דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיסכון בהוצאות התקשורת - נגמר עידן הבזבוזים 

מאת    [ 04/08/2008 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2890 פעמים ]

הקדמה:


המחצית השנייה של שנת 2008 תהיה תקופה שבה אותות המיתון והאטה במשק יקבלו משקל יתר במוקד קבלת החלטות של החברות לגבי הערכות לתכנית עבודה 2009.

מנהלי מחשוב ותקשורת יצטרכו להיערך להפחתה תקציבית בהוצאות התקשורת והמחשוב, אשר מהוות סעיף הוצאה משמעותי ביותר בשנים האחרונות במרבית העסקים במשק.

עפ"י הנתונים הרשמיים של משרד התקשורת, כמעט בכל אחת מהשנים האחרונות חל גידול בשיעור העולה על 5% בשנה בהכנסות מפעילי התקשרות. זאת, למרות שבחלק מסעיפי החיוב היו אף ירידות תעריפים בשוק.

כפי שמשתקף מנתונימשרד התקשורת ומנתוני הכנסות ספקיות התקשורת בשנה האחרונה, שמחזקים את המגמה בתרשים, הוצאות התקשורת רק הולכות וגדלות מידי שנה במרבית העסקים בשוק, כאשר תחום התקשורת הסלולארית חצה זה מכבר את רף 50% מכלל ההוצאות. זאת, למרות פתיחת שוק התקשורת לתחרות והפעלת תוכנית ניידות מספרים.

עפ"י סקר שנערך במחלקת בקרת עלויות תקשורת באגינקס תקשורת ומחשוב, הוצאת התקשורת לעובד עומדת היום על כ- 10,000 ש"ח בשנה (בממוצע) והיא עדיין נמצאת במגמת עלייה.

כלים לחיסכון בהוצאות התקשורת:

כפי שכבר הוכח, פתיחת שוק התקשורת לתחרות, ניידות מספרים וכל ההנחיות הרגולטוריות של משרד התקשורת, לא הוזילו ולא יוזילו את הוצאות התקשורת, אם לא תבוצע היערכות מתאימה עם מומחים בעלי ידע בתחום. זאת כמובן, בסיוע כלים ממוחשבים לביצוע בקרה ואופטימיזציה של מכלול הוצאות התקשורת של העסק.
כפי שציינו לא אחת, עושים מפעילי המפ"א החדשים מאמצים רבים לחדור למגזר העסקי הרווחי ביותר למפעילי התקשורת, על חשבון חברת בזק, תוך מתן הנחות משמעותיות בשיעור ממוצע של כ - 30%-40% מתעריפי בזק הנוכחיים. כמובן, לאור ירידת נתח השוק של בזק מתחת ל - 85%, צפויה קבוצת בזק לקבל הקלות רגולטוריות ממשרד התקשורת, בעיקר למתן הנחות נוספות ללקוחות עסקיים, כולל אפשרות הצעת חבילות שירותים משולבים, שירותי VoIP באמצעות חברת בזק בינלאומי ועוד. ניתן לצפות, שהשינויים המתרחשים כיום רק יגבירו את התחרות ואת פוטנציאל החיסכון. זאת, בניהול מהלך אסטרטגי ובמתודולוגיה סדורה עם מודיעין עסקי מפורט של מהלך להפחתה בהוצאות התקשורת של העסק.

הוכחנו לא אחת ללקוחות מחלקת בקרת עלויות תקשורת באגינקס, שבהיערכות נכונה ניתן להוזיל את הוצאות התקשורת של העסק בשיעור ממוצע של כ- 30%.

חמש סיבות לביצוע מיקור חוץ לניהול הוצאות התקשורת:

מאחר שהוצאות התקשורת הכוללות סלולר, מפ"א, נס"ר, אינטרנט ותקשורת בינלאומית הן סעיפים משמעותיים ביותר במרבית העסקים, יניב מיקור חוץ לתהליכים חיוניים "זוללי זמן" תוצאות עם רווחים ברי הוכחה:

? גידול משמעותי בחיסכון בהוצאות.
? הפחתה בבעיית ניהול.
? גישה למומחיות של תעשיית התקשורת.
? אחריות מרוכזת.
? תוצאות מיידיות.


מבצע החודש:
היום, יותר מתמיד, כדאי לבצע את בקרת עלויות התקשורת בעקבות ההאטה במשק, ההקלות הרגולטוריות לבזק והתגברות התחרות בשוק העסקי.
אגינקס יוצאת במבצע חד-פעמי לטובת השוק העסקי, לאור הערכת המצב שנעשתה לגבי הצורך להיערך בצורה נבונה למחצית השנייה של 2008:


סיכום:
השגת התוצאה הכלכלית הטובה ביותר עבור העסק הארגון יכולה להיות פרי תכנון נכון של מהלכי הצטיידות, רכש וידע בתחום שבו עוסקים. מדובר בתהליך לא פשוט, כשייעוץ חיצוני איננו מילה מגונה, והוא בבחינת Must. לקראת המחצית השנייה של שנת 2008 יש להיערך לגל ההדף, שעלול לפגוע בחברות לא מעטות.

מכאן, הצורך בניהול מו"מ מקצועי, שימוש בכלים ממוחשבים לניתוח הוצאות התקשורת וטיפול מקצועי במערכות התקשורת, הפכו להיות חיוניים יותר מתמיד לכל עסק או ארגון, שרוצה לשלוט בהוצאות התקשורת שלו.


Telecom Experts - הוקמה ע"י מהנדסים מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב במטרה לעזור לעסקים בצמצום והתייעלות הוצאות התקשורת.כאן תמצאו פתרונות יעילים ופשוטים לשירותים רבים שיחסכו בהוצאות התקשורת והמחשוב של העסק שלכם. שירות חיסכון לקוחות פלאפון. שירות חיסכון לקוחות סלקום. שירות חיסכון לקוחות אורנג'.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב