דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אנגלית 

מאת    [ 03/07/2008 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3798 פעמים ]

אני בטוח שחלקכם, בזמן שאתם נתקלים במונחים כמו גלובליזציה, השתלטות המערב ואמריקניזציה נתקפים אנטגוניזם קל. אין ספק שלמושגים הללו מתלווה תחושה של מחנק, חוסר אונים וציניות אך אני אומר - if you cant beat them, join them
למען הסר ספק, אני לא מתכוון שכולנו נירתם למאמץ ההשתלטות של הקונגלומרטים על כל פינה בעולם, כוונתי היא לנסות ולהתחבר לאותה מגמה עולמית ע"י למידת השפה הבינלאומית - אנגלית.

ניתן לראות את זה בכל תחומי החיים היום. החל מלימודים תיכוניים, אקדמיים תפקידים שונים בצבא ומקומות תעסוקה. השפה האנגלית רבותי נמצאת בכל מקום. ולכן, לימוד אנגלית בקורס אנגלית באחד מבתי הספר בארץ הוא ככל הנראה ההשקעה הכי חכמה שאפשר לעשות. וקביעה זו תקפה לכל חתך הגילאים.

לימודיים בבית הספר היסודי, שם מתחילים הילדים ללמוד את השפה הזרה הם הבסיס להכל. שם בהתאם לרמת ויכולת הלמידה של התלמיד יקבעו לא מעט ממסלוליו בהמשך החיים. זה הזמן לעניות דעתי לקחת בחשבון קורס חיצוני ללימוד אנגלית. משם נסלל עתיד הילד.
אך זו לא ההזדמנות היחידה. תקופת התיכון, גם היא זמן מתאים לבחון אפשרות של קורס באנגלית. תקופה בה בני הנוער נחשפים יותר ויותר לשפה האנגלית בהחלט עשויה להתאים.
מניסיוני הצבאי, אני יודע לכמה תפקידים ביחידות שונות בצה"ל עשויה לתרום ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה. הזמן הרב שיש למרבית בני הנוער בין סיום התיכון לגיוסם לצבא הוא הזדמנות נהדרת לפיתוח יכולות האנגלית. החלטה אשר עשויה להשפיע רבות על שירותם הצבאי.
במבחן הפסיכומטרי, אותו יעברו מרבית הצעירים אשר תחפץ נפשם בלימודים אקדמיים בארץ, נבחנת בין היתר יכולתו, שליטתו והבנתו של הנבחן את השפה האנגלית. ציון נמוך בתחום זה במבחן עלול להוריד משמעותית את סיכוייו להתקבל לחוגים שונים במוסדות אקדמיים שונים בארץ. קורס אנגלית לפני המבחן ישפר פלאים את סיכוייו להצליח.
בשוק העבודה דורשים היום שליטה בשפה האנגלית. ככל שישראל נפתחת למערב, כך גם מקומות העבודה נעשים יותר "אוניברסלים" ועל כן שליטה בשפה האנגלית הפכה להיות הכרח בלא מעט מקומות.
כבר חלפה התקופה שרק אנשי עסקים היו צריכים שליטה בשפה האנגלית.
בכוחו של קורס אנגלית להגדיל משמעותית את כמות התחומים מהם תוכלו לבחור לעסוק.
ואם כבר בשוק העבודה עסקינן, אנקדוטה קצרה על חבר שהיה צריך לנסוע להרצות באנגלית בפני 200 משקיעים שוויצרים בחו"ל. קורס אנגלית עסקים מזורז באחד מבתי הספר בתחום בארץ, ייצר הרצאה מרשימה ביותר וסכום השקעה בין 6 ספרות.

לסיכום, ניתן לראות בבירור שלקורס באנגלית על אף היותו פשוט ומתאים לכל חתכי האוכלוסייה השפעה רבה על חיינו ועל עתידנו. קורס אחד יכול לשנות כל כך הרבה דברים שזה נשמע מצחיק בכל קנה מידה. כולי תקווה שקוראי המאמר יפיקו תועלת מהתובנות השונות אותן אספתי במאמר זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב