דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוספי מזון - לחיטוב, דיאטה, הרזייה, כוח ופיתוח שרירים 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 1173   [ נצפה 4718 פעמים ]

תוספי מזון - לחיטוב, דיאטה, הרזייה, כוח ופיתוח שרירים ועוד...

animal cuts (אנימל קאט)

פעילות: מסייע לשריפת שומנים וחיטוב שרירי הגוף אופן השימוש: 1 שקית בבוקר 1 שקית בין 30-60 דק' לפני אימון הערה: ביום ללא אימון יש ליטול 1 שקית בבוקר.
המוצר מכיל תשלובת של 8 כדורים לשימוש יומי המסייעים לשריפת השומנים בגופינו אף ללא פעילות גופנית!!!  animal cuts פותח בעבור דרישותיהם של מפתחי הגוף להגיע לאחוזי שומן אפסיים.
animal cuts הוכיח את יעילותו להורדת משקל ולהפחתת שומן - דיאטה מהירה, יעילותובניצול מוגבר של שומן העוזר לגוף להעביר שומנים אל המיטוכונדריה (תחנת אנרגיה של התא), שםניתן להשתמש בשומן כחומר דלק לפעילות הגופנית.  animal cuts הינה נוסחא טרמוגניתחדשנית (תרמוגנזה: תהליךפיזיולוגי בו תאי השומן בגוף נשרפים להפקת אנרגיה) המייעלת את האנרגיה ושריפת הקלוריות.  הנוסחא של animal cuts מכילה מרכיבים ליפוטרופיים (מניידים שומן) ומרכיבים לייעולחילוף החומרים ביחסים המדויקים שיעזרו לגופך לשרוף שומן. מכיל חומרים טרמוגניים וליפו-טרופיים המסייעים לשריפת עודפי השומנים.  כמו כן, ה- animal cuts מכיל צמחים המפרישים את עודפי הנוזלים בין העורלשרירים הדבר תורם למראה חטוב יותר של הגוף בנוסף לויטמינים, מינרלים,  חומצות אמינו, חומצות שומן וצמחי מרפא. ה- animal cuts מכיל חומצת אמינואל-קרניטין קומפלקס המסייעת לגוף בהפיכת השומן לאנרגיה ומועילה . משפרת את תפוקת הלב. אחד ממרכיבי בטבליות הוא הציטרוס אורנטיום, מרכיבהמצוי בזן מסוים מאוד של תפוזים בעל ריכוז גבוה של פוליאמין. תפקידו שלהציטרוס אורנטיום הוא להגביר את יצור האנרגיה בגוף או במילים אחרות - לשרוף שומנים (בדומה לאפדרין), כמו כן הוא מרכיב המגביר את הפקת האנרגיה בגוף ופוקד על התאים להאיץ את חילוף החומרים. התוצאה- שריפת שומנים. מרכיבים נוספים הקיימים הם גוארנה (וצמחים נוספים) ויחד הם מדרבנים ביעילות את יצור האנרגיה בתאי השומן ומגבירים את אפקט שריפת השומנים.


animal stak 2 (אנימל סטאק 2)

פעילות: מסייע לפיתוח מסת השריר - פיתוח שרירים, לעיצובו וחיטובו פיתוח גוף מגביר הרמון גדילה והורמון דמוי אינסולין אופן השימוש: 1 שקית בין 30-60 דק' לפני אימון 1 שקית בבוקר (ביום ללא אימון).
                       
animal stak 2  הוא מוצר הפועל על שחרור בהפרשת מספר הורמונים, כגון: הורמון גדילה, אינסולין לייק גרו פאקטור 1 (igf 1) ואינסולין. animal stak 2  מכיל רכיבי טסטוסטרון טבעיים, גורמים המשחררים הורמוןגדילה, רכיבים ווזולידיטוריים (מרחיבי כלי דם), רכיבים המעכבים פעולותארומטיות (המרת הטסטוסטרון לאסטרוגן), חוסמי דהידרו טסטוסטרון, מעכבי הורמוןקורטיזול (הורמון המפרק שריר) וגורמים התומכים בפעילות הכבד.
הנה הרכיבים של התוסף
natural test complex
· longjack extract complex (standardized for 28% bioactive glycopeptide compounds/glycosaponins)
· avena sativa extract (standardized for avenacosides a & b)
· tribulus extract complex (standardized for protodioscin/steroidal saponins)
growth hormone secretagogues
· mucuna pruriens extract
· alpha glycerylphosphorylcholine (alpha gpc) , aromatase inhibitors , · calcium d-glucarate  · diindolylmethane (dim)  ,dht blockers  ,· beta-sitosterol  ,· saw palmetto extract
· pygeum africanum , liver detoxifiers
· lysophosphatidylcholine , · milk thistle extract , vasodilator complex , · arginine alpha-ketoglutarate (akg) , · arginine ketoisocaproate (kic) , cortisol inhibitors , · acetyl l-carnitine , · phosphatidylserine , vitamin/mineral support , · vitamin c (as ascorbic acid) , · vitamin b6 (as pyridoxine hcl) , · magnesium (as oxide) , · zinc (as oxide) , · chromium (as picolinate)



GH-max פורמולה אנבולית

עילות: מסייע להגברת הורמון הגדילה עליית במסת שריר שריפת שומן אופן השימוש: 6 כדורים בין 30-60 דק' לפני אימון 1 שקית בבוקר (ביום ללא אימון).
ה gh max של יוניברסל עוזר לך להשיג את המיטב מהורמון הגדילה תוך כדי שימוש בשילוב הרכיבים המנצח והאיכותי : ויטמינים, מינרלים , סטרול טבעי, חומצות אמינו ורכיבים מזינים אחרים.
מוצר ה gh max של יוניברסל הינו היחידי המכיל את היחס המוכח של 1:2 בין אורניטין לארגינין ובריכוז גבוהה למנה (5.000mg / 2.500mg).

gh max מסייע להגדלת נפח וחיטוב השרירים ע"י שחרור הורמון הגדילה (growth hormone), הפורמולה המהפכנית בסיס טבעי מסייעת להפרשת הורמון הגדילה ועקב כך גם להפרשת igf-1 (סומאטומדין) אשר נחשבים להורמונים אנבולים (בוני שרירים). המוצר נחשב לאחד המוצרים היעילים ביותר בעולם לשחרור הורמון הגדילה.

הורמון הגדילה שמיוצר בבלוטת יותרת המוח, ממריץ צמיחת עצמות ומגביר יצירת חלבונים (בניית שרירים). הורמון הגדילה בעל השפעות מעודדות גדילה, מפרק שומן (ליפוליטי).

אורניטין אלפא קטו-גלוטראט (alfa-keto-glutarate ornithine) מגביר את יצירתהחלבונים ומזרז את תהליך הגעתם לרקמות השריר (מצב אנבולי), כמו כןמונע התפרקות של רקמות השרירים אשר עלולה להיווצר במהלך אימונים קשיםוממושכים (מצב קטאבולי).

ארגינין פירוגלוטמאט (arginine pyroglutamate) מיוחד זו נחשב לחזק פי כמה מהארגינין הרגיל ביעילותו ובהשפעתו בגופינו, בהשוואה לנגזרותארגינין אחרות. צורה זו של ארגינין הראתה במספר רב של מחקרים אתהיכולת לשפר את ההפרשה של הורמון הגדילה ובכך להעצים את הייצור של igf-1  חשוב לציין, כי האחרון מגביר את רמות ה- nitric oxide , הרכיב המגביר בצורה משמעותית אתזרימת הדם לשריר ובכך משפר את מראה השריר הנראה גדול יותר ונפוח יותר. בנוסף משפר את אספקת חומרי הגלם לשריר (חומצות אמינווסוכרים).

חשוב לציין, שזהו שילוב של שתי חומצות אמינו המשלימות זו אתזו ופועלות בסינרגיזם. הארג'נין תורמת לייצור האינסולין למטבוליזם של שומנים בכבד, ומהווה מרכיב בגלוקגן: ממריצה את מערכת החיסון בשל השתתפותה בייצור תאי t ובעלתפעילות אנטי חיידקית, אנטי ויראלית ואנטי סרטנית.

סיכום יתרונות ה- gh max:
* ייצור מוגבר של הורמוןהגדילה והורמון igf-1
* יכולת מוגברת לבנות שריר עקב זמינות גבוהה של חומצת האמינו
* יותר מסת שריר, כוח ואנרגיה
* חיזוק משמעותי של המערכת החיסונית



animal pak  - מולטי ויטמין מקצועי

האנימל פק של יוניברסל הינה ערכה לאימונים יעילים יותר.שקית ה-animal pak הינן מוכרות ברחבי העולם כמותאמות למתעמלים באופן מקצועי ביותר, נחשב למוצר הראשון והטוב ביותר מסוגו. אחת-עשר הטבליות המצויות בכל שקית בודדת, מכילות את המינון הגבוה ביותר של וויטמינים, מינרלים וחומרי תזונה נוספים בהשוואה לכלהנוסחאות האחרות הקימות בשוק תוספי המזון. אולם הן גם מספקות את תוספי המזון החדישים ביותר אשר יגבירו את יכולתם הגופנית לאימון ממושך יותר ומאומץ יותר.
התוצאה המיידית לנטילת ה-animal pak הינן גדילה משמעותיתשל המסה השרירית ללא כל שומן.
המחקרים שנערכו במעבדות חברת יוניברסל בארה"ב, מצביעיםעל שיפור מדהים בקרב האתלטים אשר השתמשו בערכה בכל ענפי הספורט.
חשוב לציין, כי המוצר מכיל ריכוז גבוהה של אנטי-אוקסידנטים, מגוון חומצות אמינו וחומצות שומן חיוניות אשר מקטינים את תגובות הקטבוליות (פירוק שריר) של האימון וכך למעשה נוצרים תנאים אופטימלים לבניית שרירים.
ה-animal pak מכיל גם מגוון של צמחי מרפא (גינסנג סיבירי, סמיילקס, ג'ינגר, פרוטוגן a) אשר מסייעים לאושש את מערכות הגוף והשרירים כתוצאה מאימון מפרך.
ולא רק זאת תקבלו ב- animal pak גלוקוזמין וכונדרואיטין מסחוס כרישים אשר מגנים על הפרקים והסחוסים שלכם ושומרים על בריאותם האופטימלית.



ריל גיינס - real gains

ריל גיינס של יוניברסל נוטרישן תוכננהבמיוחד עבור מפתחי הגוף שרוצים לעלות במסת השרירים במהירות וללא תוספת שומניםמיותרת.

בניגוד לחברות אחרות ריל גיינס מכילה גם חלבוני מי גבינה איזולטלספיגה מהירה וגם חלבוני הקזיאין (חלבון חלב) לספיגה איטית וכך מבטיחה אספקה סדירהשל חלבונים לגוף. כל מנה של ריל גיינס מכילה בתוכה 52 גרם חלבון, 6 גרם שומניםאיכותים ו- 87 גרם פחמימות שמתוכן רק 6 גרם סוכר!

האבקה מעושרת באינוליןשהוא סיב תזונתי טבעי שמסייע בעיכול של המזון ובספיגה של המינראליים.

רילגיינס מכילה שומנים איכותים בצורה של שמן פשתה ושל חומצות שומניות בעלות שרשרת קצרה (mct) , ה-mct בשילוב פחמימות מתפנה במהירות מהקיבה ונספגת בקצב דומה לספיגה שלגלוקוז ולכן נחשבת לחומצת שומן חשובה למתאמנים המעונינים להעלות במסת השריר ללאתוספת שומן.

בנוסף מכילה כל מנת הגשה יותר מ- 11 גרם של חומצות אמינומסועפות (bcaa) שחיוניות לבניית שרירים, לתהליכי גדילה והתפתחות תקינים, ולכןחשובות כל כך למפתח הגוף.


 

ד"ר קובי עזרא (Ph.D) מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן אישי. תוספי מזון לספורטאים, אבקות חלבונים, ואבקות לעלייה במשקל. כתב את הספרים: 1. אבן הפינה בתחום פיתוחהגוף. 2. ספורטולוגיה - המדריך לספורטאי. 3. סטרואידים-כל מה שרצית לדעת? ולא העזת לשאול!. לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב