דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צריך תפריטים? רק בשיטת דפוס דיגיטלי! 

מאת    [ 07/08/2008 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2249 פעמים ]

לא משנה עד כמה טעים ונעים למראה האוכל שלך, צפה ממנו לקבל תשומת לב אפסית, אם אותו תפריט המציג אותו נראה חדגוני ומשעמם. התאמץ בעיצוב תפריט המסעדה שלך, כפי שאתה מתאמץ בהכנת האוכל והגשתו ועל מנת להשיג תמונות שיעשו צדק לאוכל, פנה לשיטת דפוס דיגיטלי.

דפוס דיגיטלי מציע סיבות טובות רבות מדוע לבחור אותו כאופציה המושלמת בעבור תפריט המסעדה:

1. תמונות עשירות ומלאות חיים עם הדפסת ארבעה-צבעים: דפוס דיגיטלי משתמש במשטח צבע של ציאן (צבע כחול-ירקרק), מגנטה (גוון של אדום), צהוב ושחור. צבעים וגוונים אחרים מיצרים על ידי שילוב של ארבעת הצבעים המוזכרים לעיל בעוצמות שונות. במהלך תהליך המרת הצבעים של מסך המחשב לה של משטח הצבעים, המקבילה הקרובה ביותר במשטח צבע ב CMYK נבחרת בצורה אלקטרונית בכדי לקבל את הגירסא המדוייקת ביותר האפשרית של האימג'. בדרך זו, אתה מקבל אימג'ים מדוייקים ומלאי חיים בכל פעם.

2. הזמנות קטנות המשלמות כלכלית: זהו ודאי אחד המאפיינים הידוע ביותר של דפוס דיגיטלי.
דפוס דיגיטלי מאפשר לבתי דפוס להציע הדפסות במחירים זולים בגלל שבשיטה זו, הרבה שלבים בדפוס האופסט המסורתי, פשוט לא קיימות. על כן עלות ההכנה היא זולה ואז מחיר עבור יחידה הוא נמוך ככל שכמות היחידות הנדרשת קטנה.
מאחר ותצטרך רק כמה עותקים של אותו תפריט שתחלק לכל מען דבעי, דפוס דיגיטלי הוא מושלם עבור הזמנות הדפוס הקטנות שלך. אתה תקבל תפריט באיכות טובה במחיר מציאה.

3. הדפס חומר על פי בחירתך: המגוון שאתה יכול להדפיס על תפריט הוא מוגבל. עם דפוס דיגיטלי, אתה יכול לבחור ברושורים או קטלוגים על מספר לא מוגבל של דפים. גלויות ענק של שש על 11 אינץ', יכולות לשמש תפריט או צרכים אחרים כנספח תפריט (לדוגמא דף של תפריט יין).

4. הדפסה מהירה: דפוס דיגיטלי הוא בעל זמן אספקה מהיר. תהליך ההדפסה הקצר יותר ניתן לשיוך לזמן ההקמה המקוצר. השלבים שאינם קיימים יותר כוללים את יצירת התשליל והתבניות.
ברגע שהעיצוב וקווי המתאר מוכנים, למעשה יצירת התפריט כמעט הושלמה. אתה יכול להיות בטוח שההדפסה לא תעכב את פתיחת המסעדה שלך, בגלל שזמני ההספקה הקצרים מובטחים עם דפוס דיגיטלי.

אך חשוב לציין שלדפוס דיגיטלי יש כמה חסרונות. סדקים לא רצוים כתוצאה מהתהליך או משימוש רב יכולים להרוס את ההדפסות מאחר והדיו במדפסות דיגיטליות יכולים להיסדק וליפול ברגע שההדפסות מקופלות. נזק זה יכול להימנע על ידי שימוש בכיסויים מגני כמו תשלילי פלסטיק על גבי התפריט שלך. אתה יכול לחשוף תפריט לקרינה אולטרה סגולית ובכך לאטום את ההדפסות ובה בעת להפוך את ההדפסות למוצקות יותר.

כשאתה בעסקי המזון, אתה יודע שלא די בהכנת המוצרים הקולינריים שלך באפן שנראה אכיל. זה אמור להיראות ערב לחיך ככל האפשר ולגרות את החושים. עם דפוס דיגיטלי, תוכל בוודאות לפתות את החברים להזמין את מטעמי המסעדה שלך.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב