דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ההבדל בין גבר מושג לגבר בלתי מושג? 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 6487 פעמים ]



הגבר המושג



הגבר המושג הוא גבר שמתלהב מהאישה שלו מהרגע הראשון, זהו גבר שמכוון למטרות של האישה ושאין צורך לאלף או לחנך אותו כדי שירצה במה שהיא רוצה.



גבר מושג הוא גבר שבשל, שרוצה, שמעוניין, שפנוי, שמאוהב, שמתאים, שנוח, שמעניק, שנותן, שאכפת לו ושמרוצה מאוד מהאישה שאיתו. גבר מושג הוא גם גבר שתמיד יש בו "פגם" מסוים בעיני האישה שאיתו. הפגם הזה גורם לה "להתפשר" עליו במובן מסוים אבל להיות בטוחה שהוא לעולם לא יעזוב אותה כי בעיניו היא "המושלמת".



הגבר הבלתי מושג



הגבר הבלתי מושג הוא גבר שאינו מתלהב באמת מהאישה שלו מהרגע הראשון. זהו גבר שמכוון למטרות שלו - ולא למטרות שלה בחיים. יש צורך במנות אדירות של השקעה, סבלנות וחינוך כדי לנסות ולאלף אותו - אולם ברוב המקרים ההשקעה מתבררת כבזבוז מוחלט של הזמן.



גבר בלתי מושג הוא גבר לא בשל, אחד שלא באמת רוצה, לא ממש מעוניין, בדרך כלל לא פנוי או אפילו נשוי, שאינו מאוהב, שלא מוכן להתאים את עצמו, שמתקמצן ואינו נותן מעצמו באמת ושאינו מרוצה מהאישה שאיתו. גבר בלתי מושג הוא גבר שבעיני האישה שאיתו הוא ה"מושלם" כי הוא עונה לה על כמה צרכים קריטיים שהיא סבורה שהם הכי חשובים לה, ולכן בתחושה האישית שלה היא נתפס "ככיבוש מצוין" ולא כפשרה בעוד שדווקא הוא זה שרואה אותה כבלתי מושלמת, פגומה ו"פשרה" עבורו.



לא לרדוף אחרי גברים



הטעות הבסיסית של מרבית הנשים הרווקות או הבודדות היא שהן מנסות לרדוף ולהשיג רק את הגברים הבלתי מושגים ולא את הגברים המושגים והטובים, וכתוצאה מכך הן נותרות תמיד בודדות, מתוסכלות, פגועות ודחויות. בסופו של דבר, הן תמיד מכניסות את עצמן למרדף של כיבוש אחרי גברים בלתי מושגים במקום להיות מלכות ולתת לגברים הטובים לחזר אחריהן, לכבוש אותן ולהעניק להן חיים מלאים, נוחים ונעימים. טעות נוספת של נשים רווקות או בודדות היא שהן גורמות לגברים המושגים להרגיש בלתי מושגים לידן בכך שהן דוחות אותם כשהם רוצים בהן ורודפות אחריהם רק כשהם אינם רוצים בהן.



חשוב להבין שיחסים זוגיים טובים ובריאים אינם מרדף ואינם אתגר של כיבוש אלא בסופו של דבר הם שותפות אמיתית וארוכת טווח לחיים מעולים. לכן, אישה שלומדת להיות שותפה במקום להיות רודפת, הודפת וכובשת - תגאל את את עצמה מבדידות ומרווקות.



וטיפ לסיום: תפקיד הגבר הוא לחזר ולכבוש. תפקיד האישה היא להיכבש ולהיות מחוזרת ונאהבת לאורך זמן על ידי גבר שמאוד מעוניין בה מהרגע הראשון.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב