דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו מרכז הקשב שלכם? 

מאת    [ 20/07/2008 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 2688 פעמים ]



מרכז קשב חיצוני



אנשים בעלי מרכז קשב חיצוני הם אנשים שנוחים להשפעה. לא נעים להם מאחרים, הם מייחסים לאחרים חשיבות גדולה יותר מעצמם, אין להם דעות מוצקות משל עצמם, קשה להם להתבטא במונחים של שחור ולבן.



אנשים בעלי מרכז קשב חיצוני הם אנשים שתמיד מחפשים מה נכון באופן אובייקטיבי, מה נחשב בעיני הכלל, מה הדבר שכולם עושים. אנשים בעלי מרכז קשב חיצוני הם אנשים שעושים תעודות כדי להיחשב למוצלחים, שמשקיעים ברזומה יותר מאשר במקצועיות שלהם, שבטוחים שקורות חיים הם אלה שישיגו להם עבודה, שנכנסים ללחץ אם הם שונים או חריגים.



מרכז קשב פנימי



אנשים בעלי מרכז קשב פנימי הם אנשים משפיעים. הם תמיד שואלים את עצמם מה טוב להם ולא מה טוב לאחרים, הם מייחסים חשיבות רק לעצמם, יש להם דעות מוצקות והם נוטים להתבטא רק במונחים של שחור ולבן, אוהב או שונא.



אנשים בעלי מרכז קשב פנימי אינם מחפשים מה נכון בעיני אחרים אלא רק מה הם חוו או הרגישו, הכלל אינו קובע אלא רק מה טוב להם, הם אינם עושים מה שכולם עושים והם אף סולדים ומזלזלים בעדר. הם לא מחפשים תעודות אלא כישרון, תושייה, אומץ ומנהיגות, הם אינם משקיעים ברזומה או בקורות חיים מרשימים אלא בפיתוח הביטחון העצמי והאמונה העצמית שלהם, הם אינם חוששים להיות חריגים אלא הם דווקא מבליטים וגאים בכך.



עבר ועתיד



בעבר אנשים נדרשו להיות בעלי מרכז קשב חיצוני. החברה כולה הייתה בעבר חברה שפעלה לפי עקרונות אובייקטיביים, והיא לא אפשרה לפרט להתקיים בזכות עצמו.



בחברה המודרנית יותר ויותר נדרש מאנשים להיות בעלי קשב פנימי. להיות מחוברים לקול הפנימי שלהם, לתחושות שלהם, לתעוזה ולאומץ שלהם. לעשות מה שנכון להם ולא מה שמצפים מהם או מה שכולם עושים.



וטיפ לסיום: אדם בעל מרכז קשב חיצוני הוא אדם רדום מבפנים. הוא אינו מחובר לעצמו אלא רק למה שאחרים אומרים לו. לעומת זאת, אדם בעל מרכז קשב פנימי מחובר ישירות לעצמו, לאינטואיציה, לחייתיות ולאינסטינקטים החדים שלו - ודרכם הוא מגיע להישגים ולהצלחה מהירה.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב