דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלפקים - איך, איפה, באיזה גודל וכמה 

מאת    [ 07/08/2008 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3944 פעמים ]

דלפקים נמצאים כמעט בכל סוג של חנות, תערוכה, מוזיאון וכדומה. כולם זקוקים לדלפקים, שבהם יציגו את הסחורה או יסבירו על השירות. דלפקים יעילים על מנת לשווק מוצרים קטנים או יקרים. הם שימושיים ביותר גם במכירות של הרגע האחרון, שהלקוח שלך לא התכוון לרכוש, אבל יהיו מוכנים לרכוש כשיהיו ליד הקופה. יש כמה מגוון של דלפקים המהווים דוכני מכירה לבחירתך.

כשאתה בוחן דלפקים לתצוגה שלך, זכור מהו המסר שאתה שולח ללקוחות הפוטנציאלים שלך. אתה יכול לבחור דלפקים מקרטון בני שלוש רגליים, בחנות כלבו, חנות עודפים או חנות אופנה שמכוונת לקהל צעיר. דלפקים אלו יכולים להיות נהדרים עבור קידום מכירות קצר טווח והם ניתנים לשימוש חוזר. עם זאת, אתה יכול לשקול להציג דלפקים אלגנטיים, עבור עבור חנויות יוקרה או פריטים שאתה מוכר לאורך כל השנה.

דלפקים מזכוכית הם מרשימים מאוד ויפים. לתצוגות תכשיטים, אוסף כרטיסי בייסבול או שעונים (או כל דבר שלא יגנב בקלות או שנוגעים בו), דלפקים מזכוכית הם פתרון טוב. סוג זה של דלפקים, ניתן לרכישה עם מסגרת עץ (וכך הם ניתן לנעילה) או כשהם עשויים מזכוכית בלבד. דלפקים מאקריליק אף הם נאים, עמידים ועיתים פחות יקרים. אתה יכול לבחור איזה סוג של דלפקים מזכוכית שאתה מעוניין להציג, על פי סוג הקונים הצפויים ועל פי המסר שאתה רוצה להעביר להם.

כונניות מסתובבות טובות לתצוגה של הרבה פריטים דומים. הן גורמות ללקוחותיך לקירבה בלתי אמצעית עם המוצר וכתוצאה מכך לשיעורי מכירות גבוהים. כאשר הן מונחות על דלפקים, הן בגובה העיניים של לקוחות, שבאים לבחון את הסחורה. משקפי שמש, תכשיטים, מחזיקי מפתחות, מוצגים בדרך כלל בשיטה זו. כונניות אלו עשויות בעיקר אקריליק ומתכת. הן יציבות ויכולות להחזיק מעמד לאורך זמן. קנה כונניות באיכות גבוהה, אם אתה מעונין שישארו איתך ושפעולת הסיבוב בהן תישמר.

חשוב שתשקול את כובד הפריטים שאתה מניח עליהן, כדי שיוכלו לשמור על שיווי משקל ולא יקרסו. הצב את הפריטים בחלק התחתון וככל שאתה מציב פריטים יותר ויותר למעלה, דאג שהפריטים על דוכן המכירה יהיו קלים יותר.

אם נגמר לך המקום על הדלפק, אתה יכול לרכוש מעמדים וכונניות מסתובבות שמוצבות ישירות על הקרקע, על מנת לשווק את סחורת איזור הדלפקים שלך. אל תשכח להציב כרטיסי שי ליד הקופה, אם החנות שלך מציעה כאלו. זהו צעד קטן, שיכול בהחלט להגדיל את המכירות שלך ולעזור לשווק את החנות שלך בקרב יותר לקוחות. ברושורים, כרטיסי ביקור ופליירים צריכם להיות מוצגים ולא רק בצורת ערימת נייר על דלפקים, כי זה עלול ליצור תחושה של חוסר סדר ויגרום לחומרי השיווק שלך לאבד ממטרתם. שמור על דלפקים מסודרים ונקיים עם תאורה נעימה ועם זמינות לצפיה על ידי הלקוחות. זכור כי תמיד יש מכירות של הרגע האחרון ואתה חייב להיות בטוח שההשקעה שלך בחומרי שיווק ופרסום באיכות גבוהה ורושם מובחן יחד עם תצוגת דלפקים נאה, תשתלם בסופו של דבר.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב