דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי דפוס מגנטים 

מאת    [ 03/06/2008 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 5549 פעמים ]

מוצרי דפוס המודבקים למגנטים הם תופעה חדשה יחסית בשוק. הדחף להמציא אותם נולד מהצורך להשאיר רושם לפרק זמן ממושך. כל יתר המוצרים, המודפסים על נייר, כמו: כרטיסי ביקור, פליירים, הזמנות וכו' - משמשים למטרת פרסום וקידום אישי או עסקי - מתבלים מהר או נזרקים בקלות לפח.
המגנטים הם כאן לתמיד (כמעט)

בתחילה היו אלה כרטיסי הביקור מגנטים. כל בעל מלאכה שהיה מגיע לתקן משהו בבית הלקוח - היה משאיר כרטיס ביקור מגנטי להדביק על המקרר או על דלת הבית (פלדלת). מאחר והמוצר מעוצב בדרך המושכת את העין - הוא מהווה קישוט שמח וצבעוני ולנו, כדיירי הבית, אין התנגדות לשמור אותם באשר הם מודבקים. ואז יום אחד, כאשר אנחנו צריכים לפתע פתאום את השרברב, או הנגר, או האיש שהתקין לנו את התריסים החשמליים, או תיקן את מכונת הכביסה, אנחנו לא צריכים לחפש בין תיקים וקלסרים וערימות של ניירות בכל מיני מגירות - המידע גלוי לעין ונגיש מיידית.

אל בעלי המלאכה הצטרפו גם שליחי הפיצה והמכבסה השכונתית וכל מי שרק יכול להגיע לביתנו ולהדביק שם את כרזת הפרסומת שלו. אפילו וטרינרים ובעלי מקצועות חופשיים ומכובדים - כולם רוצים להתבלט ולזכות בטלפון שלנו המזמין אותם לתת שירות או לספק מוצר, כי על כך פרנסתם.
המודעות למגנטים כל כך חזקה עד שבעלי עסקים ומשרדים מחזיקים כרטיסי ביקור ממוגנטים, לצד כרטיסי הביקור הרגילים, והם מאיצים בלקוחותיהם לקחת איתם לדרך גם כרטיס ביקור ומגנט. זה נכון למסעדות, סוכני ביטוח, ולכל מי שרק רוצה לזכות באמצעי פרסום זול מאוד ואפקטיבי ביותר.

אלא שהמגנטים לא נעצרו בכרטיסי הביקור. חדשות לבקרים צצים רעיונות מקוריים ואנשים מבקשים למגנט מוצרים נוספים. מארה"ב הגיע להיט חדש - למגנט הזמנות. הזמנות לחתונות, לבר-מצווה, לימי הולדת, לקבלות פנים, וכו'. הרעיון שמסתתר אחרי מגנוט ההזמנות זהה לרעיון של כרטיסי ביוקר - לגרום לכך שאנשים ישמרו את ההזמנות במקום בולט לעין ונגיש. אם נזרוק את ההזמנה מנייר על השולחן בסלון, או על השידה שלי הטלפון, יחד עם כל דברי הדואר, יש סיכוי שנשכח מהאירוע והבושה תהיה גדולה. ההזמנה הממוגנטת מהווה תזכורת יום-יומת ואין סיכוי שנשכח אותה.

חברות גדולות, שרוצות לפרסם את עצמן "בגדול", מפיצות מגנטים גדולים, לפעמים כגודל דף מדפסת ואף יותר מזה, והמידע המופץ בדרך זו הוא משחק הרכבה או לוח שנה שכל יום שעובר "מתקלף" ממנו והעיקר - משהו משעשע, צבעוני, שיכול לשמש גם כמשחק לילדים, והמסר הפרסומי עובר בשמחה.

ביום העצמאות האחרון ראינו את דגלי ישראל הממוגנטים מודבקים לדלתות מכוניות. במקום דגלי הבד המתבלים והנקרעים הופיעו דגלים שלא נופלים לכביש ונרמסים על-ידי מכוניות. באותה צורה בדיוק כבר יש "לוגו" של חברות ופרסומות המודבקות על מכוניות כמגנטים. כך ניתן להעביר אותם ממכונית למכונית בקלות רבה ולחסוך במדבקות, שהסרתן פוגעת בצבע של הרכב.
אם יגנבו את ה"לוגו" או הפרסומת מדופן המכונית - בבקשה, אין שום בעיה, המסר הפרסומי עובר לאספני המגנטים ובמקום המגנט שהוסר יודבק מייד מגנט חדש.

לוחות שנה - גם הם נכנסו לשוק צמודים ללוח מגנטי מספיק גדול על מנת להחזיק אותם דבוקים למשטחים מתכתיים בבית ובמשרד ושוב אין צורך לנעוץ מסמרים או נעצים או למרוח נייר דבק, שהסרתו מסירה גם שכבת צבע מהמשטח המארח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב