שתגידו כן לחיים שלכם ולעצמכם.



חפשו דרכים להתייעל



בכל דבר שאתם עושים - חפשו דרכים חדשות וחכמות יותר להתייעל ולשפר. בעבודה - חפשו שיטות יעילות וחכמות יותר לעבוד. נסו דברים חדשים שיקצרו לכם את זמן העבודה ויפיקו עבורכם תוצאות טובות ואיכותיות יותר. למדו להספיק הרבה במעט מאמץ וזמן. תמיד חשבו לפני שאתם עושים, כך תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה בזבוזי אנרגיה.



החיים קצרים והמלאכה רבה עד מאוד. אל "תהרגו זמן" ואל תמרחו זמן. נסו להיות יעילים בזמנים. הגיעו לפגישות בזמן. הקפידו על לוח זמנים צפוף ואינטנסיבי - כך לא תאבדו לעולם את העניין שלכם בחיים. עשו הרבה וטוב - ותרגישו מסופקים עד מאוד. השתמשו בזמן הפנוי שתצרו לעצמכם כתוצאה מהיעילות של עצמכם - להעשרה ולהגדילה רגשית ורוחנית. נצלו את הזמן הפנוי הזה ליצירת והשגת מטרות חדשות ומסעירות יותר בחייכם.



דבקו באמת



הקפידו לומר אמת לעצמכם. הקפידו להיות כנים עם עצמכם ולבחון כל פעם מחדש - האם המטרות שלכם אמיתיות, ולאן אתם באמת רוצים לחתור ולהגיע. שאלו את עצמכם תמיד - האם אני פועל לפי האמת שלי? האם אני דבק בעקרונות החשובים לי?



לעולם אל תעשו דברים שאינכם מאמינים בהם או שיגרמו לכם אח"כ לסלידה עצמית ולשנאה פנימית. דבקו באמת שלכם, גם אם היא מנוגדת לדעת אחרים. סמכו על האינטואיציה שלכם, על מה שתחושת הרגש והלב אומרת לכם. אל תשקרו לעצמכם - כי לשקר הזה תמיד יש רגליים, וסופכם שתיאלצו להתמודד אתו בתנאים ובנסיבות הרבה יותר קשות.



וטיפ לסיום: אם תשנו את עצמכם לטובה - ההצלחה מובטחת לכם.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב