דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות בן אדם מאושר 

מאת    [ 16/06/2008 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 4188 פעמים ]

אם כך הוא הדבר, אז מי זה בעצם "אני"? האם בכלל קיים "אני", ואם כן, איפה אני יכול למצוא אותו?

 

חבילה מוכנה מראש

כדי ללמוד על העולם שבו אנו נמצאים, אנו משתמשים בספרי פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, בוטניקה – ספרי מדע העוסקים בטבע העולם הזה, שמהם אנו לומדים על התנהגות הטבע.

לאורך השנים התפתח המדע וגילויים חדשים התווספו למאגר הנתונים של האנושות - נתונים מדעיים שאמורים לעזור לנו להיטיב את חיינו על פני כדור הארץ.

ניקח לדוגמא את מדע הגנטיקה, שהוא אחד המדעים המתקדמים והמעמיקים ביותר בנמצא, וכזה שתולים בו תקוות גדולות לשיפור ושדרוג עתיד העולם.

חוקי הגנטיקה שמתגלים בימינו שופכים אור על טבע האדם באופן שלא היה קיים עד כה. הם מגלים לנו שאנו, כבני אדם, מורכבים מגנים, הורמונים וחלקיקי מידע פנימיים, שמצטרפים למעין חבילה מוכנה, מתוכננת מראש, שנקראת "אדם".

אדם?

על-פי גילויי המדע, ניתן לראות שלמעשה אין הבדל בין בעלי חיים לבני האדם. למה? כי כולנו "מתוכנתים" על-ידי הטבע – העכבר, החסידה, הקרנף או האדם.

אם כך, האם יש בכלל הבדל בין האדם לחיה או לצומח ואם כן, מהו?

מדע האדם

אנחנו יכולים לחקור את רמות הקיום דומם, צומח וחי בעזרת מדעי העולם הזה, אבל קיימים חוקי טבע שאותם אנו לא יכולים לזהות, חוקים שנמצאים ברמה עליונה יותר של תפיסה, רמת ה"אדם".

כפי שאנו למדים על רמות הקיום, דומם, צומח וחי בעזרת המדעים פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, בוטניקה וזואולוגיה, כך מדע הקבלה מלמד אותנו על טבע האדם.

מדוע כדאי לכל אחד מאיתנו ללמוד על טבע האדם?

במציאות שאותה אנו חיים, קיים רובד חיצוני ורובד פנימי, מציאות גלויה ומציאות נסתרת. למשל, את כוח המשיכה אי אפשר לראות, לשמוע או למשש. אבל לאחר שתפוח אחד מפורסם נפל מהעץ, התוודעה אליו כל האנושות.

אלא שהרובד הנסתר של המציאות לא מסתכם רק בכוחות פיזיקאליים; מקובלים מספרים לנו שכל פרט או כל פעולה בעולמנו – החל בתנועת האטומים ובגרגירי החול וכלה בפעולות ההרסניות ביותר של האדם, מופעלים על-ידי כוחות שבטבע. מדובר בכוחות אדירים, שנעלמים מהבנתנו ומנהלים את חיינו.

חכמת הקבלה היא מעין מיקרוסקופ, שבעזרתו אנו יכולים לזהות את אותו עולם שנסתר מחמשת החושים הרגילים שלנו. היא מלמדת אותנו על טבע האדם - יכולת שאין לאף מדע מוכר בעולמנו. לכן נקראת חכמת הקבלה "תורת הנסתר" והנמסר על ידה הם "סודות", מפני שהיא מגלה לאדם את עולם הנסתר. אבל למעשה האדם לומד אותה בדרך דומה לזו שבה לומדים פיזיקה, כימיה או כל מדע אחר.

הפיתרון - בעליון

בימינו, אנו עומדים בפני משבר שונה מכל המשברים שאותם חוותה האנושות עד כה. בשונה מבעבר, הסיבה למשבר הנוכחי היא חוסר היכולת של האדם למצוא מענה לשאלה הניצבת בראש המשבר. הפעם הדרישה היא לא למזון, כסף או ידע. השאלה שמתבררת כעת עמוקה יותר ונוגעת לחיפוש האדם את מקורו, את שורשו:

מאין באנו? לשם מה אנו חיים? ולאן אנו הולכים?

התשובות לכל השאלות הללו נמצאות מעל למימד החיים בעולם הזה. במידה בה נשכיל לפתוח את עיניו למציאות הנסתרת מאיתנו כעת, בעזרת לימוד מדע הקבלה, נוכל להבין את חוקי הטבע הכוללים, וכך נלמד איך להתייחס בצורה נכונה לעצמנו ולמציאות הסובבת אותנו.

המציאות השלמה

גילוי המציאות הרוחנית, הנסתרת, מקנה לאדם ידיעה על עצמו ועל העולם הסובב אותו. משום כך נקראת השיטה הזו "חכמת הקבלה" – החכמה שמסבירה כיצד ניתן לקבל, להכיל את כל המציאות השלמה בצורה הנכונה.

לאתר קבלה לעם:
http://www.kab.co.il

רוצה לדעת איך להיות מאושר?
http://www.kab.tv/?item=1988



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב