דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנשים מחוזרים הם אנשים שמחזרים 

מאת    [ 19/07/2008 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 2510 פעמים ]

למה את מחכה שרק הוא יתקשר ויחזר?

פסיביות היא תוצר של חשיבה שמרנית. מי שרק מחכה שיתחילו איתה - ואינה עושה דבר כדי ליזום ולעורר באמת את חיי האהבה שלה, תתקשה להצליח בחיי הזוגיות ולהגשים את רצונותיה האמיתיים בקשר לבני זוג, משום שכל הגישה שלה היא הגנתית, פסיבית, ושמרנית.

זכרו, מי שיוזם בחיים - מצליח, כי הוא נפתח. מי שנותר במקום - נתקע, כי הוא נסגר. אל תמתינו רק שיתחילו אתכם. אל תהיו פסיביים וסגורים. היפתחו ליוזמה - ותגלו שעולמכם הופך לדינאמי, מעניין, מפתיע ומגרה.

הפחד לחזר הופך אותנו גם לבלתי זמינים לחיזור

מי שלא מלמד את עצמו לחזר - הופך את עצמו גם לבלתי זמין לחיזורים של אחרים. יש להבין שמי שאינו נועז מספיק כדי ליזום קשרים רומנטיים - אינו בטוח ונועז מספיק גם כדי להיענות לחיזורים. מי שמהסס לחזר - יהיה מהוסס גם ביכולת שלו להיענות לחיזורים וביכולת שלו לבנות יחסים זוגיים המבוססים על ביטחון עצמי, יוזמה ודינאמיות.

זה בלתי אפשרי להיות פסיבי - ובטוח. מי שנועז - הוא בעל ביטחון, אבל מי שמסתגר מאחורי הקליפה שלו - לא יהיה נועז לא בחיזור אחר אחרים ולא בהיענות לחיזורים כלפיו. יוזמה היא דו-כיוונית. אם אתם נועזים יותר - אתם נועזים יותר בלחזר אחרי אנשים אחרים וגם בלהיות מחוזרים על ידי אחרים.

מי שמחזר יותר - מחוזר יותר

ברגע שתכניסו יוזמה לחייכם, ברגע שלא תפחדו ליזום, לקחת סיכונים, ליטול יוזמה ולהיות יצירתיים וספונטאניים באמת - תגלו שאתם הופכים לא רק למחזרים אקטיביים יותר אלא גם לאנשים מחוזרים ואטרקטיביים יותר. מי ששובר את מחיצת הפחד, השמרנות והסגירות שלו - נפתח לאנשים ופותח אנשים בו זמנית. הוא גם מאפשר לעצמו לחזר ביתר מרץ ופתיחות אחר בני זוג וגם משדר שהוא פתוח לחיזורים ולהצעות רומנטיות מצד אחרים.

אם אתם רוצים להצליח בחיי האהבה שלכם - פעלו לפי מה שאתם מרגישים. אל תכחישו את הרצונות שלכם. תנו ביטוי למאוויים שלכם - וכל חיי האהבה שלכם יעברו שדרוג ושינוי יסודי. לא תרגישו עוד חסרי אונים, דחויים וחלשים. להפך, תרגישו שאתם שולטים בחייכם ומניעים אותם לעבר המטרות שתמיד רציתם.

וטיפ לסיום: מידת האטרקטיביות הזוגית שלכם תלויה במידת הפתיחות, היוזמה, התעוזה והאומץ שלכם להיות כנים עם מה שאתם מרגישים ורוצים.
יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב