דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלכודת החשבונית החודשית 

מאת    [ 25/06/2008 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 3183 פעמים ]



האם היית סומך על מערכת הבילינג (Billing) של ספק התקשורת שלך ?

במחקרים רבים, שנערכו ע"י מכוני מחקר בינלאומיים נמצא, שבין 7% ל-12% בממוצע מהוצאות שירותי התקשורת מקורם בטעויות חיוב של ספקי התקשורת.
טעויות אלו נובעות מרשימה ארוכה של כשלים כמו:
1. רשומות חיוב שגויות ב- Call Detail Report - CDR.
2. תעריפי חיוב שגויים שאינם תואמים לחוזה/הסכם הלקוח.
3. שינויי מחירים/העלאות תעריפים וטעויות גבייה ומע"מ.
4. חשבוניות כפולות.
5. חיובים בגין ציוד/קווים שאינם פעילים.
6. חיובי יתר גבוהים עבור ציוד, שרותי מידע ותוכן.
7. שגיאות הנובעות ממסדי נתונים שונים בעת העברת חיובים בין ספקי תקשורת שונים לשיחות בנדידה (Roaming).

בנוסף לפוטנציאל בחיסכון לעיל בתיקון החיובים השגויים של ספקי התקשורת, ניתן לחסוך כ- 20% - 15% מהוצאות התקשורת באמצעות ניהול מקצועי נכון של ההסכמים והמו"מ מול ספקי התקשורת, וכן באמצעות כלים לזיהוי הזדמנויות ואופטימיזציה של תכניות תמחור.

הסביבה הארגונית הנוכחית:

שוק התקשורת עבר שינוי דרמטי בעשור האחרון. התוצאה התבטאה בגידול משמעותי של ספקי שירות, שירותי תקשורת מתקדמים ומכשירי תקשורת חדישים. במשך אותה תקופה, הלכו וגדלו באופן משמעותי הוצאות התקשורת של הארגונים. אבל, למרבית החברות אין עדיין מערכות או תהליכים נאותים כדי לשלוט בצורה הדוקה על הוצאות התקשורת המורכבות שהולכות וגדלות מידי שנה.

יתר על כן, החברות מתייחסות עדיין להוצאות הבלתי הישירות הללו באופן לא אסטרטגי. לכן הרכישה והשליטה השוטפת על שירותי התקשורת הן מאוד מפוזרות, בקושי מפוקחות וכוללות ניירת מרובה. בניגוד לטיפול הממוחשב ולעיתים אוטומטי ברוב פעילות הארגון, הטיפול בהוצאות התקשורת הגבוהות של הארגון נעשה ידנית, אם בכלל.
כתוצאה מכך, הטיפול בהוצאות התקשורת ההולכות וגדלות לא מקבל בארגון את תשומת הלב השקולה לחשיבותו ולהיקפו. גם הפיקוח על הוצאות התקשורת של העובדים והמנהלים נעשה בצורה חלקית וידנית, אם בכלל.

ירידה לשורש הבעיה:

גישה יעילה לפיקוח של הוצאות התקשורת לא מתחילה בחשבונית החודשית. אולם, מרבית החברות מתמקדות בחשבונית. לכן הן מחפשות חיובי יתר בחשבוניות, שקרוב לודאי, יספקו להן זיהוי מהיר של בעיה תקציבית חד פעמית בבעיה נקודתית, אבל אינן מטפלות בשורש הבעיה, שלמעשה מתחילה ברגע שנחתם החוזה עם הספק.
הסכמי תקשורת הם מורכבים ומכוונים בצורה נכבדת ומוטה לטובת ספקי התקשורת.
חוזה עם הלקוח כולל תעריפים שניתנים למו"מ. אבל, המציאות היא שקניית שירותי תקשורת דומה לקניית מכונית משומשת. אם מנהל המו"מ איננו יודע במדויק איזה מחיר לדרוש ואינו יודע במדויק כיצד לבנות את הסכם התקשורת, החברה שלו תפסיד כבר בשולחן המו"מ ותשלם יותר מהדרוש לאורך כל הדרך.

הפתרון של אגינקס תקשורת ומחשוב:

לאור התמונה המסובכת והמשתנה במהירות, קשה לארגון לעתים קרובות לוודא, שהוא מקבל את השירות והמחירים הטובים ביותר האפשריים. גם אין לו את הכלים לכך.
סיוע מקצועי, חיצוני בבקרת עלויות למכלול הוצאות התקשורת של הארגון יכול רק לעזור. באמצעות כלי תוכנת התשו"ב (תקשורת, שליטה ובקרה) שפותח ע"י חברת תוכנה מובילה בתחומה, בסיוע מהנדסים מומחים בתחום התקשורת, וכמובן באמצעות מחלקת המחקר באגינקס, שמספקת שירות סקירה להבנת מערכות הטלקום ושוק התקשורת, ניתן להגיע לחסכון כספי משמעותי בהוצאות התקשורת של הארגון.

בהתבסס על מומחיות החברה בתחומי התקשורת והניסיון הרב, אנו מספקים את הפתרון שהארגון מבקש: מערכת לאוטומציה של ניהול ספקים, תהליכים, תשתיות והוצאות תקשורת, כאשר אנו מאתרים חסכון והחזרים לארגון. בנוסף, אנו מספקים גם פתרון למניעת חיובי יתר עתידיים, וכמובן את הידע הרב, שנצבר אצל מהנדסי התקשורת באגינקס, להכנת מכרזים / מפרטים טכניים למכלול שירותי התקשורת של הארגון.

במהלך שנת 2007 חסכו לקוחותינו מעל 10 מיליון ש"ח בהוצאות התקשורת שלהם בעקבות יישום ההמלצות של האנליסטים במחלקת בקרת עלויות תקשורת באגינקס.
עם דעיכת אפקט "ניידות המספרים" בשוק התקשורת (ששיאו התרחש בסוף 2007 ותחילת 2008), חזרו חברות התקשורת למצב הקודם בו הכוח מצוי בידיהן. המשמעות: הלקוח העסקי אינו יכול להתמקח ולתמרן בין הספקים בקלות, כפי שהיה עד לא מכבר. חברות התקשורת אינן חברות פילנתרופיות, ומטרתן, כמו כל גוף עסקי, למכסם רווחים לבעליהן. הדוחות הכספיים של חברות התקשורת בסיום רבעון ראשון 2008 מראה, שמטרה זו הושגה על ידן בצורה יפה.

מכאן, הצורך בניהול מו"מ מקצועי, שימוש בכלים ממוחשבים לניתוח הוצאות התקשורת וטיפול מקצועי במערכות התקשורת, הפכו להיות חיוניים יותר מתמיד לכל עסק או ארגון הרוצה לשלוט בהוצאות התקשורת שלו.

Telecom Experts - הוקמה ע"י מהנדסים מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב במטרה לעזור לעסקים בצמצום והתייעלות הוצאות התקשורת.כאן תמצאו פתרונות יעילים ופשוטים לשירותים רבים שיחסכו בהוצאות התקשורת והמחשוב של העסק שלכם. שירות חיסכון לקוחות פלאפון. שירות חיסכון לקוחות סלקום. שירות חיסכון לקוחות אורנג'.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב