דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברושור - הפתרון המושלם! 

מאת    [ 07/08/2008 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2447 פעמים ]

האם העסק שלך נמצא בתחרות קשה? תן לשיווק באמצעות ברושורים דחיפה בכיוון הנכון עם דפוס דיגיטלי מרהיב צבע. צבע הופך ברושור לקריא ומובחן יותר ואם תבחר בשיטת דפוס דיגיטלי לעולם לא תטעה. דפוס דיגיטלי מאפשר לך להניח ברושור בידי הלקוחות שלך במהירות.

רוב החברות הדפוס מעדיפות לטפל פרוייקטים קטני היקף כמו ברושורים ועם זמן הספקה זריז באמצעות דפוס דיגיטלי. רובן מעסיקות צוותים מוכשרים עם טכנולוגיה מתקדמת, שמפיקים ברושורים עם איכות עליונה בצבעים מרהיבים בזמן קצר.

דפוס דיגיטלי מושלם עבור עבודות דפוס צבעוניות קטנות היקף כמו ברושורים המתאפיינים במידע שצורך שינויים תכופים. נעשה שימוש בנייר בוהק משני סוגים מותאמי ברושורים לצורך מרקם משובח וצבעים חיים. הנייר הוא עמיד עם מראה מכובד ועשיר. ניתן להשיג נייר זה בשלוש מידות אפשריות הנפוצות ברוב בתי הדפוס. הצבעים המלאים יכולים להיות מודפסים על שני הצדדים, רק על חזית של הברושור או עם חלק אחורי נטול צבע. ישנה אפשרות לעצב ברושור גם בשחור ולבן. רוב העבודות של ברושורים מציעות שירותי קיפול לשנים,שלוש או קיפול "זי" (בצורת האות האנגלית). הכמויות הנפצות בשימוש דפוס דיגיטלי עבור ברושורים הם בדרל כלל נמוכות לעיתים בין אלף לכמה עשרות אלפים. ברושורים אלו יכולים להיות מוכנים לשימוש בין יום ליומים לאחר אישור ה"פרוף" (הבדיקה האחרונה לפני ההדפסה).

הרבה חברות דפוס דיגיטלי מציעות מגוון שירותים ולפעמים מציעות שירות של "הכל תחת קורת גג אחת" ובכך משחררים אותך מלחץ שקשור בקמפיין באמצעות מחלקת העיצוב ומחלקת ההפצה. הן יהיו מאושרות לעצב ברושורים עבורך. כל שתצטרך לעשות הוא לעבוד מול המעצב האמנותי, על מנת ליצור ברושור שבבירור ימשוך את תשומת ליבו של הלקוח. בתום ההדפסה לא תצטרך לדאוג להפצה.

ברוב חברות דפוס דיגיטלי דואגים גם להפצה. כדאי לך להנות משירות זה של "הכל תחת קורת גג אחת" בו כל הפקת ברושורים היא מהירה, ללא עיכובים, באיכות מעולה ומשתלמת כספית. דע לך - ברושור הוא דרך משתלמת כלכלית וזולה לדחוף את השיווק והמכירות שלך.

ברגע שתיצור קשר עם הלקוחות שלך כשבאפשרותך להציג בגאווה בפניהם ברושורים מודפסים מלאי צבע, הרושם שאתה מותיר אחריך יהיה גדול. ברושור הינו חומר קידום מכירות מדרגה ראשונה עבור כל עסק. זמינות מהירה, גוונים חדים, עלות זולה ועוד הופכים את הדפסתם בשיטת הדפוס דיגיטלי למתבקשת. היעילות של ברושור נראית מיד בתגובת הקהל שלך. בעינים קרועות, הם מדפדפים, בוחנים את הדפים הגרפים דף אחר דף, שותים את המסרים שלך - פחות או יותר בשלב הזה אתה מבין מה מתרוצץ במוחם ואתה כבר מהרהר על פרויקט של דפוס דיגיטלי נוסף...
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב