דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכתב אישי לשלום עכשיו 

מאת    [ 29/12/2005 ]

מילים במאמר: 936   [ נצפה 3143 פעמים ]

מכתב אישי לשלום עכשיו
מאת: אלכס לוין


שלום אנשי שלום עכשיו אני כל כך שמח שאני יכול לפנות אלכם, כל הכבוד לכם, לרצות שלום עכשיו זאת זכות, זאת תכונה נעלה, אני חושב שאין אדם במדינת ישראל שלא רוצה שלום עכשיו, אני חושב שאין אדם בארץ ישראל שלא חולם על שלום, על שלום עכשיו אין מה לדבר. זה חולם הרטוב של כולנו. אולי על רוצח ראש הממשלה לא, אבל על כל שאר התושבים, אני בטוח עובר הרהור כזה לפחות פעם ביום. אני מעריץ אתכם על הסיסמה, אך אני מעוניין לבחון אותה לעומק וגם את מעשיכם.

שלום עכשיו תמורת מה, תמורת עזה למה לא, אך האם הצד הפלשתיני יסכים לכך? בטח שלא, אז למה שלא נצרף להם את כל יהודה ושומרון חוץ מהלב של המדינה ירושלים, מה אנו לא נעשה תמורת שלום עכשיו, אך האם הפלשתינים יסכימו לכך? אני לא בטוח, כבר הוצע להם יותר, אז אין שלום עכשיו, אתם יודעים מה, ניתן להם את ירושלים ולנו נבקש להשאיר את הרובע היהודי ואת הכותל מה זה לא הוגן? אך מה יקרה והפלשתינים לא יסכימו, מה נעשה אז, אז נעשה את אשר הוצע להם על-ידי ראש ממשלתנו מר ברק איש האני, אני אעשה, אני אבצע, אני אחליט אני אקבע אני אקבע תאריך וכולם יתיישרו, אז ניתן להם גם את הרובע היהודי.

מה רע בכך, לנו רק תאפשרו פלשתינים יקרים להלך מתחת לאדמה ולהתפלל בכותל אבל מתחת לאדמה, בכלל לא תרגישו אותנו, נו מה אכפת לכם, אתם תהיו מעל האדמה ואנו מתחת האדמה, מה רע בכך, חלומו של כל אנטישמי, חלומו של היטלר, נו מה הייתה תשובתם של הפלשתינים להצעה, לא. אתם תהיו מתחת לאדמה, ואז פתחו באינתיפדת אל עקצה, המציאו סיבה, מה אתם רוצים יהודים? בקשתם
להיות מתחת לאדמה, אז מה אתם מתלוננים, אנו נכניס אתכם מתחת לאדמה.

מה נעשה עכשיו ידידי משלום עכשיו, אנו אשמים כי אין שלום, כי לא ויתרנו די, אם היינו מוותרים עוד קצת ונותנים גם את הגליל אז בטוח היה שלום עכשיו, מה כבר שווה הגליל, כמה יהודים יש בו בכלל, בשביל כ-300,000 אלף יהודים בגליל לא נעשה שלום עכשיו, לא חבל לפספס אירוע היסטורי כזה כמו שלום מלא עם הפלשתינים, אני אפילו הייתי מוסיף את הנגב, מי בכלל צריך את המדבר הזה, אנו נשאיר לנו רק את אילת ואם הם יתעקשו גם על אילת, אז אנו נדרוש שלא תהיה זכות השיבה ליפו ואז באמת יהיה שלום עכשיו.

נו סוף סוף הגענו למנוחה ולנחלה, איך לא חשבנו על כך קודם, הרי מרבית העם יושב בין באר שבע ועד חיפה אז בשביל כחצי מיליון יושבי ערי פיתוח בורים ועמי ארץ לא נעשה שלום עכשיו?

ידידיי משלום עכשיו יש לי עוד כמה צביטות בלב והערכה אין סופית לדבקותכם במטרה של שלום עכשיו, כל הכבוד לכם איך שאתם עוקבים אחרי כל בניית קרוואן או חלילה בית ביהודה ושומרון, סליחה בשטחים הכבושים. אתם מצלמים הכל מתעדים הכל מעבירים את המידע לכל העולם וגם לפלשתינים, שידעו ויכירו את האויב הציוני, האימפריאליסטי, הכובש האכזר, זה הרוקע בקלגסיו את זכויותיו של העם המסכן והתמים והשואף לשלום ולאחווה בציון, הפלסשתינים המדוכאים. מעניין מדוע אין בצד השני שלום עכשיו, או שלום מחר, או שלום מחרתיים, אשר מצלם את המתאבדים לוחמי הקודש אשר מתפוצצים ברחובות ישראל והורגים תינוקות תמימים נשים וזקנים, מדוע אין שם מי שיוצא ומפגין נגד התופעה הזאת.

ובכלל מה אנו תושבי המדינה מלינים, הם הרי נלחמים על זכויותיהם, על עצמאותם ועצמאותם עוברת בין פגרי תינוקות ישראל, בין דמעות האלמנות ויתומים. אני גאה בכם איך שאתם יוצאים בהגנה תוך כדי חירוף נפש על כל ילד פלשתיני שנהרג בשוגג על-ידי החיילים הרוצחים של מדינת הכובשים היהודים, איך אתם אבלים על כל קורבן בשטחים הכבושים, גם לי כואב על כל ילד שנפגע, אני גם כן הורה, אך אנו לא הורגים ילדים ונשים בכוונה תחילה, אנו לא מסתתרים אחרי אוכלוסייה תמימה בכדי להילחם בטרור כפי שנלחמים לוחמי חרות פלשתין אשר מתפוצצים באוטובוסים, או מתעללים בחלקי גופות של חיילים.

מתי אחרי פיגוע אתם אחי משלום עכשיו ביקרתם בבית משפחה שיקיריה עלו השמיימה בגלל קדוש זה או אחר מפלשתין הכבושה. אחי משלום עכשיו מתי נשכבתם על גדר הרצועה או יצאתם בהפגנה סוערת ברצועת עזה למען הפסקת הפיגועים בבית קפה בארצם של הכובשים האכזריים, או לאחר ירי של טילי קסם על שדרות או על ישוב אחר אני לא זוכר אולי תרעננו את זכרוני, אחי גיבורי שלום עכשיו כל הכבוד לכם על ההתמדה בה אתם עוקבים אחרי חיילים וטייסים אשר מנסים להציל את ילדכם או את נשיכם או אפילו אתכם מפיגוע נוסף.

איך שאתם מתעדים אותם בזמן ביצוע פשעי המלחמה. כל הכבוד, כל המציל מפגע או מתאבד כאילו הציל את כל האומה הפלשתינית ומה אם האומה שלנו? יפה איך שאתם מעבירים את שמות בנינו פושעי המלחמה רוצחי הילדים והנשים לכל העולם שידעו מי הם הפשעים. כל הכבוד תמשיכו כך ובאה הגאולה לעם הפלשתיני. מעניין איך הייתה נוהגת בכם הדמוקרטיה הגדולה בתבל. אני לא הייתי רוצה להיות במקומכם בארה"ב לאחר מעשה כגון זה, ומה על גדר ההפרדה שנועדה לשמור על ילדנו מפני הקדושים שמתפוצצים בין ילדנו ברחובותיה של מדינת הכובשים הציונים. חבל, חבל שגדר כזאת מונעת אחווה בין עמים, לכן צריך להרסה בכדי שהאחווה תחזור לערי ישראל.

אתם יודעים אחי אולי אתם צודקים, אולי אני שוגה, אולי כולנו רוצחים ואימפריליסטים אשר כבשו ארץ לא להם והגיע הזמן להפסיק זאת, הגיע הזמן להחזיר לפלשתינים את כבודם ואת ארצם ורק כאשר הם יקבלו את כבודם חזרה, אז יבוא השלום, על כן נחזיר את כל המהגרים הכובשים הללו לארצות מוצאם ותבוא הגאולה והגולה לעם ישראל, אנו ישבנו בגולה מה היה לנו רע. מפעם לפעם פוגרום קטן, פה ושם מעט אנטישמיות לנו זה לא מזיק הרי אנו רגילים לכך העיקר שיהיה שלום עכשיו.

אם שגיתי במשהו זאת המופרעות שלי ואני מבקש מראש סליחה מאחי משלום עכשיו. אני מתנצל כי אני לא מבין, אני גאה באחיי משלום עכשיו, כי הם מאירים את דרכי השגויה באור יקרות וכל מה שהם רוצים זה רק שלום עכשיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב