דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 טיפים לשמר אהבה 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 580   [ נצפה 2853 פעמים ]

טיפ מס' 1: לפתוח חלון



פתיחות היא תנאי מספר אחד לאהבה. אי אפשר לאהוב - לא את עצמנו ובודאי לא אחרים - ממקום של סגירות. להיות סגור פירושו ליצור נתק קודם כל בינינו לבין עצמנו, רק אח"כ בין העולם שלנו לבין עולמות של אחרים.



לפתוח חלון פירושו תמיד להיות עם ראש פתוח ולב קשוב. נסו לחשוב מעבר לחשיבה הרגילה, נסו להיפתח לאפשרויות חדשות שאינכם "רואים" כרגע. נסו להיות "גדולים" בחשיבה שלכם, לא צפויים ולא שגרתיים. את הלב - תתנו. אל תפחדו. זו הדרך היחידה להרגיש חי באמת. נסו לדבר מהלב, מהמקום האמיתי שלכם. מעבר לכל המשחקים והעמדות הפנים. זה כובש, זה חזק, זה אמיתי וזה עובד - לטובת כולם.



טיפ מס' 2: לנעול את הנעליים המתאימות



אדם שאוהב את עצמו נועל רק את הנעליים שלו. לאהוב את עצמנו פירושו לקבל את עצמנו כפי שאנחנו. בייחודיות שלנו, בדרך שלנו, במקוריות ובאופן והשונה שבו אנו רואים ומבטאים דברים. לכל אחד נעליים משלו. אל תנסו להיות כמו "כולם", כי אין דבר כזה. אל תנסו ללבוש נעליים של אחרים, רק בגלל שהן נראות לכם "יפות" ברגע מסוים של חולשה עצמית.



לבשו את הנעליים שלכם - ותרגישו בנוח עם עצמכם. בלי הצגות ובלי העמדות פנים, אבל עם הרבה נוחות, רוגע ושמחה. כך תהפכו את עצמכם למקור של עוצמה, שקט, מיקוד וספונטניות. אל תבחרו חיים לוחצים עבורכם. אל תבחרו עיסוק שלא תואם את מידותיכם. לעולם אל תתפשרו על משהו או על מישהו שקטן עליכם. חפשו את המקום בו אתם מרגישים בבית, את העבודה שמבטאת רבדים רבים ועמוקים בתוככם, את האישה שגורמת לכם לצחוק ולשמוח מהלב, ואת הבית שמשקף את העקרונות והאמונות שלכם.



טיפ מס' 3: לצחצח שיניים



לצחצח שיניים, בכל מובן שהוא. וקודם כל - שמרו על השיניים שלכם. אבל לא רק - שפרו גם את תחזוקת הגוף שלכם בכלל. הזינו את גופכם במזון טוב ובריא, בכמויות נכונות ולא גדולות, בפינוקים, במנוחה מספקת ובפעילות ספורטיבית שמתאימה לכם. עדיף לא לעשן ולא להכניס לגוף כל מיני חומרים מלאכותיים ומזיקים. זה בטח לא יועיל לכם.



לצחצח את השיניים פירושו גם לשכלל את היכולת שלכם להחליט החלטות נכונות, להתחבר לעצמכם ממקום נכון, לדעת לחתוך מהחיים שלכם דברים שפג תוקפם או שפשוט אינם מתאימים לאני מאמין שלכם, לדעת לעמוד על שלכם, לקחת החלטות קשות ועדיין להיות שלמים ונאמנים לעצמכם. והכי חשוב - להיות אמיצים ולא לחכות לחיזוקים מבחוץ. היו אתם היוזמים של חייכם, וקחו יוזמה ממקום אמיתי, מהקול שבפנים - כך תצליחו בכל מעשיכם. היו נחושים והקפידו להיות במקום שבו ברור לכם לחלוטין מה אתם רוצים. כשתדעו בדיוק מה אתם רוצים - אתם בעצם כבר השגתם אותם, זה רק עניין של זמן.



טיפ מס' 4: לאהוב



הכי נכון, הכי בסיסי והכי חשוב. פשוט נסו להיכנס לפאזה אחרת של אהבה כוללת ושלמה. אל תמקדו את האנרגיה שלכם בשנאה, בדחייה, בגועל נפש, בכעסים או בחרדות. מקדו את עצמכם באהבה במובן הרחב של המילה. זה אומר: חיוביות, אופטימיות, קלילות, זרימה, הרמוניה, מים (הרבה מים), גם לשתות. פרגון, נתינה, יצירתיות, ספונטניות, לא לחשוב כל כך כבד, לא להיצמד בחוזקה לשום דבר, אפילו לא לרעיון הכי טוב שמצאתם כרגע. שחררו אנשים מסביבכם ותנו להם לחיות את חייהם כדי שאתם תוכלו להתפנות לחיים שלכם. נסו לחשוב על טובת הכלל, טובת כולם, ואיך שלכולם יקרו דברים טובים. התחילו לייחל ולאחל לאנשים קרובים ורחוקים, שנואים ונערצים, רק טוב ורק הצלחה. הביעו את עצמכם בצורה רגשית. דברו ברגש. חלמו המון, נסו לפרש את החלומות שלכם ולהבין אותם. בחנו כל מחלה שיש לכם בגוף כמסר לכך שאתם מבצעים משהו בצורה לא נכונה. נסו להבין כיצד מחלות נגרמות לכם בגוף. התחילו לרפא את עצמכם באמצעות אהבה. והכי חשוב - התחילו להקשיב לעצמכם, להאמין בעצמכם ולהתייחס למה שאתם שומעים בתוככם ברצינות.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב