דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שווק רשתי- למה כל אחד צריך להיות שם - מיקי מאיר אדמוני 

מאת    [ 18/06/2008 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2974 פעמים ]

. ידע והבנה מזה שר"ש?
הגדרה:
"זוהי אסטרטגיה למכירת מוצרים שבה מאפשרים לאנשי מכירות עצמאיים לגייס אנשי מכירות נוספים ולגבות עמלות מהמכירות שביצעו האנשים שגייסו" (הגל הרביעי, ריצ'רד פו.)
שר"ש מול שיווק מסורתי:
בשיווק הרגיל:
קבוצה של אנשים שאנו לא מכירים מתוגמלים בלא מעט כסף, על מנת למכור לנו הצרכנים מוצרים שאנו לא מכירים. עושים זאת באמצעות שיטות הפרסום והשיווק הקונבנציונאליות, המלוות הרבה פעמים במניפולציות. (בפרסומות לקוסמטיקה - מרטשים את התמונות. וכו'). בתור צרכנים, אנו מסתכלים על המודעות ומאמינים להן - כי התרגלנו. בעצם העובדה שהמודעה נמצאת שם היא החלטה של היצרן להשקיע בפרסום. אם אין כסף למודעות - אתה לא שם. לעומת זאת אתה יכול לשטוף את המוח עם הרבה כסף והמוצר יצליח. כמות שטיפת המוח תלויה בכמות הכסף שלך
בשיווק רישתי:
אנשים המכירים אותנו (חברים בני משפחה), ממליצים לנו על המוצרים מהם הם נהנים ומשתמשים. בדרך הם מספרים לנו שאנו יכולים גם לעשות עסק. אנו יכולים לבחור באפשרויות השונות. השימוש והצריכה מאפשרים לנו להמליץ ממקור ראשון- מה זה עשה לנו ולמשפחתנו. בדרך - אפשר גם לעשות עסק. גם מי שלא רואה את העסק - יש להמשיך לספר לו על המוצרים - לפחות ייהנו מהמוצרים האיכותיים. - חשיבות השימוש במוצרים
מעט על שוק שר"ש:
מתוך הספר שנתכם הראשונה בשר"ש [עמוד 12]:
הספר נכתב בשנת 1997. כיום מדובר על 50-60 מיליון איש שמתפרנסים בשר"ש ביותר מ-100 מדינות בעולם. מי שקורא את הספר הזה, יש לו רקע והבנה. זה נותן אמינות
למה שר"ש?
שר"ש נותן מענה על 3 מגמות גדולות בעתיד הקרוב:
1. נותן תשובה לשאלה - איך מתפרנסים בעולם שאין בו משרות? עולם ללא משרות כי:
- הרבה חברות מוציאות את המפעלים מתחומי המדינה, למדינות מתפתחות.
- ייעול החברות (טכנולוגיה, אוטומציה) גורר צורך בפחות אנשים.
- החברות רווחיות והמצליחות ביותר הן חברות שעשו צמצומים והתייעלויות (בורסה מעודדת).
- חברות מעדיפות להעסיק "פרי-לנסרים". אין מחויבות להעסקה, למיקום, להוצאות סוציאליות וכו'. לאט ייעלמו המשרות.
דוגמא משבוע אחרון: כתבה בדהמרקר על משרות בשוק ההון (אנליסטים וכדומה)
2. מגמת " הקניות מגיעות אלי הביתה" מתחזקת. בגלל עודף וזמינות המידע, ושטיפת המוח הצרכנים יסתגרו בבית - להרגשת הביטחון. כיום תקציבים קמעונאים הועברו לפרסום באינטרנט. המשווקים צריכים למצוא דרך להגיע אל הצרכן הביתה. לקח עסקי של המשווקים הוא שהם צריכים להגיע ללקוח הביתה ולא להפך (קטלוגים). למי הצרכנים יקשיבו יותר? לחבר ממליץ אנושי או לפרוספקטים וכו'.
3. השיווק הרשתי נותן מענה לשיטות הפרסום הקונבנציונאליות שפשטו את הרגל - עקב עודף אינפורמציה. היום בארה"ב, צופים משלמים יותר כסף לחברות הכבלים כדי להימנע מצפייה בפרסום. (תהליך הזיפזופ - מעבר לערוצים אחרים בזמן הפרסומות). אנשים לא מעוניינים במידע הזה. לא מעונינים להיות חלק מרשימות הדיוור. מוכנים לשלם לנו בכדי שנסכים לקבל פרסומות לסלולאר. זה מתיש והופך להיות ללא אפקטיבי.
3. מגמה נוספת - החברות עצמן מעודדות את שיטת השיווק הרשתי. כי החברות נשארות עם 50% מהרווח. BMW מוכרת ליין אופנועים בשר"ש.
מתוך הגל הרביעי - "ההזדמנות מעולם לא הייתה גדולה יותר. מי שיחליט היום לעבור לשיווק מרושת ייהנה מיתרון מיוחד: הוא ייכנס בדיוק ברגע שבו הוא נכנס לשלב התפתחות חדש, רב עצמה..... הוא מסמל את סיומה של תקופת הינקות של השיווק המרושת...אסטרטגיה עסקית חזקה זו נעשתה לעמוד השדרה של כלכלת המאה ה 21."
שלכם באהבה ענקית

Diamond Meir Miki Admony



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב