דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ללמד את ילדנו לאהוב את עצמם 

מאת    [ 30/05/2008 ]

מילים במאמר: 290   [ נצפה 2843 פעמים ]

אנו ההורים רוצים את הטוב ביותר עבור ילדינו, משקיעים מחשבה שלמה לאיזה חוג לקחת אותם, מהו משחק המחשב החדש שיפתח אותם, כמה שפות יידעו לדבר כשפת אם, האם יצליחו בבית הספר וכיצד להפוך אותם להיות מובילים. לעיתים אנו רואים בילדינו את עצמנו וזוכרים שכאשר היינו ילדים היינו מוגבלים, נתונים לתפיסת עולמם של הורינו האהובים וכאשר אנו הופכים להורים בעצמנו, לעיתים אנו רוצים לפצות על מה שלא היה לנו ומציפים את ילדינו בעודף חומר והישגיות.
לעיתים אנו רואים ילדים קטנים כבני חמש שש רצים מחוג לחוג, משיעור שחמט ללימודי אנגלית, ובעצם אין להם רגע פנאי אחד להיות הם עצמם ילדים.
אם ברצונכם לגדל ילדים מאושרים, מלאי שמחה פנימית ובטחון עצמי, למדו אותם דבר אחד פשוט - לאהוב את עצמם. עצרו לרגע את המרדף אחר הידע והשלמות, הביטו בילדכם הקטן ותראו כי השלמות קיימת בו כבר, כל ילד הוא שלם ומיוחד, כל ילד הוא נשמה בגוף פיזי, ויש לו את כל הידע הדרוש להמשיך את חייו. הידע הדרוש נמצא עמוק עמוק במחילות התת-מודע שלו, כל מה שעלינו לעשות כהורים זה להורות לו את הדרך - הדרך אל עצמו. ללמד אותו להתחבר אל גופו, לאהוב את עצמו כפי שהוא, ללמד אותו מהן התכונות הטובות שלו, מהן המתנות שאיתן הגיע אל העולם ולעזור לו ליישם מתנות אלו.
בכדי ללמד את ילדינו לאהוב את עצמם, עלינו תחילה לאהוב את עצמנו, משום שילדים לומדים תמיד על ידי חיקוי ולקיחת דוגמא מהמבוגרים. שפרו את איכות חייכם, וכך יעשו גם ילדיכם, ההערכה העצמית שאתם יוצרים למען עצמכם, תביא להערכה מצד ילדיכם.
כאשר ילדינו לומדים לאהוב את עצמם, הם לומדים להאמין בעצמם וכך למציאות החיצונית לא תהיה כל השפעה על הרגשתם הפנימית וביטחונם העצמי, ובכך ניתן להם כלי עצום - לחיות חיי הגשמה עצמית, בטחון עצמי, סיפוק והנאה.

באהבה רבה,

אריאן לב.

© כל הזכויות שמורות לאריאן לב
אריאן לב היא מתקשרת ומטפלת הוליסטית מומחית לתת-מודע, בעלת מרכז הוליסטי ברמת-גן
המכיל בתוכו 3 חטיבות: Personal - לטיפולים אישיים, College - להכשרת מטפלים הוליסטיים מומחים לתת-מודע וקורסים חווייתיים לפי שיטתה, Business - קורסים וסדנאות למגזר העסקי. אריאן התמחתה ופיתחה שיטות רבות וייחודיות לעבודה על תת-המודע על מנת ליצור מציאות רצויה מתוך המצב הקיים. שיטות אילו הינן ייחודיות לאריאן ומפורסמות בארץ ובעולם. בשנת 2006 זכתה בתואר "אשת השנה" של עיתון "הארץ" וארגון "נט"ע" (נשים, טכנולוגיה, עסקים) כאשת עסקים מצליחה בתחום הטיפול ההוליסטי וההגשמה העצמית. בשנת 2007 זכתה להיות אחת מ-"10 הגדולים" של עיתון "מעריב" בתחום הטיפולים האלטרנטיביים. משרד: 03-6189091. אתר הבית: http://www.arianlev.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב