דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אהבה לוקחים 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 2404 פעמים ]

התלהבות היא היסוד הבסיסי לאהבה ולהצלחה



יותר מדי אנשים שופטים את עצמם, מבקרים את עצמם ומלקים את עצמם בחושבם שמשהו לא בסדר בהם. יפליא אתכם לדעת שכל כך הרבה אנשים מדכאים את עצמם, מכבים את ההתלהבות של עצמם וסוגרים לעצמם את האפשרויות הרבות לשפר את מצבם לטובה. אנשים "ריאליים", אנשים "מפוכחים" או סתם אנשים שפשוט "לא מרגישים" או "לא ממש מוכנים להאמין" הם אנשים שאינם מאפשרים לעצמם לפעול ממקום של התלהבות, תשוקה ורגש. במקום זאת, הם חיים בעולם ציני וצר של הגיון וריאליות. עולם כזה אינו יכול לנפק חיים של ריגוש או של אושר מלא ושלמות, אלא כל שניתן להפיק מעולם כזה הוא סוג של חיים "בסדר" או חיים של "זה מה שיש" או חיים של התפשרות או במקרה הגרוע יותר - חיים של אין בררה.



זכרו, התלהבות היא היסוד הבסיסי לאהבה ולהצלחה בחיים. ללא התלהבות לא תוכלו להגשים את החלומות העמוקים שלכם, מכיוון שחלומות עמוקים הם תמיד חלומות רגשיים. החומר שממנו עשויים חלומות הוא רגש. לכן, מי שאינו מוכן להרגיש או להאמין בחלומות של עצמו - לעולם לא יוכל לגעת בהם או לממש אותם. הקסם של החיים היא תשוקה. לתשוקה יש כוח אדיר. לאמונה יש כוח אדיר. להתלהבות יש כוח עצום. התלהבות, תשוקה והתרגשות הם כוח שמסייע לנו להגשים את מה שאנו חולמים עליו, כי הם מפיגים פחדים, מפוררים חסימות ומכשולים, מעלימים התנגדויות וחסכים ומרפאים כאבים.



תשוקה יוקדת תביא אתכם לאהבה ולחיים הטובים



תשוקה יוקדת נובעת בין היתר מכעס ומזעם פנימי המתועל בצורה נכונה להשגת מטרות איכותיות וחיוביות. למדו לתעל את הכעסים והתסכולים שלכם לכוח מניע. הפנו את הזעם הפנימי שלכם לכיוונים בונים. קחו את המחסומים והבעיות שלכם בחיים כסוג של מדחף שיאפשר לכם להתכוונן ביתר עוז ובנחישות על המטרות האמיתיות שלכם בחיים. קחו את כל הטינה, השנאה והקנאה והפכו אותן לתשוקה יוקדת להצליח, לאהוב, להפתח ולגדול.



אל תשקעו ברחמים עצמיים. רחמים עצמיים לא הביאו אף אדם לשום דבר חיובי. הילחמו בשליליות. נקו וטהרו את עצמכם מפסימיות וחוסר אונים. אל תאמינו בחולשות שלכם אלא רק בכוח שלכם לעשות, לשנות, להשפיע ולשלוט על החיים שלכם בכל מאת האחוזים. הלהיבו את עצמכם לגבי המטרות שלכם. חזקו ואשרו את עצמכם כל הזמן. אל תמתחו ביקורת על עצמכם. תנו לתשוקה ולהתלהבות הטבעית שלכם לקחת אתכם עמוק עמוק לתוך המטרות האמיתיות והחשובות בעיניכם.



למדו להילחם בחירוף נפש על הדברים החשובים לכם



אנשים שלא מחוברים לעצמם הם אנשים שאינם נלחמים על מה שחשוב הם - פשוט משום שהם אינם יודעים מה חשוב להם. אנשים כאלה אינם יודעים מהם הערכים שלהם, מהם העקרונות שבהם הם מאמינים, מהם הקווים האדומים שלהם ועל מה הם מוכנים למסור את נפשם. כדי להילחם על מה שחשוב לנו אנו צריכים לדעת תחילה מה חשוב לנו באמת, וכדי לדעת זאת - עלינו להתחבר לרגש שלנו. משם יבואו התשובות המכריעות הללו.



תנו מקום רק לדברים החשובים בחייכם. למדו לוותר על הדברים הטפלים. אל תריבו ועל תבזבזו אנרגיה על העניינים השוליים והלא עקרוניים - אבל למדו להילחם בחירוף נפש על הדברים בהם אתם מאמינים. אם אתם לא מוכנים שידברו אליכם בצורה משפילה - הילחמו על כך והגנו על עצמכם בחירוף נפש. אם אתם אינכם מוכנים שיזלזלו או ינצלו אתכם - הילחמו על כך והגנו על עצמכם בנחישות בלתי מתפשרת. היו אסרטיביים וחסרי פשרות בנוגע לחלומות שלכם. אפשרו לעצמכם להגשים את עצמכם ולהרגיש מאושרים מבלי שאף אחד לא יצליח לדכא אתכם ולכבות לכם את הנר. זכרו - אם ברצונכם לאהוב, להיות מאושרים ולעצב את חייכם כראות עיניכם עליכם להיות מוכנים למסור את נפשכם לשם כך. נחישות, תשוקה יוקדת, יצירתיות ותושיה יביאו אתכם לעבר היעדים שלכם. אף אחד מלבדכם אינו יכול לעשות עבורכם את העבודה הזו. זה תלוי רק בכם - לא באף אדם אחר.



וטיפ לסיום: תנו מעצמכם הרבה יותר. שחררו את העוצמות שלכם ותנו להם ביטוי. תופתעו לגלות כמה אתם חזקים, מחוייבים ונחושים. לכו עד הסוף עם החלומות, הרצונות והאמביציות שלכם.
יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב