דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתגברים על סטרפטוקוק בהומיאופתיה ללא אנטיביוטיקה? 

מאת    [ 20/07/2008 ]

מילים במאמר: 753   [ נצפה 13752 פעמים ]

איך מתגברים על סטרפטוקוק בהומיאופתיה ללא אנטיביוטיקה?

מי מאתנו לא מכיר את התופעה של ילד חולה בדלקת גרון, רצים לרופא ומקבלים בדרך כלל מרשם אנטיביוטי?

זה בסדר לנסות ולטפל באנטיביוטיקה פעם אחת, מקסימום פעמיים - אך מה קורה כשהילד שלנו נכנס למעגל קסמים של דלקת גרון?     

אנו מתחילים לבקר את רופא הילדים בתכיפות די גבוהה, בערך אחת לשלושה שבועות ושוב ושוב מקבלים אנטיביוטיקה ועוד אחת, וכשזו לא עושה את העבודה, אנו מקבלים מרשם לאנטיביוטיקה חזקה יותר, רחבת טווח, בתקווה שהפעם זו תצליח לחסל את החיידק.

אך ראו זה פלא, הילד שלנו מפתיע שוב - עוברים מספר שבועות והופ ! שוב הילד סובל מדלקות גרון, כאילו כלל לא טופל.

השאלה העיקרית שאנו צריכים לשאול את עצמנו, היא למה הילד שלנו חולה ללא הפסקה !!! ונראה כאילו התחיל "לחיות" על אנטיביוטיקה ולפתח בה תלות. הרי לכולנו יש סטרפטוקוקוס בגרון ואלפי חיידקים נוספים בגופנו. אז מדוע חלקנו שבים וחולים וחלקנו חזקים ובריאים יותר?

אפשר להגדיר זאת כ"מערכת חיסונית ירודה". ברגע שאנו חלשים יותר ופגיעים יותר, גם המערכת החיסונית בגופנו נחלשת והופכת חשופה יותר לאותם חיידקים. הטיפול האנטיביוטי אומנם עוזר להיפטר מהחיידק באופן זמני, אך הוא לא מטפל בגורמים שהביאו לדלקת מכלתחילה. ולכן, עד שלא נשנה ונטפל בתנאים הבסיסיים שגרמו לאותה בעיה, החיידקים ימשיכו לחזור לאותה סביבה שמאפשרת להם לצמוח ולהתרבות.

זאת אומרת, תמונת המחלה של דלקת הגרון תתחיל רק אם יתאפשרו תנאים מתאימים לכך.

על פי ההומיאופתיה הקלאסית, לא החיידקים הם שגורמים למחלה, הם פשוט "מתעוררים" כשהמערכת החיסונית שלנו אינה חזק מספיק בכדי להתמודד עם גורמים חיצוניים שונים (לחץ פיזי, רגשי, נפשי). מטרת הטיפול ההומיאופתי היא לחזק את החולה מבפנים, דהיינו לחזק את המערכת החיסונית שלו ולא לתת טיפול נקודתי כדוגמת האנטיביוטיקה. ברגע שנהיה חזקים ובריאים יותר, לחיידק לא יהיה עניין בנו והוא יישאר לטנטי. השינוי שאנו אמורים לראות בעקבות טיפול הומיאופתי הוא לא רק היעלמות של דלקת הגרון או כל דלקת אחרת, אלא מצב פנימי שמשתנה אצל הילד, הן ברמה הרגשית, הנפשית והכללית באופן קבוע ולזמן רב.

מקרה לדוגמא:
ילד בן 5 שסובל מדלקות סטרפטוקוקוס חוזרות ונשנות. האם מדווחת שרק בשנה וחצי האחרונות חלה יותר מעשרים פעם ובכל פעם קיבל טיפול אנטיביוטי. האם החליטה להגיע לטיפול הומיאופתי משום שהבינה שהאנטיביוטיקה כבר לא מסייעת והילד חוזר ונחלה בכל שבועיים שלושה מחדש. בבירור עמוק נמצא שדלקות הגרון התחילו מאז גיל 3, כשבתקופה זו ההורים עברו משבר מאוד עמוק בזוגיות שלהם והיו על סף גירושים. גם ההריון עצמו היה מלווה במריבות סוערות. בחצי שנה אחרונה האם מדווחת שהילד "קשה" - הוא עצבני, עקשן, מחפש להרביץ וחסר שקט. בתור ילד קטן היה ילד מאוד טוב, אחד שמרצה את כולם, מסתגל בקלות. בסך הכל טיפוס נוח, מאוד וותרן.

לאחר שקיבל טיפול הומיאופתי שמותאם לו בצורה אינדיבידואלית, הופיעו מעט התקררויות שלא התפתחו עד לכדי דלקת גרון ומאז ועד היום (כבר יותר משלוש שנים) הילד לא חלה בדלקות גרון ולא נזקק לטיפול אנטיביוטי. בנוסף, הילד השתנה מבחינה התנהגותית - האגרסיביות פחתה בצורה משמעותית עד היעלמות, מסוגל להתעסק עם משהו הרבה יותר זמן מאשר קודם לכן, לא זורק דברים בעצבים והרבה פחות תזזיתי.

מקרה לדוגמא:
ילד בן 11, קצת מלא, הגיע בגלל בעיות גרון. האם מספרת: "מאז שהיה תינוק, הדבר הכי רגיש אצלו זה הגרון. כשהיה תינוק כל דלקת התחילה עם חום של 40 מעלות. הוא סובל משקדים מוגדלים וחשבנו שאולי צריך לנתח ולהסיר את השקדים, אבל אמרו לנו שכל עוד הוא מתגבר עם אנטיביוטיקה לא צריך ניתוח. הפעם כשחזרו הדלקות, החלטתי לנסות טיפול הומיאופתי. כל התחלה של דלקת גרון מלווה בכחכוח בגרון בלילה שלפני, וככה אנו יודעים שלמחרת יש דלקת וחום". בנוסף, הוא מתלונן על אלרגיה שמתבטאת בהתעטשויות קבועות בבוקר ואף מנוזל, גזים, כאבי גרון שמלווים בכאבי בטן וריח בפה. מאוד אוהב מתוקים והאם התחילה אתו בתהליך של דיאטה, כי לא יודע לעשות סטופ בתשוקות שלו. בכיתה הוא מעין מנהיג, אוהב לתת הוראות לכולם. אוהב להרגיש שהוא המורה בכיתה. מכין לילדים דפי עבודה, מכין אותם למבחנים. האם מספרת שכבר מגיל קטן אהב למשוך תשומת לב, אין לו פחד קהל, אלא להיפך - מאוד אוהב שמוחאים לו כפיים. באופיו הוא מאוד יצירתי ומקורי והוא שר וכותב. מאוד חשובה לו ההופעה החיצונית וזה אף מתבטא בתשומת לב שלו לדברים הכי קטנים - כשהיה בגן שם לב שהגננת החליפה עגיל, נעל, מה שילדים אחרים לא שמים לב. לאור הדברים שעלו במקרה, הותאמה לו רמדי הומיאופתית.

בביקורת, חודש לאחר מכן, הוא מספר שמספר ימים לאחר תחילת הטיפול התחיל כחכוח בגרון, אך לא התחילה דלקת גרון. האלרגיה וההתעטשויות פסקו גם הם, הוא לא סובל מכאבי בטן וגזים והאם מספרת שבאמת לא הרגישה ריח מהפה כבר די הרבה זמן.

לפרטים נוספים:

טלי לוי הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך
050-6793091, 03-5329084
www.real-cure.com

 

 

 

טלי לוי, הומיאופתיה קלאסית - לטפל באדם שבך

יצחק מודעי 5, גבעת שמואל
03-5329084, 050-6793091
http://www.real-cure.com
liome@bezeqint.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב