דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול עסקי בענף הרכב 

מאת    [ 24/07/2008 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2166 פעמים ]

אני שמח להציג בפניך את הצעד הראשון לקריירה שלך.

כאדם שסלל את דרכו אל עולם העסקים בעבודה קשה, ללא הכשרה מקצועית, אלא בדרך של אינטואיציה וחוש עסקי מפותח, אני יודע שלו הייתה מסגרת כלשהי שהייתה מציעה לי ללמוד איך לעשות עסקים, הייתי קופץ על ההזדמנות בשתי ידיי.
כשאני מסתכל לאחור ורואה את הבחור הצעיר, שהגיע משכונת מצוקה מבאר שבע והתחיל כנהג בחברת השכרת רכב, לפעמים אני נדהם, איך הצלחתי להגיע עד הלום.

נכנסתי לעולם העסקי של ענף הרכב בטעות. מכרתי רכב שלא היה לי כסף להחזיק, גיליתי את הפוטנציאל העסקי הטמון בעולם הזה והחלטתי לנסות את מזלי במכירת רכב.
לאורך הזמן, זיהיתי הזדמנויות עסקיות, יזמתי מהלכים חדשניים והקפדתי על איכות, אמינות ומקצוענות, ללא פשרות. כיום, קבוצת קל אוטו, קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, נמצאת בתנופה וצמיחה, ופועלת במגוון רחב של תחומים.

אני "בוגר" בית הספר של החיים. שאני מסתכל על העובדים בקובצת קל אוטו, אני רואה את הרצון של כל אחת ואחד להתקדם ולהצליח, ליזום לפתח קריירה ולהפוך חזון ורעיון למציאות. כשאני רואה את הילדים שלי "עושים עסקים" עם החברים ואפילו איתי, מנהלים משא ומתן ומשיגים את מבוקשם, אני מזהה את החוש העסקי שלהם, מחייך ורואה את עצמי בהם.

אני שואף לקחת את היזמים, הרעיונאים, בעלי היכולות, ולסייע להם להצליח ולהתפתח. בסופו של דבר, כולנו "בוגרי" בית הספר של החיים, אבל הייתי נותן הרבה, בעבור היד המכוונת שתלמד אותי איך לעשות עסקים באמת במציאות, בענף הרכב ובכלל. עד היום, לא היה אף מוסד מקצועי, שמלמד הלכה למעשה כיצד ליישם תיאוריות ניהוליות בפועל, כיצד להפוך יכולות למקצוע וכישורים לקריירה.

הרעיון להקים את קל אוטו College, בה ילמדו סטודנטים, המעוניינים לפתח קריירה בענף הרכב, כיצד לעשות עסקים, נולד מהצורך של כל הגורמים בענף הרכב,בכוח אדם מקצועי ואיכותי. ענף הרכב, שאני מהווה חלק ממנו מזה 20 שנה, התפתח מעולם פרוץ למקצוע של ממש, שהחיבור שלו לעולם העסקים מובהק וברור. ההתפתחות והשינויים הצפויים בעתיד לבוא, מחייבים את כל העוסקים בענף הרכב, לעמוד בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ולרכוש מיומנויות עסקיות מובהקות, כדי שיעניקו שירות איכותי, אמין ומקצועי.

מסיבה זו, ישנה דרישה גדולה למאות עובדים מקצוענים ומיומנים, בד בבד עם הבטחה לקריירה והתפתחות אישית בתחום עסקי מרתק. בוגרי קל אוטו College יוכלו לצעוד מהלימודים היישר למעגל העבודה, לפתח קריירה משגשגת עם שכר ריווחי בצידה ויהפכו במהרה לדור העתיד של אנשי העסקים בישראל.

אני איש של חזון, ואני מונע מהרצון לחנך, להוביל, ליזום ולחדש בכל פעם את המחר של כולנו.
אני מאמין שקל אוטו College, תהווה נקודת מפנה בהשכלה הגבוהה ובהכשרה העסקית ובעיקר תסייע לך להעצים את המותג החשוב ביותר - את/ה.

אני מזמין אותך להצטרף ולהיות חלק מעולם העסקים בענף הרכב ובכלל, בתחילה כסטודנטים ואחר כך, כבוגרים וכאנשי עסקים שיבנו וייצרו את המחר שלנו.


http://www.business-college.co.il
שמוליק קליין - מנכ"ל
קבוצת קל אוטו



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב