כיצד מתמודדים עם התנהגות מאנית-דפרסיבית?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד מתמודדים עם התנהגות מאנית-דפרסיבית? 

מאת    [ 20/07/2008 ]
מילים במאמר: 305   [ נצפה 2440 פעמים ]

 
 


התנהגות מאנית-דיפרסיבית היא התנהגות עולה ויורדת



בכולנו קיים ממד מאני-דפרסיבי המתבטא בהתנהגות עולה ויורדת, החל מהתלהבות ואופוריה גדולה וכלה בדיכאון ובפסימיות עמוקה.



התנהגות מאנית דפרסיבית היא בעיקרה התנהגות עולה ויורדת. הנזק המרכזי שלה הוא חוסר יציבות, חוסר עקביות, חוסר סיפוק ותחושה תמידית של ארעיות וזמניות בחיים. אנשים מאנים דפרסיביים הם אנשים שכל הזמן בורחים מעצמם ומפחדים מעצמם, משום שהם אינם יודעים מתי תבוא הנפילה הבאה שלהם.



מהם הנזקים של התנהגות מאנית-דיפרסיבית?



התנהגות מאני-דפרסיבית מתבטאת בשורה ארוכה של סימפטומים ובהם, חוסר עקביות ויציבות, הרסנות פנימית, נטייה להתחיל ולא לסיים, דחפים ילדותיים, קושי בלקיחת אחריות, העדר יכולת להתחייב, מצבי רוח, פגיעות גדולה מהרגיל, אמביוולנטיות, נטייה לקחת סיכונים קיצוניים בכל תחום, התמכרות לסמים ממריצים, לעישון, חוסר מנוחה, העדר אמונה, חוסר אהבה עצמית, ביטחון עצמי רעוע ותחושה של חיים בשקר.



לאורך זמן, אנשים מאנים-דפרסיביים הם אנשים שלא מתקדמים בחיים, שהורסים את כל מה שהם בונים, שאינם מצליחים להתמיד בשום עבודה, בשום קשר, שחייהם דומים למסלול בזיגזג, שאף פעם אינם מרוצים ומאושרים ממה שיש להם, שעשו המון דברים ובעצם לא עשו כלום ושבעצם בזבזו את חייהם לשוא וללא סיפוק אמיתי ועמוק. חשוב להבין - החיים אינם עליות ומורדות, אלא יציבות, עומק, ביטחון ושקט נפשי. דפוס מאני-דפרסיבי אינו גזרת גורל או כורח עליון, אלא הרגל שלילי ומושרש שכדאי ואפשר לשנותו.



כיצד מייצבים דפוס מאני-דפרסיבי?



הדרך האפקטיבית ביותר לטפל בדפוס מאני-דפרסיבי היא לרכוש הרגלים חיוביים לכל החיים. רכישת הרגלים חיוביים מייצבת את הדפוס העולה ויורד של המאניה-דפרסיה, היא שומרת ומגנה על הנפש מפני סטיות חריפות מדי והיא מאפשרת לרכוש ביטחון ושקט נפשי דרך ההתרגלות לחיות בצורה יציבה בתוך גבולות ברורים, מוגנים ופשוטים.



הרגלים חיוביים נרכשים בצורה מדורגת, החל מהרגלי חיים פשוטים ובסיסיים ביותר וכלה בהרגלים חיוביים מורכבים ועמוקים יותר. זכרו, אם תלמדו להפנים הרגלים חיוביים, תרסנו ותעדנו בצורה משמעותית ביותר את הדפוס המאני-דפרסיבי שלכם.



וטיפ לסיום: במקום לקחת תרופות פסיכיאטריות, ניתן להתגבר על דפוס העליות והמורדות על ידי הרגלים חיוביים.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב