דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת performancesense תייצג בישראל את Actuate 

מאת    [ 04/06/2008 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 4595 פעמים ]

חברת PerformanceSense מודיעה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי להפצה וביצוע פרויקטים מבוססי פלטפורמת המידע של חברת Actuate. חברת Actuate נחשבת לאחת מחברות ה-BI וה-Real Time Intelligence המובילות בעולם עם למעלה מ-4200 לקוחות והכנסות של למעלה מ-140 מיליון דולר בשנת 2007. את פתרונות המידע והניתוח שמספקת Actuate תציע חברת PerformanceSense לארגוני הייטק, מסחר, תעשיה, טלקום ופיננסים. בהנהלת החברה מעריכים כי בתוך 3 שנים תהפוך פלטפורמת ה-BI של Actuate לאחת מ-3 חברות ה-BI המובילות בארץ. היקף הפעילות הצפוי מייצוג Actuate מוערך בכ-5 מיליון דולרים.

פלטפורמת Actuate מאפשרת גישה ניהולית המספקת לארגון ערך מוסף המיועד בעיקר לייעל ולשפר את הקשר עם הלקוח, לשפר תחרותיות ולקבלת מידע על מהלכים פנים ארגוניים.

את חברת PerformanceSense שפועלת בארץ מזה 3 שנים מובילים יריב מנדלסון, לשעבר סמנכ"ל מכירות באורקל, אריה פריי, יוצא גילון ומני גל לשעבר Coo חבר הנהלת Nice. מלבד ייצוג כלי תוכנה מתקדמים, ממקדת PerformanceSense את פעילותה בתחום היעוץ וההטמעה של מהלכים ארגוניים ליישום אסטרטגיה והקמה של מערכים לניהול ביצועים לסביבות עסקיות וארגונים ללא מטרות רווח.

יחד עם קבלת הנציגות של פעילות Actuate, תוביל PerformanceSense את הפעילות המקצועית שלReporting Technology BIRT - BI. מדובר בפלטפורמה לפיתוח דוחות בעולם ה-BI והדיווח, במערכת קוד פתוח. הפעילות בקבוצת BIRT בעולם מקיפה עשרות אלפי מתכנתים מתחומי ה-BI העוסקים בפיתוח מודולים, פלטפורמות, אפליקציות וכו', כולם מיועדים לשיפור וייעול כלי ה-BI והדיווח בהם עושים שימוש אלפי ארגונים בעולם. כלי BIRT כולל שני רכיבים עיקריים: מתכנן דוחות (Report Designer) המבוסס על Eclipse ורכיב הפעלה (runtime component) שבעזרתו ניתן לשלב דוחות BIRT ביישומים. כן כולל כלי BIRT מנוע להכנת תרשימים (charting engine) המאפשר לשלב תרשימים בדוחות BIRT, או להוסיף ליישומי Java יכולות עצמאיות להכנתם.

חברת Actuate שהוקמה בשנת 1993, נסחרת בנאסד"ק משנת 98. כלי התוכנה שלה מאפשר לבצע דוחות שלא בתוך הארגון ואף להנפיק דוחות חיצוניים בהתאם לבחירה וצורך. בשל יתרונותיה הבולטים בתחום ה-RIA - Rich Internet Application ובעולם הקוד הפתוח, משולבת פלטפורמת המידע של Actuate בארגונים רבים כפתרון OEM.

אריה פריי, מנכ"ל משותף בחברת PerformanceSense, אומר: "אלפי ארגונים ברחבי העולם לא טועים. אנחנו שמחים על בחירתה של Actuate בנו, כמי שיובילו את פעילותה בארץ. אין ספק ששוק ה-BI הישראלי רווי ונשלט בידי מספר חברות מוכרות, אבל אנחנו משוכנעים כי יש לנו פתרון עם ערך מוסף כזה שלא ניתן לעמוד בפניו. בנוסף, בכוונתנו להשקיע משאבים רבים במטרה לחשוף את פעילות BIRT גם לקהל הישראלי ולהפוך אותה לסטנדרט נדרש בכל הקשור לפעילות BI ודיווח בארץ".

אודות PerformanceSense
PerformanceSense (2005) היא חברה פרטית המתמחה וממוקדת בשירותים ופתרונות כוללים לניהול,תיכנון והטמעה של מערכים לבקרת ביצועים ברמה האסטרטגית, התפעולית ו real-time . הנהלת החברה ממוקמת ברמת גן ופועלת גם באירופה ואוסטרליה. ל- PerformanceSenseהתמחויות וניסיון יישומי רב במתודולוגיות מוכרות כגון Balanced Scorecard, Activity Based Costing ואחרות. את החברה מובילים יריב מנדלסון, לשעבר סמנכ"ל מכירות באורקל, אריה פריי, יוצא גילון ומני גל לשעבר חבר הנהלת Nice. אתר החברה http://www.performancesense.com/
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב