דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבית משעמם? 

מאת    [ 26/06/2008 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2672 פעמים ]

בחוגי המעצבים מסתובב סיפור על משפחה אחת שחפצה לעבור דירה. בדקו, חקרו, השוו, נסעו, וחזרו. לבסוף הגיעו למסקנה שמעבר דירה יקר מדי עבורם, מה גם שלא נמצא מקום שבאמת מצא חן בעיניהם כמו מקום מגוריהם הנוכחי. במקום לעבור דירה הם החליפו את כל הבית. מהספות ועד לווילונות, מהגינה ועד לאמבטיה. הכל שונה ואחר, חדש ומרגש. כך חייתה לה המשפחה באושר ועושר... עד למעבר הבא.
לעיתים לא דרוש שינוי קיצוני כדי להכניס לבית רוח חדשה, או תחושה אחרת, רעננה. הנה כמה כיוונים אפשריים:
צבע - בישראל, לעומת מדינות אירופה, ובוודאי דרום אמריקה, נהוג ומקובל שפנים הדירה יהיה צבוע לבן. לפעמים מתפרעים עם קירות בצבע שמנת או קרם. נסו לדמיין את דירתכם בצבעים אחרים לגמרי. חישבו קודם איזו תחושה הייתם רוצים לקבל בחלל, ואיזה צבע מתאים לאותה תחושה: כחול עמוק מרגיע בחדר האמבטיה, אדום לוהט בחדר השינה, או אולי אפור ושחור היי-טקים בחלל האירוח, צהוב וירוק אלמודוברים במטבח וירוק-ים בחדר הילדים.
גם צבע בקטע קיר אחד, או אפילו צביעת רהיט בצבע מפתיע עשוי לשנות את כל תפיסת החלל.
שימוש - בידקו האם החללים בדירה אכן משמשים אתכם בצורה המקסימלית. האם יש אזורים "מתים" בבית? פינה שכבר חמש שנים שוכן בה שואב אבק מקולקל או חדר מלא ערימות כביסה ומגהץ, שאמור היה להיות חדר אורחים? אולי הגיע הזמן להחליף תפקידים לחדרים השונים, לנסות לשנות את הסידור הפנימי של הדירה? נסו לחשוב אילו פעילויות חשובות לכם, והייתם רוצים לייחד להן חללים: האם הייתם רוצים פינת קריאה נעימה ושקטה? האם אתם אוהבים לארח וחשוב שיהיה מטבח מאובזר ויעיל, חדר שינה נוסף, וחלל אירוח מרכזי? או אולי הייתם רוצים ללמוד או לעבוד בבית ולייחד לעצמכם פינת עבודה מוארת ונוחה?
אובייקט - דמיינו את ביתכם כפסל גדול, שאתם מהלכים בתוכו. פסל העשוי צורות, גדלים, ומרקמים. פתוח וסגור. רך וקשה, שטוח וקמור. בתוך הפסל תוכלו לדמיין צורה חדשה שמשנה את אופיו ומשמעותו. מעגל עדין על רקע חלון מרובע עשוי להיווצר על ידי גוף תאורה מעוצב. שולחן עץ מסותת בגסות יהווה קונטרסט לפינת ישיבה רכה. תמונה חדשה, גדולה וצבעונית יכולה לשבור חדגוניות של קירות שוממים. חפץ עתיק משוק הפשפשים עשוי ליצור אוירה מסתורית. תוספת של אובייקט חדש ומעניין ישנה את הקומפוזיציה של הפסל החי הקרוי דירה.
ולבסוף סוד השלמות שבחלל המעוצב טמון בנגיעה הסופית:
האמנית אווי טשרניחובסקי מציירת תמונות בהתאמה אישית למרחב נתון. תמונה שכזאת, שנבחרה במיוחד עבור החלל שלכם, מותאמת על ידי האמנית לגודל הרצוי ויוצרת שלמות של מרכיבים וצבעים.
תוכלו להוסיף תמונה סוחפת בחדר השינה, ציור גדול מימדים שיעניק דרמטיות או פשוט ישלים את חדר המגורים, או כל חלל אחר שתבחרו להפוך למקום מיוחד, שלם.

שינוי עשוי להתבטא בתוספת קטנה, במצב רוח חדש, בתנופה של יצירתיות או פשוט בהזזת רהיטים. מה שבטוח- שינוי בבית תורם לשינויים רצויים בחיים...
האמנית אווי טשרניחובסקי מציירת תמונות בהתאמה אישית למרחב נתון ומתמחה ב
עיצוב פנים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב