מהו הסוד של מלים שמוכרות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מהו הסוד של מלים שמוכרות 

מאת    [ 31/12/2005 ]
מילים במאמר: 401   [ נצפה 10393 פעמים ]

 
 
מהו הסוד של מלים שמוכרות ?

כתיבת מכתב מכירה , פלייר , מוצלח ושובר שיאים , הייתה קלה אם כל הלקוחות היו חושבים באותה צורה . אך המציאות היא שלא כך המצב .

החדשות הטובות הן שכאשר אנו מבינים את דרכי המחשבה השונות של האנשים , אפשר לכתוב מכתב מכירה שמהווה כוח משיכה לכל סוגי האישיות . בעשותך כך תראה שיפור דרמטי בתגובות .

אנשים מעבדים מידע בהשתמשם בחושים שונים . יש אנשים שהם מקשיבים נפלאים וגרועים בראייה של הקונספציה . אחרים לא יכולים לתפוש את ההסבר שלך , אלא אם אתה מצייר אותו כתמונה על הלוח הלבן .

בלימוד התורה הנוירו - לינגוויסטית מסבירים שיש שלוש צורות של העברת מידע : ויזואלית (ראייה) , אודיטורית (שמיעה) וקינסטטית (מגע) . הצורות האחרות הן דרך המחשבה , הריח והטעם .

בשימוש בקומבינציה של מלים שמתייחסות לכל אחד מהחושים , אתה מכסה את כל הבסיסים ואתה מושך את סוגי האנשים . להלן דוגמאות של מלים שמתייחסות לחושים השונים :

ויזואליות (ראייה)

... נראה ל... , ראה , הסתכל , עיוור , מבריק , בהיר , ברור , צבעוני , בהיר כשמש , שקוף כקריסטל , לצייר , לשרטט , להאיר , למקד , להציץ , מבט חטוף , אופק , לדמיין , לחלום , ראייה פנימית , נראה כמו , מראה , לצבוע תמונה , ליצור תמונה , להציג , לחשוף , לשרבט , לחזות , רוטט ,חי , להבחין...

אודיטוריות (שמיעה)

...להודיע , להתווכח , בום , זמזום , התנגשות , לשמוע , להקשיב , קול גבוה , קול , רעש , שקט , לדבר , לצעוק , לצרוח , לצרצר , לחרוק , לספר , ללחוש , לשרוק ...


קינסטטיקה (מגע)

...לטפוח על השכם , לערבב , להבריש , לאזן ,לחבר , לחתוך , לנהוג ,לחוש , לאחוז , חום , לב , להכות , להרים , לשחרר ,לאהוב , לעסות , בשלווה , לדחוף , נוקשה כסלע , גס, לחכך , לשפשף , לגרד , להניע , ללחוץ , להזיז , לנגוע , נינוח ...

ריח

... ארומה , ניחוח , תמצית , דגי , פרחוני , בושם , טרי , מעופש , פרפיום , ריח ,מסריח , חריף , מריח , מרחרח , סרחון , מתוק , מאוורר , משב קל , שאיפה קלה ...

טעם

... חומצי , נשכני , מר , סמיך , מנשנש , נהדר , מתקתק , מטריף , זליל ,משקה , אכיל , בשרי , שמן , דגי , טרי , משומן , מיצי , רזה , מתלקק , שפתיים יישקו , נמס בפה , נימוח בפה , חלבי , מזיל ריר , מלוח , חריף , מרקי , חמוץ , מפולפל , נמצץ , בשרני , נבלע , מתוק , טעים , ערב לחיך ,רע , מאכזב ...




מחשבה

... לאתגר , להתרכז , להתחשב , לחשוב , לחלק , לחלום על , להזות , להתנסות , לנחש , לדעת , ללמוד , לתווך , לזכור , לשנן , להניע , להעמיד פנים , ,להרגיש , תחושה , ספקולציה , אסטרטגיה , חשיבה , חזון , אמת , להבין , לתהות ...

השתמש במכתב המכירה שלך באמור לעיל לגבי מלים המתייחסות לחושים ותשיג שיפור דרמטי בתגובות לו .



מלים הן הביסוס הכולל של עסקך .

המוצר שלך , האתר שלך , ואסטרטגיות המכירה שלך תלויים כולם במלים שלך .
אתה צריך ללמוד כיצד לכתוב מלות שכנוע מותאמות ללקוח היעד שלך .
אתה צריך לחוש את צרכי לקוחותיך , לכתוב ולתבל בכתיבתך את התשוקה , ההתלהבות והתועלת .

בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב