דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחג השבועות תעשה לך.. 

מאת    [ 08/06/2008 ]

מילים במאמר: 1144   [ נצפה 2721 פעמים ]

בחג השבועות תעשה לך אלוהים?



ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם שהחיינו והגענו לזמן הזה...

לאחר מסע של 7 שבועות הגענו למעמד הר סיני. כבר היינו שם, כבר קבלנו הזדמנות , כבר ידענו תורה, כבר הפכנו לעם שמחזיק את תורתו בדמו.

עם ישראל חובב מסעות, לא תמצא בתורה קבלה , ללא יציאה לדרך שעליה אלוהים אחראי.

מאז ומעולם הבורא היה הצל המהלך ואנחנו בועתו הדורכת את האדמה המקודשת.

עם ישראל ידע לא מעט סבל במשך הדורות, הכנת הכלים הרוחניים דרשה אותנו להיות עם גולה, חסר בית, נתון למצבי רוח של בוראו, עם מתלונן , ולא מסופק. היתכן?

עם ישראל לדורותיו , בעברו , והיום גם לעתיד לבוא, התרגל להשליך את חרונו על אותו הצל שליווה אותו במשך שנותיו.

האלוהים הזה שלכבודו אוכלים גבינה , מעניקים לחלב תכונות של משיח, לבגדים תכונה של גילוי , ושוכחים תמיד , אבל תמיד , את האמת . מה באמת קרה במעמד הר סיני?

מה באמת הוא חג מתן תורה? מהי באמת תורת אמת? במה עוסק הכלל, שאינו מאפשר לנו להיות ראויים לתורה ?

מה מאפשר מעמד הר סיני החל עלינו היום , לנו כבני אדם בדור הזה להבין? האם שוב נעשה לנו אלוהים אחרים? ואולי נניח לו ללכת לדרכו ונהפוך את עברנו כדי להיות ראויים לעתידנו.

ילדי הדור האחרון מדברים על תורה , משיח ואלוהים.

כשאתה שואל ילד על אלוהים , הוא יצייר לך עולם יפה יותר, כזה שרק ילדים שאף אדם לא לימד אותם מיהו אלוהים יודעים לצייר.

כשאתה מדבר איתם על בורא , ועל בגדים לבנים, או מכריח אותם להתנהג כמקובל הם מיד שואלים למה?

כשאנחנו מספרים לילדים שלנו את האגדה של מעמד הר סיני , הם מסוגלים "לדמיין " את ההר ההוא , את הלוחות ההם, את ההבנה שהם ראויים לטוב ביותר , מכיוון שהם כבר כאן בעולמו של בוראם. כשאתה שואל אותם מהי תורה? הם מיד יספרו שתורה היא מעשים יפים האחד כלפי השני... האם התורה ניתנה אי פעם? בהחלט היא ניתנה . ומי שמספר שהיא לא לאדם, הוא אחד ששכח את אלוהיו. המון ילדים עסוקים בליצור , בלגלות, בלשחק, ואנחנו יודעי הדבר , שמטנו את האדמה שלהם, ולימדנו אותם את התורה שלנו, והיום אנו צרכים להתמודד עם מה שיצרנו ובגללו העולם נראה כך.

התורה היא תמימיה, עירומה כביום היוולדה, ראוייה לכל אדם . מה שקרה , זה לא שירדנו ברוחניות, פשוט האמנו במשהו שהוא יציר דמיוננו וניסינו להנחילו לדורות הבאים.

ילדי הדור האחרון אינם מתעניינים בסבל שלנו, במנהגים שלנו, הם אלו שמחזיקים בתורה מכיון שהם ריקים מדעת אדם, ומלאים באמת העליונה שזמנה הגיע.

להתנהג לפי מיתוסים כדי לנסות למשוך מודעות זוהי עבודת אלילים לשמה. אדם שמודע לערך חייו, יחגוג את חג השבועות בתורתו, הוא ימצא את המקומות בחייו , בפנימיותו, שייש להאיר , ולא במעשה של אוכל או לבוש גשמי. אדם יכול לאכול בשבועות סטיק עסיסי ולהיות שלם עם אלוהיו. האם חגו אינו כשר? ומי קבע שרק דרך סמלים ניתן למשוך אור. הנשמה המשיחית, איננה שבויית מקום או זמן , ביום שהיא מתעלה מעל כול ידע גשמי כזה או אחר , אז היא פותחת את עצמה להיות בדרך שרק בוראה מופקד עלייה. חג השבועות הוא חופה , חופה למודעות שיכולה להחליט את יעדה , אני בטוחה שישנם רבים ביננו במודעות משיח כבר עכשיו. ואדם שמחזיק בה- תורתו תורת אמת.

ההתנהלות סביב הטפל בהחלט משאירה אותנו בגלות , שאין עליה עוררין. כשנאמר "טעמו וראו כי טוב אדוני" התכוונו לטעם החיים שהאדם יכול לחוש במידה והוא יסכים לראות .

המנהגים שאנו נוהגים בהם מתעתעים ומבלבלים, כמו ממשיחים מעשה באלוהים, היתכן.

עלינו להיות טהורים בלב ובמעשה. תחגגו את החג בצורה שתאפשר לכם את קבלת התורה האמיתית. הזכרו בתמימות של רגע לידתכם , האם שם הייתה תורה? ומי לקח אותה אם לא בני אדם. העיוות הנוראי שעושים בני האדם, מאלץ אותנו לעיתים לחיות חיים שלמים בלי לפגוש אלוהים בלי לקבל תורה.

אנו חוטאים כלפי כול אמת ולאחר מכן מנסים לתקן אותה במהות החטא.

אנשים נישאים ומביאים ילדים , מתגרשים, נשארים לבד, מכיוון שאף אחד לא לימד אותם את האמת העליונה על אהבה. כול החיים מלמדים אותנו מה אסור, וכשאנו כבר הופכים למכונות, קו הייצור אינו יכול להיות מחובר לאלוהים.

כול מה שניבט היום בחברה זוהי תוצאה של אנושות אשר כול הזמן מספרת לנו שעדיין לא קבלנו תורה.

כמה זמן עוד צריך כדי שזה יקרה? אם אותם ידענים יודעים לומר זאת , הייתי מבקשת תאריך ושעה ליום הזה , למשיח ההוא.

חג שבועות הוא חג נהדר להחיות את המת האחרון - אותנו, להתעורר מחלום הבלהות שמישהו הלך להביא משיח, שעוד מעט זה יקרה... מי שמחכה תמיד יחכה,מי שמטיף לחכות זה אותו אחד שחושב שעיסוקו מוליד תורה .

עם ישראל חי... אתם חיים אתם כבר עכשיו יכולים להיות.

האור הוא מודעות בכול מעשה. החושך הוא מעשה שלא אתם עומדים מאחוריו , החושך הוא מישהו שמנסה ללמד אותכם מה נכון .

התורה היא אדם , שדורש את אלוהיו בחייו ולא במותו.

הר סיני זוהי מודעות שייש להעלות , ניפוץ הלוחות הוא שיא של מודעות שכבר אינה משרתת אף אחד, לכו תורידו אותם, אל תחכו, כי מישהו אומר לכם כמו במשחק מחבואים עוד לא... עוד לא...

מי שאומר עוד לא, אינו מוכן בעצמו , האם בכך תבחרו?"

בני האדם קבלו ברגע היוולדם את השיטה לגילוי והארת החוק הכללי , החוק הכללי אינו אלוהים, ואינו אלילים, אלה מודעות משיח. ישנם שני מצבי מודעות, אחת מודעות אלוהים ,שהיא מודעות שייש בה הבנה שקיים כוח עליון .והשנייה, מודעות משיח, שהיא הדרגה הגבוהה , לאחר מודעות אלוהים שהיא גילוי והארת החוק הכללי.

הדרגה הראשונה, שהיא מודעות אלוהים, נמצאת ברמה הגשמית, והתמודדות עם האלוהים עי" מצוות ומעשים טובים. דרגת המשיח , היא דרגה על גשמית ,שעל ידה אפשר להתחבר לאלוהים עי" דילוג על הגשמיות בכללותה. עצם מודעות אלוהים היא אי התמודדות עם אלוהים בעצמו. רק אדם שאלוהיותו לא תלויה בגשמיותו, הגיע לדרגת משיח., ללא שום קשר למעשיו או כמות המצוות שהוא מקיים. כמו שנאמר "ואכלת ושבעת וברכת..." ואכלת- פירושו הגעת להבנה שקיים כוח. ושבעת -פירושו קיימת את מצוות אלוהייך, וברכת -פירושו הגעת לדרגת משיח , כי רק מי שעבר את אלוהיו ונהייה לאלוהים בעצמו יכול לברך. ואכלת ושבעת תהליך התיקון , וברכת - היא דרגת משיח.

עם ישראל חי תורה, " אדם באמונתו יחייה" כמו שנאמר שעם ישראל רובו חי בדרגת האלוהים ומחכה למשיח הגשמי שאינו קיים. עם ישראל אינו מבין שהמשיח הוא אך ורק דרגה אחת מעל בית הכנסת שהם מתפללים בו. המשיח למעשה שוכן בקומה העליונה של המודעות של אותם מתפללים בדרגת האלוהים הגשמי. כלומר, שברגע שבני ישראל יבינו ויישמו את העלייה במדרגות ביתם עצמם, הם יגיעו למשיח שהם מייחלים . אנשים בדרגת אלוהים, דרגת גשמיות חוגגים את החגים ברמה גשמית.

דרגת משיח איננה רואה הבדל בין ימי השבוע. האם אפשר לשמור שבת ביום שלישי?

כן.. ביום שבתה מתגלה נשמה יתרה ע"פ מלומדנו.

האם הנשמה היתרה נמצאת ביום או באדם? לשיפוטכם. המבדיל בין קודש לחול , פירושו הבדלה בין מודעות כזו או אחרת שאינה תלוייה ביום או בשעה . וכך תוכל להבדיל , "המבדיל בין קודש לחול", בהתאם לרמתך האישית, ולא בהתאם לימות השבוע. שהם חומר בלבד.

שבת - מהמילה , שבת, חזרת, אל מודעות האלוהים , ומשם עלית אל מודעות משיח , אל היום ההוא , שבו משיח יהייה אחד בתוך כול אחד.

שמרו את השבת בחג זה, ואל תחזרו בתשובה אלא תמצאו אותה.

כששבים לבית משיח , נערכת חופה " לילא דכלה " ביום שבת , תחת קבלת רמות המודעות ששם נמצאת אמת אחת ושמה משיח, שאיננה יכולה להתפרק, זוגיות אמיתית.

חג שבועות שמח-

רות קדם-

אלפסי עומר- הדור האחרון.


רות קדם
מצוינות אישית
054-7629779
04-8437423
Omrs1@walla.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב