כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח מה כותבים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח מה כותבים 

מאת    [ 18/05/2008 ]
מילים במאמר: 427   [ נצפה 2135 פעמים ]

 
 
מעוניין ביותר כניסות לאתר שלך? ביותר פניות מהאתר? האם תשמח לשניהם? במאמר זה תקבלו כלים ראשוניים לכתיבה נכונה לאתרי אינטרנט, והפעם... מה כותבים? מהי כתיבה שיווקית ההופכת גולש ללקוח?  ניגשים לכתיבת טקסטים באתר? הגיעו מוכנים! התכנים שיוצגו באתר האינטרנט הם ראי של חזון העסק (א'), מטרותיו (ב') יעדיו (ג') וקהל היעד שלו (ד') ולפיכך חשוב להגדירם מראש. אז מה כותבים באתר על מנת לעניין את הגולש, לגרום לו להישאר באתר ולהפוך אותו ללקוח? שמירה על הכללים הבאים תהפוך את האתר שלך לשיווקי יותר ותניע את הגולשים שלך לפעולה: 

    • טקסט אמין ואיכותי - הציגו את עצמכם ואת העסק בדיוק כפי שהוא. אל תצרו ציפיות שלא תעמדו בהם, אל תציעו מוצרים שאינם ברשותכם, אל תציעו שירות שאינכם מתמחים בו.

    • קהל היעד - האתר הוא המקום בו תפגשו את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם ולכן הגדירו אותו בקפידה:
    • הגדירו מראש מה מחפש הגולש באתר שלכם האם תוכלו לספק לו את צרכיו? זכרו! יש לפנות לגולש מהמקום של הצורך ולא מהמקום של המוצר שאתם מספקים.
    • צרו עניין אצל קהל היעד, הראו שאתם מכירים אותו ואת צרכיו, פנו אליו בשאלה או בעובדה ואל תחששו להעלות רעיונות, להציע, או לעודד התעניינות גם לגבי תחומים אשר הקהל לא היה מודע לקיומם...(הורה שנכנסו לאתר שלך על מנת ללמוד על כישוריך כליצן ישמח בוודאי ללמוד שאתה גם קוסם, שיש לך אפשרות לתת מענה גם לכיבוד, או למתקן מתנפח...).
    • כתבו "בגובה העיניים" ובשפה המתאימה לקהל היעד. זכרו, אתר בתחום הרפואה המיועד לרופאים אינו דומה לאתר ברפואה הפונה לקהל הרחב.
    • שלבו דוגמאות הרלוונטיות לקהל היעד, צרו עניין והזדהות. תמיד מעניין יותר לקרוא גם על יוסי ונורית, ההורים של תמר המתלבטים כיצד להתמודד עם בעיות גיל ההתבגרות, מאשר על תיאוריות פסיכולוגיות בלבד...
    • הבליטו את ייחודכם כנגד המתחרים (לאחר שתבדקו ותוודאו זאת היטב)
    • צרו אמון אצל הגולש באמצעות הכנסת עדויות של לקוחות, תמונות "לפני ואחרי", תמונות של בעלי התפקידים, דף אודות וכיו"ב, לפי הרלוונטי...
    • ציון הקטגוריה אליה שייך המוצר או השירות - מטפל באמצעות אבנים? אל תשכח לציין שזהו "טיפול אלטרנטיבי". כך תזכה לפניות רבות יותר, גם מגולשים אשר לא הכירו את התחום.
    • שימוש במילים חזקות (רק כחלק אינטגראלי מהטקסט): כסף, אהבה, בטחון, תגלית, תוצאות ועוד...
    • משפטים מניעים לפעולה - אחרון אחרון אך ראשון בחשיבותו: הניעו את הגולשים לפעולה. מצאו דרך לגרום להם להפוך ללקוחותיכם...לדוגמא: לפונים דרך האתר תינתן הנחה בגובה....רוצה לדעת עוד? מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 24 שעות וכד'.
    • חשיבות רבה קיימת לדף הבית, אך על כך במאמר נפרד
 במאמר זה הוצגו חלק מהכללים החשובים בעזרתם תוכלו לכתוב את האתר שלכם נכון ושיווקי יותר! על מנת להעלות אתר מקצועי ושיווקי יש לשמור על כללים רבים נוספים. בכל מקרה, וכמו בכל דבר בחיים, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי אשר יסייע לכם להפוך את האתר לממוקד ולאפקטיבי במיוחד.
המאמר נכתב על ידי טלי גת, "מסרים" http://www.mesarim.biz , כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט ושרון מנדלאיל, http://www.msm-ltd.co.il, שיווק אינטראקטיבי.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב