דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעות לפעילויות רומנטיות ולמתנות לחג האהבה 

מאת    [ 27/06/2008 ]

מילים במאמר: 880   [ נצפה 7159 פעמים ]

*** הכתבה פורסמה באתר www.ifeel.co.il בקטגוריית "אהבה וקשר" ***

חגים, ימי הולדת ויום השנה לנישואין, לחברות או אפילו להיכרות הם רק חלק קטן מהימים המיוחדים האלה, בהם מצפים בני הזוג (ובמיוחד בנות הזוג) שלכם לקבל מכם מתנה רומנטית/מקורית/שימושית/יקרה - מחקו את המיותר.

ועכשיו הגיע תורו של הוולנטיין - חגם של חנויות השוקולד, לבני הנשים, הבגדים, המסעדות ואפילו כלי הבית והמטבח. כולם לובשים אדום, מדביקים לבבות על חלונות הראווה ומציעים מבצעים לאוהבים. מי היה ולנטיין ומדוע חוגגים דווקא ב-14 בפברואר - את מי זה מעניין? העיקר שנוכל לזכות בחג נוסף (כזכור, יש לנו גם את ט"ו באב) של תשורות רומנטיות, פינוקים ובזבוזים - והכל בשם האהבה.

אך אם נכניס את חגיגות יום (שהפכו בישראל לחודש) האהבה קצת לפרופורציות, נוכל לראות מהצד כי אולי קצת הגזמנו. המרוץ אחר המתנה המושלמת, שתראה לה או לו שאתם נורא אוהבים, משקיעים, נדיבים ומפרגנים יכול להתיש ואף יותר מזאת - לפספס את המטרה. מה אנחנו רוצים, בסה"כ? פשוט עוד יום של רומנטיקה באמצע השגרה המעייפת.
אז אם מתחשק לכם לציין את היום הרומנטי בדרך קצת אחרת - בלי דובים, לבבות או חוטיני דקיקים - לפניכם כמה דרכים אלטרנטיביות בהן תוכלו לחגוג את האהבה שלכם, וגם כמה הצעות למתנות מקוריות במיוחד ולמתנות שוות לכל כיס.

פעילויות מיוחדות
גונבים יום
אתם לא חייבים להוציא מאות שקלים על טיול רומנטי. למה שלא "תגנבו" לכם איזה יום ותהפכו אותו ליום של הרפתקאות ורומנטיקה?
קחו יום חופש מהעבודה, תתעוררו ברוגע, תכינו יחד ארוחת בוקר ותעלו על רכבת למקום שלא הייתם בו הרבה זמן. למה רכבת? כי אין פקקים. למה לא לנסוע ברכב? כי אז תוכלו שניכם ליהנות מהנוף בדרך, ויותר מכל: להתנשק ולהתחבק במשך כל הנסיעה. הגיעו למקום חפצכם (עדיף כמה שיותר רחוק, כדי שתיהנו מהדרך כמה שיותר), טיילו באזור, שבו בבית קפה נחמד ותיהנו מהאווירה, הרומנטיקה והחופש. כשתחזרו הביתה תוכלו לשכור D.V.D או לטבול יחדיו באמבטיית קצף ולסגור את היום באווירה רגועה.

משחק הזיכרון
כמה ימים לפני הוולנטיין שבו, כל אחד עם עצמו, ונסו להיזכר באירועים משעשעים, מרגשים או מפתיעים שקרה לכם יחד. תוכלו להיעזר גם באלבומי התמונות שלכם (בפרט אם לזוגיות שלכם פז"צ ארוך). רשמו שאלות לבן הזוג על גבי כרטיסים (כל שאלה בכרטיס אחר), כגון: מה מזכיר לך הקול הבא? איפה קנינו את הגיטרה? איפה עשינו את יובלי? ועוד. בצורה כזו תוכלו להיזכר בכמה רגעים יפים ומרגשים שלכם יחד. בן הזוג שיענה נכונה על מספר רב יותר של שאלות, יזכה בפרס. איזה פרס? זה כבר תלוי בכם.

משחקי תפקידים
לא, זה לא מה שאתם חושבים. אתם זוכרים איך הרגשתם בדייט הראשון - נרגשים, עצבניים, מתוחים, הססניים, מנסים כל הזמן לעשות רושם על הצד השני? חושבים שהיום הייתם עושים הכל אחרת? אז למה שלא תעשו זאת?
קבעו בבית קפה בשעה מסוימת והגיעו לשם בנפרד. לבשו את מיטב מחלצותיכם והשקיעו באיפור ובהתנהגות מושכת, כראוי לדייט ראשון. אחרי שהתיישבתם והזמנתם התחילו לדבר. על מה? על הכל! מהפרטים הכי ראשוניים (שאתם כבר בטח יודעים האחד על השני), ועד לפרטים אישיים יותר ויותר (שאולי אתם חושבים שאתם כבר יודעים). נכון שבהתחלה זה ייראה מוזר, ואפילו קצת משעמם, אבל תתפלאו לדעת כמה דברים חדשים תוכלו לגלות על בני הזוג שלכם - פרטים שאולי כבר שכחתם, ואולי אף פעם לא ידעתם.
יש יתרון נוסף לצאת לדייט ראשון עם אדם שאיתו אתם נמצאים כבר במערכת יחסים - לא צריך להתלבט יותר מדי בנוגע לסקס בפגישה הראשונה. תהיי בטוחה שהוא יתקשר אלייך למחרת בבוקר...

מתנות מקוריות
כתיבה יוצרת
מכתב אהבה - בעידן האינטרנט וה-SMS עברו מכתבי האהבה מן העולם - וחבל. למה שלא תשבו רגע עם עצמכם, תחשבו מדוע אתם אוהבים כל כך את האדם שאתכם ותכתבו לו את זה. אתם לא צריכים להיות סופרים או משוררים דגולים. כתבו מתוך הלב - ותזכו להתרגשות לא קטנה מצד בן/בת הזוג שלכם, ואפילו גם מצדכם.
הנה הבאתי לך פתקים
פתקי אהבה - אם אין לכם כוח לכתוב מכתב שלם, או שאתם לא ממש מתחברים לקונספט, תוכלו להחביא פתקי אהבה לבן הזוג ברחבי הבית - האחד על המראה באמבטיה, השני על ארון המטבח, השלישי במקרר וכן הלאה. על כל פתק תוכלו לכתוב משפטים מצחיקים/רומנטיים, ואם ממש מתחשק לכם להשקיע, תוכלו לכתוב על כל פתק מילה אחת, וכשבן/בת הזוג ימצאו את כל הפתקים הם יוכלו להרכיב מהם משפט שלם (לא ליצור את המשפט "אני אוהב אותך", כי הם יעלו על זה כבר אחרי שימצאו את הפתק השני).

דבר אליה בפרח
פרח אחד, בודד. לא זר. זר מתחיל ליבול אחרי יומיים, ומה שהיה פעם עדות לאהבה מלבלבת נותר באמצע הסלון עם ריח לא ממש נעים. הרומנטיות שבינינו ישמחו לייבש אותו ויישמרו אותו לנכדים. רצוי לצרף לפרח כרטיס ברכה קטן עם מילות אהבה.
מעשה ידיכם להתפאר

למה שלא תחליטו, שהשנה אתם מכינים את המתנות בעצמכם? אם אתם מוכשרים בעבודות יד תוכלו להכין מתנה יצירתית במיוחד, כגון עציץ עם פרחים מסוכריות גומי, מראה מעוטרת, מובייל, תכשיט, מסגרת יפה לתמונה בה תוכלו להכניס תמונה יפה של שניכם או כל דבר אחד שעולה על רוחכם.

אם ניחנתם בשתי ידיים שמאליות, תוכלו תמיד להכין אוסף של שירי אהבה או של שירים אחרים ששניכם אוהבים. את עטיפת הדיסק תוכלו להכין מתמונה זוגית שלכם.
ואם אתם ממש רוצים להשקיע, תוכלו להכין סרטון וידאו קצר מתמונות שלכם יחד. זה ירגש את בן/בת זוגכם עד מאוד.

שיר על תמונה
אם אתם יודעים להשתמש בפוטושופ, תוכלו לקחת תמונה זוגית, לעבד אותה לכדי שלמות, להוסיף באמצעות כלי הטקסט איזשהו שיר שכתבתם או קטע משיר שאתם אוהבים, לפתח את התמונה בחנות צילום או על גבי בד קנבס (למשקיענים) ולהגיש לבן/בת הזוג עם המון אהבה.


*** הכתבה פורסמה באתר www.ifeel.co.il בקטגוריית "אהבה וקשר" ***

עיתונאית, בעלת ניסיון בכתיבה ובעריכה בעיתונים ובמגזינים שונים, חובבת סרטים, תיאטרון, טיולים ועוד

*** ביקורות סרטים ומוסיקה, יופי ואופנה, הורות, זוגיות ואהבה, אוכל, עיצוב, רוחניות, תיירות, בריאות אופניים, מחשבים, עסקים ועוד באתר http://www.ifeel.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב