דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לתערוכות 

מאת    [ 08/07/2008 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2192 פעמים ]

תערוכה היא אירוע בו מציגים שירותים ומוצרים בתחום מסוים. בתור מציגים עליכם לתת ללקוחות את החוויה הכי נעימה ליד הדוכן שלכם. יש שתי סיבות לכך: קודם כל, הנכם מעוניינים בלקוחות עתידיים. נוסף על כך הנכם רוצים להראות ללקוחות החדשים שאתם "על גובה". אנו מבינים שתערוכות יכולות להיות עסק מסובך ומלחיץ, אז הכנו לכם מדריך קטן בנושא כדי שהתערוכה שלכם תהיה הכי מוצלחת שאפשר.

הדבר הכי חשוב שיש לזכור הוא – "תזמון הוא הכול". כדאי לתכנן היטב מבעוד מועד. הכינו רשימות או טבלאות על מנת לבחון את כל ההיבטים של מטרותיכם בתערוכה. לדוגמה, אם הנכם מעונינים להשתתף בתערוכה בנושא תרופות, הדבר הראשון שתצטרכו לברר הוא הגודל והמידות של הדוכן שלכם, וזאת כדי שתוכלו להתחיל לתכנן את המראה הכללי שלו, ובהתאם להחליט איזה מידע חשוב עליכם לקחת עמכם, בין אם זה ציוד או בין אם זה דוגמיות. חשבו על הדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב של קהל היעד שלכם. שאלו את עצמכם שאלות כמו: "האם שם החברה שלי צריך להיות על הדוכן עצמו או מעליו?" "מהו המקום הכי טוב לעלוני פרסום?" "האם אני צריך סלוגן קליט?" ברגע שיהיו לכם תשובות לכל השאלות, אתם יכולים להתקדם הלאה לצעד השני, שהוא קהל היעד שלכם. לפי הדוגמה הנ"ל לגבי תערוכת תרופות קהל היעד שלכם אמור להיות ,בעקרון ,חברות המפיצות תרופות, או אנשים שמעוניינים לייצרן.

כעת, כשאתם יודעים מה עליכם להביא, ואיך עליכם לסדר את הכול - כיצד תמשכו אנשים לדוכן שלכם? למעשה, יש שתי אופציות בסיסיות. הראשונה- להעסיק מציג טוב במיוחד. השנייה- לארגן חלוקת מוצרי פירסום ענקית. בואו נעיף מבט על שתי האופציות שלפנינו, נתחיל מהמציג. די קשה למצוא אחד טוב, וזה עלול להיות יקר. חוץ מזה, למה שתשלמו למישהו שהידע שלו הוא מתחום אחר לגמרי? הרי מי שמכיר את המוצר או השירות הכי טוב זה אתם עצמכם. אתם מנהלים עסק בתחום מסוים, זה אומר שיש לכם בוודאי כמה שנות ניסיון וכישורים בתחום זה. עכשיו בואו נבחן את האפשרות השנייה שהזכרנו, והיא חלוקה מסיבית של מוצרי קידום מכירות. כמובן, שזו תהיה משימה קשה לכשעצמה, אך עם תעשו קצת מחקר ותמצאו מוצרי פרסום טובים, רוב הסיכויים שלא תתאכזבו. אתם יכולים אפילו להימנע מהצורך לבחור מה בדיוק לרכוש, בכך שתצורו קשר עם יועץ פרסום מקצועי אצלנו. הם יוכלו להפנות אתכם לכיוון הנכון כדי שתמצאו את המוצר שיקדם אתכם בצורה הטובה ביותר, ובהתאם לתחום בו אתם עוסקים. לבסוף, חשבו על כל הפרטים. בזמן המתנה לתערוכה חשבו, לאן רצוי שהמוצרים אלה יגיעו, כמה יש לחלק ביום הראשון של התערוכה, האם לחלק את המוצרים כפרסים בתחרות או הגרלה כלשהי.

לאחר מכן עשו חזרות על כל הנקודות שעליכם להעביר, ונסו לזכור בעל-פה את מה שיהיה עליכם לומר במהלך האירוע. לא כדאי לכם להסתכל על דף נייר לרענון הזיכרון משתי סיבות. קודם כל, אתם מאבדים קשר עין. שנית, זה ייתן רושם של חוסר מקצועיות והכנות מראש. אם כבר מדברים על קשר עין, הקפידו לשמור עליו תמיד. זה נותן לאנשים הרגשה שאתם לא רק מעוניינים לשמוע אותם, אלא גם מכבדים אותם. ברגע שהכול מוכן, אתם יודעים איך הכול אמור להראות, אתם מכירים את קהל היעד שלכם, וכל המוצרים נקנו והוכנו לקראת התערוכה.

עשיתם המון חזרות על הדברים שיש לכם לומר ועל הדרכים בהן אתם הולכים להציג את החברה. עכשיו עשו הפסקה וקחו מנוחה, כי ימים של תערוכה הם תמיד קשים וארוכים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב