דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך - הובלות 

מאת    [ 22/06/2008 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 4108 פעמים ]

הובלה של דירה צריכה להתבצע על ידי חברה מאשר מנוסה בתחום ההובלות, עם תכנון מסודר, מערך אריזה הובלות
יסודי, ומובילים אשר מסוגלים לבצע את הליך ההובלה באופן מהיר אך בלי לגרום נזק או חבלה לחפצים, ובמידה אשר תספק את מי שהזמין מהחברה את שירותי הובלת הדירה עבור דירתו החדשה.

הובלת דירות- תכנון ברור ומסודר

ראשית, חברת הובלות יוצרת תכנון של הובלה . חשוב להבין שתכנון כזה יכול לחסוך בזמן, בבירוקרטיה מיותרת, ובעיקר להציג למזמיני השירות את ניסיונה ומקצועיותה של חברת ההובלות שהזמינו. הליך התכנון מתחיל בכמויות ארגזים שניתנים לצורכי אריזה אישית . חלק מהחפצים ייארזו על ידי מובילים מטעמה של חברת הובלות.

תכנון הובלת דירות מתבצע על ידי יועץ החברה מספר ימים לפני שמתבצעת ההובלה של הדירה. היועץ יסביר למזמיני השירות כיצד לארוז, מה עליהם לעשות עם מכשירי החשמל השונים, כיצד כדאי שיסמנו את הארגזים ומה כדי שישמרו עימהם ביום של הובלה . לאחר הייעוץ יקבע בדיוק כיצד יש לבצע הליך של הובלה.
הובלת דירות דורשת ניסיון, הן באופי האריזה, הן באופן נשיאת החפצים והן בפירוק והרכבה של רהיטים שונים. לכן יש לבחור היטב חברת הובלות, על מנת שהובלה לא תהפוך מהר מאוד לסיוט, אשר רק יגרום לכם תחושה לא נעימה ביום בו אתם אמורים לחגוג את כניסתם לדירה החדשה. על מנת שהליך ההובלה יהיה מהיר, יסודי ומקצועי, יש לקבוע מראש כמות מובילים שתעביר עבורכם את החפצים וגודל משאית מתאים. כמו כן חשוב לדאוג שיהיה בידכם פוליסת ביטוח חתומה, אחרי שקראתם את כל סעיפיה . פוליסה זו מגינה עליכם מפני נזקים או חבלות שנגרמים לחפצים שלכם בעת הליך ההובלה.

ביום ההובלה

ביום ההובלה יש לדאוג שכל הדרכים במקום פתוחות עבור המובילים, הן חנייה קרובה, הן מעלית (במידה וקיימת כזו בבניין), והן בדרך לדירה ובדרך החוצה ממנה. המובילים ידאגו לארוז את החפצים הגדולים, עם ניילונים נצמדים וריפוד מתאים . חפצים אלו יועברו, במידה ויש צורך, במנוף או מעלית חיצונית . שאר החפצים יועברו בדיוק כפי שארזתם אותם, בתוך ארגזים שתקבלו מחברת הובלות או באופן עצמאי.

מסלול הנסיעה של משאית הובלה יקבע על ידכם ועל ידי יועץ החברה . המסלול שיקבע יהיה הנוח והמהיר ביותר עבור המשאית. בזמן שתגיע משאית הובלה של דירתכם אל יעדה חשוב שיחכה שם מישהו מטעמכם, ושתהיה למשאית חנייה קרובה לדירה. המובילים ידאגו להוביל את החפצים מן המשאית אל הדירה, ושם לפרוק את החפצים גדולים ולעזור לכם להרכיב אותם.

הובלת דירות איננה דבר קל. היא יכולה להתמשך יום שלם, לכן יש חשיבות לשעה בה ביקשתם שמשאית ההובלה תגיע אליכם. רצוי לקחת באותו יום חופשה ולדאוג לאוכל ושתייה הן עבורכם והן עבור המובילים. חשוב לזכור שמובילים אלו ימשיכו מדירתכם אל הובלות דירות אחרות, לכן היו מנומסים, סבלניים ובעיקר תנו להם לעשות את עבודתם אשר בשבילה הזמנתם אותם אליכם.
מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת מיפרייס השוואת מחירים
בקליק אחד תשלח פנייה בכל תחום לעד חמישה נותני שירות באזור מגורייך ותוכל לקבל 5 הצעות רלוונטיות לבקשתך.
קבל 5 הצעות בקליק
הובלות
הובלת דירות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב