דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרד פרסום 

מאת    [ 23/05/2008 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 4440 פעמים ]

משרד פרסום:

מהו משרד פרסום ?, טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום,
טיפים לגבי משרד פרסום



מהו משרד פרסום ?

מהו משרד ?
משרד הוא מקום שבו מתבצעת פעילות עסקית או ממשלתית על ידי עובדים שעבודתם כרוכה ביצירת ניירת ובטיפול בה: פקידים, מנהלים, רואי חשבון, עורכי דין, מתכנתים וכדומה.

מהו פרסום ?

(להרחבה בנושא - ראה מאמרי "פרסום" באתר זה)

משרד פרסום אם כן, הוא משרד (או משרד בייתי), שתפקידו ותכליתו הוא פרסום
והתחום הפרסומי.

הגדרות נוספות:

* משרד פרסום - משרד פרסום הוא עסק העוסק במתן שירותי פרסום ללקוחותיו

* משרד פרסום - משרד פרסום הוא משרד שתפקידו לספק שירותי פרסום

* משרד פרסום - החוליה המקשרת בין הלקוח לתוצאה הרצוייה במדיה




טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום:

* "אני לא צריך משרד פרסום - אני יודע הכל" - בדיוק כמו בכל תחום,
איש מקצוע יוכל לשפר משמעותית את התוצאות

* "הפרסום לא נראה לי" - הפרסום לא צריך "להיראות" *לך*,
אלא להיראות לקהל המטרה שלך.

* "הפרסום מדליק ! (קולי...)" - הפרסום לא צריך "להיראות" *לך*,
אלא להיראות לקהל המטרה שלך.

* "הלוגו לא מספיק גדול" - נושא זה נדוש כבר עד תום...

* "פרסום מוכר הוא יצירתי" - לא בהכרח - (ע"ע "2 עוף בשקל...")

* "פרסום יצירתי הוא מוכר" - כמעט בהכרח לא נכון, וההוכחה היא כמעט
היחס ההפוך המושלם בין זכיות בפרסים
(מישהו אמר "קקטוס".. ?) - לתוצאות עסקיות.

* "משרד פרסום הוא מקום זוהר בו עסוקים כל היום,
בפלרטוט עם דוגמניות ובליסת סושי" - say no more.....




טיפים לגבי משרד פרסום:

* קח משרד פרסום

* קח משרד פרסום

* קח משרד פרסום

* תן לאנשי הפרסום קרדיט - הם כנראה מבינים בזה קצת יותר ממך !

* "גם תקציבאיות הן בני אדם..." - אמנם שנותיהם נמדדות ב"שנות כלב",
אך התייחס יפה לתקציבאית - היא שם בשבילך !
(כבד תקציבאיותיך - למען יאריכון ימיך. . .)

* היזהר ממחלקת הקריאייטיב ! (גור והישמר לך גם מהארט דירקטורים !)

* תן למשרד הפרסום "קרדיט" ! - הצלחתך היא גם הצלחתו !

* "כבדהו-וחשדהו" - בדוק והתייעץ גם עם גורמים חיצוניים.
כמעט באופן מוחלט - עלות חוו"ד חיצונית, תהיה זניחה לסך עלות המהלך המושקע.
(לדוגמה: להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח זו השקעה זניחה,
לא להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח ו"לשרוף" אותו - זו
כבר כסילות !)

* בעל עסק קטן או בינוני ?
גם אם עסקך קטן ותקציבך אינו מאפשר/מצדיק לך עבודה מלאה מול משרדי הפרסום
הגדולים - ישנם משרדי נישה, ואם גם אלו "גדולים עליך" - בחר לך יועץ שיווקי
שיוכל לעשות עבורך את עבודת משרד הפרסום "בזעיר-אנפין", ובהתאמה למידותיך
ותקציבך.

* סמנכ"ל שיווק - מנהל שיווק - - רוצה שיפטרו אותך ?
מן המפורסמות היא ששרידותו של סמנכ"ל השיווק היא מהנמוכות בתחום הניהולי...
אם משרתך יקרה לך - השתמש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני !
(יותר מנהלי וסמנכ"לי שיווק קיפחו משרתם בשל פרסום קלוקל,
באופן *גורף* - כמעט יותר *מכל* סיבה אחרת !)



___________________________________________

טיפים נוספים בנושאי משרד פרסום, יעוץ שיווקי למשרדי פרסום ולמפרסמים גדולים,
ניתן למצוא באתרו של המחבר (קישור בחתימה)
___________________________________________


הכותב הינו גיל פינטו-אושר, שהינו יועץ אסטרטגי, עסקי ושיווקי בכיר לתאגידים ומייסד ומנכ"ל אופק יעוץ עסקי - קבוצת אופק
http://www.OfekGroup.co.il) המתמחה בייעוץ עסקי: אסטרטגי, שיווקי ופיננסי לקידום אנשים, עסקים וחברות, וחבר לשכת היועצים העסקיים.
(קישורים רלוונטיים לכותב המאמר - בלוג: http://ofekgroup.gblogs.co.il, אתר: http://www.OfekGroup.co.il)



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב