דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקפי חרדה ודיכאון וההתגברות עליהם 

מאת    [ 30/05/2008 ]

מילים במאמר: 818   [ נצפה 4943 פעמים ]

יש הטוענים כי המגיפה של העידן החדש היא התקפי דיכאון וחרדה. זו מגיפה שהולכת ומתפשטת בחברה המערבית ורבים מאיתנו לוקים בה.
במאמר זה ארחיב ואסביר תופעות אלו בראיה הוליסטית, עפ"י גישתו של הרמב"ן והקבלה. טיפול בגישה זו הוכח כיעיל ויעידו על כך אלפי מטופלים שהצליחו להשתחרר ממצבים דיכאוניים ומהתקפי חרדה.

יש ביקום כוחות של אור ושל חושך. כוחות האור מגיעים מלמעלה- מהמקום שבו נמצאות הנשמות, מהמקום המואר בו נמצא הכוח העליון, שמכונה אלוהים או כל שם אחר. האור המוחלט נמצא למעלה, מחוץ לכדור הארץ, למערכת השמש.
. גוף האדם דומה לכלי תמסורת: אנרגיה נכנסת לגוף ויוצאת ממנו. בצ'אקרות שלנו יש כוח משיכה ואנו מושכים אלינו אנרגיה. על פני כדור הארץ יש אנרגיות נמוכות יותר, אנרגיות של חושך, אנרגיות של פחדים, חרדות, דיכאונות, תחושות כעס, שנאה ועוד. אנחנו בוחרים איזו אנרגיה תזרום דרכו בהתאם לאמונותינו ולמה שאנחנו מתוכנתים אליו זו תהייה אנרגיה של אור או חושך.
לכל אדם יש מערכת של צ'אקרות שלכל אחת מהן איכויות משלה. אדם הרוצה למגנט אהבה מפעיל את כוח המשיכה של הלב, אדם הרוצה למשוך שפע מפעיל את מקלעת השמש.
מכך הרי אדם שסובל מהתקפי חרדה או דיכאון זה אדם שאנרגיות החושך השתלטו עליו. הוא מושך אל חייו סיטואציות ואנשים המרכיבים את ההוויה שלו ביומיום.
כשלאדם יש חשיבה חיובית ואמונה בעצמו וביקום, בכוח העליון הרי שהוא מתכוונן לטוב. הוא מונע מכל שיח אחר של פחד, של הגבלות, של רוע ועוד להיכנס אל חייו. אדם כזה מתכוונן אל כוחות האור ומכניס אותם אל גופו ע"י הפעלה של כוח המשיכה של כל הצ'אקרות. כשאנו מתכווננים לאור, לחשיבה חיובית, לאמונה, שמחה ואהבה הרי אנחנו מביאים אל חיינו כוחות של אור ואז חיינו הופכים לחיי שמחה ואושר.
השאלה הנשאלת היא מה קורה כשאנו נפגשים עם אנרגיות שלא מכוונות לאור- אותם אנשים המושכים לתוכם אנרגיות של חושך.
לעיתים גם אדם מאושר, עם חשיבה חיובית, שמושך אליו כוחות של אור עלול למצוא את עצמו במצב בו אנרגיה שלילית שנמצאת סביבו נכנסת לתוכו- פחד או "דאון" מסוים. מה יקרה לאותו אדם? - האנרגיה היותר דומיננטית בגוף היא זו שתקבע. אם אנרגיית האור היא דומיננטית הרי שאנרגיית החושך תשהה בתוכו קצת ואז תיפלט החוצה. נכון שהאדם ירגיש ירידה במצב הרוח אך לאחר מכן הוא יחזק את עצמו, ימלא את עצמו והתחושה השלילית תיעלם.
בדיוק כמו שמחזקים שריר במכון כושר- גם את האנרגיה שבתוכנו אפר ללמוד לכוון. אתה יכול ללמוד לכוון את עצמך אל אנרגיית האור- ואז החושך ישפיע עליך פחות ופחות. ככל שתלמד לכוון את עצמך לאור כך תידחה מחייך את החושך.

מדוע קשה לכוון עצמך לאור?
תורות רבות של העידן החדש מדברות על חשיבה חיובית, אמונה בעצמך, אמונה בכוח עליון ועוד. אם כך מדוע אנשים נמשכים לחושך? ישנם מספר גורמים: אמונות שורשיות שנחקקו בתת המודע שלהם שמכוונות אותם למצב שלך חושך. לדוגמא: פחדים מהחיים, פחדים מהמחר, פחדים קיומיים ואף פחד מהאור.
סיבה נוספת היא ההיסטוריה המשפחתית שלנו: אנו ילדים להורים שהיו ילדים להוריהם וכך הלאה.. לעיתים אנו ילדים של דורות של אנשים עם אמונות המדברות על חושך, פחד, שנאה, טינה- ואנחנו למדנו והורגלנו לחשוב בהתאם לאמונות אלה.
אמונות אלו יכולות לבוא לידי ביטוי גם בגוף הפיזי: אדם שחווה פחד בחייו המוקדמים וסביבתו הטבעית הייתה מפוחדת ומשדרת כעסים או שהוא כעס על הוריו כעס שלא שוחרר- הכעס, בדומה לכל אנרגיה אחרת, מתפזר בגוף וזה הופך לחלק מהקיום היומיומי שלו.
אם אדם זה לא עושה ניקוי פנימי האדם הופך להיות אדם כועס, עצבני, דכאוני- כל דבר מעצבן ומכעיס אותו. לאדם כזה יש מחשבות ותחושות שליליות, הוא נמצא בתדר אנרגטי של חושך, התחושות הגופניות, הרגשות, התאים בגוף- כולם מתכווננים אוטומטית לשלילי. אדם כזה ימשוך אליו חברים/ סביבת עבודה/ סביבה חברתית ואנשים כמו המוכר בסופרמרקט- שכולם כמעט שותפים בתת מודע שלהם לאנרגיות האלה.
אדם כזה שמחליט להשתנות נתקל בבעיה. הגוף ממחזר בצורה אוטומאטית את אנרגיית הפחד/ הכעס/ הדיכאון. האדם מאבד לכאורה שליטה.
לעיתים אדם כזה יחפש פתרון שיוביל אותו לאור- אם באמצעות בריחה לסמים חוקיים (כמו כדורים פסיכיאטריים/ שתייה/ עישון) אם בבריחה אל סמים לא חוקיים ועוד. הסמים אמורים לעזור לאדם לקבל אנרגיית אור אך התוצאה הפוכה.אדם כזה יכול להתמכר גם לדברים אחרים: ספורט, אוכל, מין ועוד.
אם כך: איך אפשר לשנות?
גם אדם זה יכול להשתנות ולכוון את עצמו לאור. לפי התיאוריה הרוחנית- ההוליסטית המיוצגת גם ע"י הרמב"ן והקבלה ומיושמת גם בבית אריאן לב, הדרך הנכונה לרפא אנשים אלה היא באמצעות עבודה פיזית ורוחנית.
אדם כזה צריך לעבור ניקוי אנרגטי, לגלות את אותן אמונות בתת מודע שלנו שגורמות לנו להרגיש כועסים, חרדים, דיכאוניים... יש למצוא מה האמונות השורשיות החוסמות אותנו.
יש לעשות ניקוי של הגוף, של תאי הגוף משאריות הזיכרון של הפחד באמצעות טיפולים שונים כגון טיפולים נפשיים כמו ניקוי מחזור הדם בעזרת מדיטציות או תפילות, עבודה אינטנסיבית על מחשבות חיוביות וכדומה והתכוונות מוחלטת אל האור, למחשבות חיוביות.
הטיפולים הגופניים שמומלץ לעשות הם תרומת דם (3 פעמים בשנה) שעוזרת לחידוש מחזור הדם והאנרגיות הפנימיות. וטיפול יומיומי הכולל טיהור הגוף ממאכלים מזיקים. יש לאכול ירקות ופירות, קטניות ודגים במשך שלושה ימים לפחות.
אמצעי טיהור נוסף הוא טבילה יומית בים במשך שלושה שבועות.

זו עבודה קשה הדורשת משמעת עצמית חזקה אך סופה הוא ניצחון האור על החושך.
גם אתה יכול לעשות זאת!

בהצלחה!
אריאן לב.
אריאן לב היא מתקשרת ומטפלת הוליסטית מומחית לתת-מודע, בעלת מרכז הוליסטי ברמת-גן
המכיל בתוכו 3 חטיבות: Personal - לטיפולים אישיים, College - להכשרת מטפלים הוליסטיים מומחים לתת-מודע וקורסים חווייתיים לפי שיטתה, Business - קורסים וסדנאות למגזר העסקי. אריאן התמחתה ופיתחה שיטות רבות וייחודיות לעבודה על תת-המודע על מנת ליצור מציאות רצויה מתוך המצב הקיים. שיטות אילו הינן ייחודיות לאריאן ומפורסמות בארץ ובעולם. בשנת 2006 זכתה בתואר "אשת השנה" של עיתון "הארץ" וארגון "נט"ע" (נשים, טכנולוגיה, עסקים) כאשת עסקים מצליחה בתחום הטיפול ההוליסטי וההגשמה העצמית. בשנת 2007 זכתה להיות אחת מ-"10 הגדולים" של עיתון "מעריב" בתחום הטיפולים האלטרנטיביים. משרד: 03-6189091. אתר הבית: http://www.arianlev.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב