דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות ברגע האחרון - לא רק בצ'ארטר 

מאת    [ 20/07/2008 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 9955 פעמים ]

מציאת דילים וטיסות ברגע האחרון

בעבר, נסיעה לחו"ל, בין אם לחופשה או לרגל עסקים, הייתה מהלך שכלל תכנון מוקדם, מחקר מעמיק והכנה מרובה. בשנים האחרונות, חל שינוי מהותי בהרגלי הצריכה של הנוסע בארץ ובחו"ל, וטיסות ברגע האחרון הן נחלת הכלל. נסיעה לחו"ל הפכה לעניין שבשגרה, וטיסה ברגע האחרון בד"כ במחירים נמוכים תוך ניצול פערים בין ביקוש והיצע הן מוצר נפוץ ומבוקש.

עד לא מזמן, טיסות ברגע האחרון היו זמינות בעיקר כטיסות צ'ארטר (טיסות שכר). אלו הן טיסות מחוץ למסגרת לוח הזמנים הרגיל של חברות התעופה המובילות. טיסה כזו היא תוצר של הסדר מסחרי בין חברות תיירות סיטונאיות עם חברות תעופה מתמחות, בד"כ על מנת להוזיל מחירים ולספק פתרונות זולים יותר וחבילות הכוללות טיסה ומלון. בעוד שטיסות השכר זולות בדרך כלל משמעותית, טיסות שכר מועדות יותר לעיכובים ותקלות.

כיום, ניתן להזמין טיסות ברגע האחרון ובמחירים מועדפים גם בחברות התעופה המובילות! לדוגמה, אל על מפעילה שירות מיוחד באתר האינטרנט שלה שנקרא "אל על ספונטני", בו ניתן להזמין טיסות 24-72 שעות לפני מועד הטיסה ליעדים נבחרים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

היכן אפשר למצוא דילים של הרגע האחרון?

שירותי הזמנת הטיסות לחו"ל באינטרנט הפכו למאוד זמינים ונפוצים. האינטרנט מספק דרך נוחה ומהירה להזמין טיסות ודילים לחו"ל בצורה יעילה ומהירה. קיימים אתרים רבים המכילים מידע רב על מחירי טיסות, טיפים לטיולים מחירים של דילים שונים עם יכולת הזמנה מיידית. מנועי השוואת מחירי טיסות ודילים באינטרנט שמספקים דרך מעולה להשיג את הדיל הזול או המתאים ביותר. רצוי ליצור רשימת "מועדפים" בדפדפן כדי שבפעם הבאה החיפוש אחר הדיל הנחשק יהפוך לפשוט יותר. הקדמה הטכנולוגית אינה פוסחת על ענף התיירות והתעופה. כיום, טכנולוגיות כגון RSS - Real Simple Syndication (טכנולוגיה המאפשרת עדכון בזמן אמת הישר לעמוד הבית של הגולש ממגוון אתרים על פי הגדרה מראש) מנוצלות כדי להתעדכן בכל הדילים החמים בזמן אמת. "אל על ספונטני" מציע שירות RSS חדשני המאפשר בלחיצת כפתור הורדת עדכונים למחשב וניתן לקבל התראות לדף הבית או לדפדפן על כל טיסת ספונטני שמתווספת למבצע. אחת הצורות להתעדכן במסגרת "אל על ספונטני" היא הורדת וידג'ט ישירות לשולחן העבודה (Google Desktop Gadget).

לסיכום, קיימות דרכים רבות למציאה והתעדכנות בדילים של הרגע האחרון באינטרנט. מנועי חיפוש, מכירות פומביות והרשמה לעדכוני RSS הן רק חלק מהטכנולוגיות הקיימות ברשת שמנוצלות על ידי ענף התיירות על מנת להרחיב את תפוצתן. החוכמה במקרים אלה היא לדעת להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב