דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישראל 2016 

מאת    [ 31/12/2005 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 4143 פעמים ]

תנועות חברתיות. כבר היום אפשר לראות את התנועות החברתיות כשעל כתפיהן כבר מונחים דרגות של כבוד מהאזרחים. המעניין הוא, כי כל תנועה בוחרת לה את הצבע שלה ומשם והלאה הכל כבר מעשים. ירוקים, כתומים, כחולים ושלל צבעי הקשת יהיו נחלת הכלל. אין יותר מפלגות רודפות בצע. יש תנועות חברתיות שתומכות באיכות חייו של האזרח. לא מדובר רק במנדטים ואחוז חסימה, אלה בסימונו של העלה-הירוק שיהיה לסממן לאיכות החיים של האזרח.

ירושלים. מי יזכור את שינקין? כנראה שרק שוכני 'קפה-תמר'. המותג החדש יהיה 'עמק רפאים' שיכבוש את צעירי הארץ. מה יותר משתלם מדירת חדר במרכז הבירה? זאת כמובן, רק אחרי שהגופים הירוקים הביאו למפלת כרישי הנדל"ן ובכך הורידו גם את מחירי הדירות בתוך העיר. אבל שרון העלה את מסירת השטחים הלא רלוונטיים של ירושלים, אבל לעם הספיק ניתוק אחד, והוא מודיע כי ירושלים היא שבע אותיות, ושבע - לא מתחלק! בכך, מסיים שרון את הקדנציה שלו.

אינטרנט. ישראל כמעט ונהייתה כמו עיר קטנה במזרח הרחוק, מלאה במכשור אלקטרוני שחוסך לנו אפילו ללכת לעבודה. ברגע האחרון, אנחנו נזכרים שאנחנו אוהבים להיות האזרח-הפשוט, הבורגני, זה שנזכר איך הוא ישב פעם בשנקין עם עיתון שהיה מלא בפוליטיקה מושחתת. והיום, הוא יושב בעמק רפאים, עדיין עם אותו עיתון, אבל עם יומן דיגיטלי.

חברות תקליטים. חברות התקליטים הבינו שאי אפשר להילחם בפיראטיות של האינטרנט. תנועה חברתית של גולשי האינטרנט באשר הם, תגרום לתאגידי הענק להבין שמחירי הדיסקים והסרטים הם הם הגניבה האמיתית ומורידים את המחירים משמעותית.

נוער מתגייס. כנראה שאותו שובל של נערים שחשבו שהם "עושים מהפכה" ולא מתגייסים מסיבות שהגדירו אותן "לגיטימיות" היתה לא אחרת מאשר תירוץ מצוץ מהאצבע. לא נותר אלה לשמוח שנקטו נגדם במספר צעדים לאומיים כמו מניעת זכות הצבעה, תשלום גבוה יותר למס הכנסה ועוד. כנראה שהצבא והחינוך החדש שינה את הנוער. הם למדו להיות מתורבתים, לנהוג ברוגע והפסיקו לדקור את כל מי שבא ליד

איכות הסביבה. אם לא התנועות החברתיות שעשו קמפיינים והסברות על החור באוזון וניקיון הארץ, היינו מוצאים את עצמנו הולכים כל היום עם בגדים ארוכים בגלל השמש הרותחת. כנראה שכמו תמיד אנחנו צריכים להיות על סף התהום בכדי להבין שחייבים לשמור על איכות הסביבה בכדי שלא רק אנחנו נוכל לחיות פה, אלא גם הנכדים שלנו.

ישראל 2016. כבר הפנמנו שעם הפלשתינאים לא יהיה שלום. יש להם כבר מדינה, יש להם אפילו ראש ממשלה ולא "יושב ראש". אבל כנראה שלום לא יהיה גם ב-2026. גם הילדים שלי יתגייסו לצבא, ישרתו את המדינה כמו שצריך, וצריך... אני אמשיך ללכת למילואים. אפילו עם איראן יש לנו הסכם סחר בינלאומי ואנחנו יכולים להסתובב חופשי בירדן או מצריים. חבל שאת עירק האמריקאים קלקלו, אבל בטח עד 2026 כבר יהיה בסדר וגם שם נוכל לבקר. מי האמין שנלמד להעריך את מה שיש לנו ונזנח את המשפט הישן "פעם הכל היה אחרת, הכל היה טוב". ואולי לא צריך לחכות עשר שנים...

כתבות נוספות של ארז זוננשיין ניתן לקרוא בכתובת:
http://www.israblog.co.il/erezs
ארז זוננשיין חיי ועובד בתחום האינטרנט משנת 1998. כתבותיו מתפרסות בעיתונות הדיגיטלית והמודפסת.
http://www.seo-site.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב