דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 סיבות מדוע בן זוגך מפחד ומאוים ממך? 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2445 פעמים ]

(1) את מרוויחה כמוהו או יותר

אישה שמרוויחה כמו הגבר שלה או יותר ממנו, תורמת כביכול לתקציב החודשי ומקלה על הגבר את פרנסת הבית. אלא שלמעשה, מי שמרוויח הרבה גם משפיע יותר, וגברים תופסים הכנסה כספית כמקור לשליטה, השפעה ודומיננטיות. לכן, אם את מרוויחה יותר מהגבר שלך הוא ירגיש שאת חשובה, חזקה, משפיעה וקובעת יותר ממנו, גם אם זה לא נראה לך או אין לך כוונה כזאת.

(2) את משכילה ממנו

אם את אישה משכילה או מצליחנית יותר מהגבר שלך - את מאיימת עליו גם אינך מודעת לכך. לידך הוא מרגיש טיפש, חסר השכלה או לא מפותח מספיק, לא ראוי מספיק ולא עומד בקריטריונים התרבותיים הגבוהים שלך. לידך הוא מרגיש שעליו להוכיח את עצמו כל פעם מחדש, בעוד שליד אישה שנחותה ממנו הוא ירגיש הרבה יותר בנוח להיות מה שהוא מבלי הצורך להוכיח דבר.

(3) את מבוגרת ממנו

הגיל מעניק עוצמה וניסיון מצטבר. אם את מבוגרת ממנו זה כמובן יאיים עליו כי את מקדימה אותו בהתפתחות שלך, בניסיון שלך, בידע ובבגרות שלך. זה מאלץ אותו להתאים את עצמו אלייך ולא להיפך, וזה יותר מקשה עליו להוביל אותך כי את מעליו.

(4) את רוצה ילדים יותר ממנו

גברים אוהבים להוביל ולא להיגרר. אם את רוצה ילדים הרבה יותר ממנו זה מאיים על הגבר, משום שהוא מרגיש נגרר אחרי משהו שהוא עדיין לא בשל אליו ומשום שהוא רואה בילדים דבר המאיים כרגע על תחושת החופש והשלמות שלו. גבר חושש מאישה שאונסת אותו לעשות משהו שהוא אינו שלם לעשות.

(5) אימא שלך מאוד דומיננטית

אם אימא שלך היא אדם מאוד דומיננטי ושולט, ההנחה של הגבר שלך שאת בסופו של דבר תהיי בדיוק כמוה ברבות הימים, וזה מאיים עליו כי הדבר האחרון שהוא רוצה זה לחיות עם אימא שלך באותה המיטה. חשוב להבין, שללא עבודת מודעות עמוקה וטיפול עצמי מונחה רוב הסיכויים שאכן את תהיי בדיוק כמוה, כי ללא מודעות אנשים הופכים להעתק מושלם של הוריהם בין אם הם רוצים בכך ובין אם לא.

(6) את לא סופרת אותו

אישה שיודעת בדיוק מה היא רוצה ושיש לה תוכנית מוגדרת מהחיים שלה מאיימת על הגבר שלה, כי מי שבא עם תוכנית מוגדרת הוא מי שתמיד מחזיק ביתרון ובעוצמה. גברים הם אלה שרוצים להכתיב את התוכנית שלהם, ולכן אישה שבאה עם ידיעה ברורה ביותר על כוונותיה, מפחיתה מחשיבות הגבר שלה, מכתיבה את רצונותיה ולא מאפשרת לו ליצור סדר יום משלו.

(7) את יודעת להסתדר לבד

הדבר המאיים ביותר על גברים הוא עצמאות האישה. גברים מרגישים בטוחים כשהאישה שלהם תלויה בהם או כשהיא מגלה גם חוסר עצמאות, חולשה ותלות, כי חולשת האישה מחזקת באופן יחסי את עוצמת הגבר שלה. אישה שמגלה עצמאות מוחלטת וחוסר פחד להיות לבד ולהסתדר גורמת לגבר שלה להרגיש חסר חשיבות, מנותק מתפקידו כאביר ומציל. גבר כזה יחשוש באופן טבעי שלא תהיה לך בעיה לעזוב אותו ולהסתדר בחיים בלעדיו בכל רגע, ובמיוחד אחרי שלב הבאת הילדים.

וטיפ לסיום: ככל שאת מעליו - כך הוא מאוים ומפוחד ממך יותר. ככל שאת מתחתיו - כך הוא מרגיש יותר בנוח להוביל אותך ולהיות הגבר שלך.
יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב