דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות הפרסום באינטרנט 

מאת    [ 30/07/2008 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 3590 פעמים ]

לקוח שרוצה לשלוט על הפרסום באינטרנט ישתמש במודעות בגוגל, קישור ממומן, באנרים, פופ-אפ, בלוגים, ניוזלטר, מאמרים וכו'. רובם בתשלום אך השליטה אצלכם בידיים. מודעת פרסום: מודעת פרסום קטנה שעיקרה קישור (לינק) המציגה כותרת וכ- 10 מילים של השירות המוצע.
שיטה זו מוצעת מטעם חברת גוגל ונפוצה גם באתרים רבים אשר מאפשרים פרסום של גוגל באתר שלהם. מודעה זו נחשבת כפרסום עדין באינטרנט ונחשפת למשתמש בעת שהוא עורך חיפוש בגוגל. המודעה תוצג רק אם היא בהקשר למילת החיפוש שהמשתמש חיפש.

קישור ממומן: מנועי החיפוש יציגו בתוצאות החיפוש את הלקוח ששילם עבור הקישור הממומן בראש הרשימה וא"כ את תוצאות המנוע חיפוש שעומדות בקריטריונים של מנוע החיפוש. כדי לשמור על אמינות מנוע החיפוש, יהיה רשום שזהו קישור ממומן והמודעה תיצבע בצהוב.

באנרים: (Web Banners) רצועת פרסומת מבוססת פלאש, המוצגת באתרי אינטרנט לאורכו ולרוחבו. אמצעי פרסום זה נחשב כפופולארי ביותר באתרי האינטרנט. הבאנר יכיל טקסט, תמונות ואנימציה. מאחר ושיעורי ההקלקה נחשבים נמוכים יחסית ולמרות ששיטה זו נחשבת לנפוצה, מפרסמים רבים פנו לשיטות אחרות.

פופ-אפ: שיטה זו נחשבת לאגרסיבית יותר, המשתמש זוכה לקבל פרסומת גדולה על המסך מבלי שנשאל אם הוא מעוניין בכך. הפופ-אפ יציג תמונה, המכילה טופס לעיתים אנימציה מגניבה. על מנת לסגור פרסום זה יהיה כפתור "דלג" או שיופיע X קטן בצד המודעה אשר תאפשר לסגור את מודעת הפרסום, לפני שתבחרו להשתמש בסוג זה של פרסום רצוי שתדעו שגולשים רבים באינטרנט חוסמים הצגת פופ-אפ ע"י הדפדפנים. בלוגים - (Blog marketing)

בלוג: (בעברית: יומן רשת או רשומון) הוא אתר אינטרנט שבו נכתבות רשומות ("פוסטים") העוסקות בחוויות, חדשות ומאמרים, אשר תכניהם גלויים לגולשי האינטרנט לשם קריאה ובדרך כלל אף לתגובה.

ניוזלטר:  (e-mail marketing) פרסום המבוסס על הדואר האלקטרוני. פרסום הנשלח ישירות לתיבת המייל של קהל היעד. לדוגמאות: ניוזלטרים. מיני סייט -(mini-site) דף אינטרנט המקדם מוצר / שרות ובו טופס לרישום לקוחות המתעניינים בשרות, הלקוח ישלם עבור הפניות (לידים) אשר הגיעו דרך פרסום זה. דפי נחיתה - בדומה למיני סייט, דף נחיתה הוא הדף שאליו מגיע הגולש לאתר שלחץ על שורת פרסומת / באנר. דף הנחיתה יהיה כולו בנושא אותה הפרסומת, וזאת על מנת להנחית את המשתמש ישירות לדף שהוא צריך כדי לקבל מידע נוסף על הפרסומת / שרות / מוצר שפורסם.לצפייה

בגלריית: עיצוב לוגו
לצפייה בגלריית: מיתוג

פרסום מבוסס כתבות ופרסומי עיתונות - (Article Marketing, PR Marketing) כתיבת מאמר פרסומי המציג את העסק ואת יתרונות השירותים שהוא מציע.

סיגל לוי - סטודיו סיגל מתמחה במתן שרותים לעסקים קטנים וגדולים בתחומים: עיצוב לוגו | מיתוג | עיצוב גרפי & הפקות דפוס בניית אתרים | עיצוב אתרים | פרסום & אינטראקטיב | איגרות ברכה לקבלת ייעוץ חינם התקשרו: 077-3004230 info@sigals.co.il http://www.sigals.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב