דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים: מקצועיות זה שם המשחק. 

מאת    [ 15/05/2008 ]

מילים במאמר: 850   [ נצפה 3891 פעמים ]

בניית אתרים: מקצועיות זה שם המשחק.
כמו כל תחום אחר, ההצלחה של אתר מתחילה מהאנשים שיוצקים את היסודות וזוהי בדיוק תפקודה של חברה לבניית אתרים.
ישנם גורמים המשפיעים על הצלחת האתר: בניית אתר בצורה נכונה ואופטימאלית למנועי חיפוש, עיצוב אטרקטיבי, נוח ותואם את אופי החברה, קידום ומיקוד האתר למקומות הנכונים ברשת.

על מנת להצליח להתבלט גם ברמת העיצוב וגם ברמת הקידום, צריך לבנות את האתר בחברה שיודעת לעשות זאת בצורה הכי טובה - עיצוב ללא פשרות, פיתוח וקידום תוך כדי בנייה נכונה של הקוד עד לקמפיין באינטרנט.

בניית אתרים - מדוע?
אחת ההשפעות החזקות שנוצרו בעקבות כניסתה של רשת האינטרנט לחיינו, היא הצורך המיידי באינפורמציה.
פעם כאשר רצינו למצוא מוצר מסוים או שירות מסוים נאלצנו לבזבז שעות ולהשקיע משאבים רבים על מנת להשיגו ורוב הפעמים לא הינו מסוגלים לדעת אם החברה שסיפקה לנו את השירות היא הטובה והאטרקטיבית ביותר.
כיום אנו מרחק קליק אחד ממיליוני ספקים, נותני שירותים, וחברות מכל העולם ומכל התחומים. עובדה זאת הפכה את הנוכחות ברשת האינטרנט ואת הצורך בבניית אתר להכרחית ומשמעותית לכל עסק ואפשרה לעסקים קטנים כגדולים להגיע לכל אדם בכל מקום ובכל שעה.
אפשר לראות זאת כך: כולנו יודעים שמיקום גיאוגרפי של חנות יכול לקבוע את רמת ההצלחה שלה, לכן השכרת חנות בקניון הממוקם במרכז העיר היא אטרקטיבית ביותר. האינטרנט הוא קניון ענק וחסר גבולות, קניון בו ניתן למצוא הכול ובקלות, קניון אליו מגיעים מאות מיליוני לקוחות בכל שעה, קניון בו מתבצעות קניות במיליארדי דולרים בכל שנה ומכל העולם.
הלקוחות כבר פה... המתחרים כבר פה... ואתה?

תהליך בניית אתר
תהליך בניית אתר בנוי מכמה שלבים:
? אפיון והגדרת המטרה
? עיצוב והתאמה לאופי החברה
? תכנות/פיתוח והתאמת המערכת
? עריכת תוכן
? העלאת האתר לרשת ורישום למנועי חיפוש

אפיון והגדרת המטרה
אפיון האתר הוא שלב בו נקבעים מבנה האתר, המודולים הנדרשים, סוגי הדפים והתוכן.
אפיון האתר זאת משימה לא פשוטה ולכן מומלץ לעשות זאת בעזרתה של חברת בניית אתרים מקצועית ובעלת ניסיון.
בכל פעם מחדש כאשר מגיע לקוח ואנו יושבים על שלב האפיון, אנו דואגים להציג את מכלול האפשרויות העומדות בפניו ואת הדרכים הטובות ביותר להשיג את המטרה.
כמעט תמיד אנו חושפים דברים חדשים ומעלים רעיונות שהלקוח לא ידע על קיומם.
רעיונות שהופכים את האתר שלו מעוד סתם אתר לאתר ייחודי, אטרקטיבי ומשמעותי בתחומו.

עיצוב והתאמה לאופי החברה
עיצוב אתר הוא תחום רחב ובעל השפעה רבה. עיצוב לא מקצועי יכול לגרום לרושם ראשוני מוטעה ולהרחיק לקוחות. לעומת זאת עיצוב מקצועי בעל פן ייחודי ומעניין יגרום ללקוח לרצות ולהישאר באתר ואף לחזור אליו בעתיד. לכן אנו מקדישים לעיצוב האתר את מלוא תשומת הלב.
שנים של ניסיון בתחום, בניית אתרים מכל הסוגים והצורות, עיצוב אתרים, בניית ממשקים, מצגות, באנרים ומתן שירותי עיצוב ואינטראקטיב לחברות המדיה מהגדולות בישראל, הקנו לנו יתרון עצום בכל תחומי העיצוב ובתחום עיצוב האתרים בפרט.
כאשר אנו ניגשים לעיצוב אתר של לקוח מסוים, אנו בוחנים את אופי החברה לה מיועד האתר ונותנים לו ביטוי בצורה ייחודית ומעניינת, תוך שימוש במוטיבים אמנותיים ויצירתיים.
עיצוב האתר הוא הפנים של העסק שלך... אל תתפשר, לך על הטוב ביותר!!!

תכנות/פיתוח והתאמת מערכת
מערכת ניהול תוכן נכונה ומתאימה יכולה להקנות יתרון משמעותי בדרך בה ינוהל האתר וביכולות של בעל האתר להשפיע על המתרחש בכל רגע נתון.
לכל אתר יש צרכים אחרים ואופן התכנות חייב להיות תואם לצרכים אלה. תכנות בצורה לא נכונה יכול לגרום לבעיות בתפעול האתר ועל האופן בו יוצג האתר במנועי חיפוש.
ישנם הרבה גורמים באופן התכנות בהם יכול המתכנת לעשות טעויות או להחסיר חלקים מטעמי חיפזון או חיסכון ואתם אפילו לא תדעו על כך. מה שיכול להשפיע בצורה ישירה על הצלחת האתר.

עריכת תוכן
בין אם אתם נעזרים באיש תוכן מקצועי ובין אם לא, לאופן בו יוכנס ויערך התוכן באתר יש חשיבות גבוהה. מלל מכוון מטרה, ברור ומעניין, חשוב לא פחות מהמראה הכללי של האתר. תוכן מונחה קידום יכול לתת לכם יתרון בתוצאות החיפוש ותוכן מעניין יכול לגרום לגולש להמשיך ולגלוש באתרכם.
גם כאשר אנו רוצים לשלב תמונה באתר שלנו חשוב לערוך אותה בצורה נכונה לאינטרנט, לדאוג שהיא לא כבדה מדי, שהיא ברזולוציה הנכונה, בגודל הנכון וכן הלאה...

העלאת האתר לרשת ורישום למנועי חיפוש
לאחר שבנינו אתר לתפארת, בעל עיצוב מדהים, תכנות מתקדם ותוכן מעניין וקולע, הגיע הזמן לחשוף אותו לעולם. בניית אתר זה שלב חשוב והכרחי אבל הוא לא מספיק.
כדי שהלקוחות יגיעו אל האתר שבנינו, אנחנו צריכים להפיץ אותו ברשת האינטרנט ולמקם את האתר במקומות האידיאלים במנועי חיפוש.
תחום זה נקרא קידום אתרים ושיווק באינטרנט. אחת הפעולות הראשונות שאנו עושים על מנת לחשוף את האתר שלנו לגולשים, הוא רישום למנועי חיפוש ואינדקסים רבים ככל שניתן. אופן הגשת האתר והרישום למנועי חיפוש הוא קריטי לצורה והמיקום בו ייחשף האתר.
לדוגמא: נניח שיש לנו אתר העוסק בפרחים ושמו של האתר "משה בפינה". במידה ונרשום את האתר באינדקסים מסוימים כ"משה בפינה" אז האינדקס יכלול אותנו בתוצאות החיפוש של "משה בפינה", מה שלא ממש יעזור לנו להגיע ללקוחות שמחפשים משלוחי פרחים או שזירת פרחים, שהם חלק מהשירותים של האתר. בנוסף, לרוב יתנו לנו את האופציה לבחור מילות מפתח, תחומי פעילות, תקציר אודות החברה וכ"ו.
כל אחת מההגדרות האלה ישפיעו על האופן בו ימצא האתר שלנו באינדקס.
קידום אתרים הוא תחום רחב ודורש ידע רב. ישנם הרבה מאוד מקורות מידע כיום באינטרנט שדרכם ניתן ללמוד הרבה על קידום אתרים ואני ממליץ בחום לכל עסק המעוניין להתבלט בעולם האינטרנט להעמיק בתחום זה ואף להעזרת החברה לקידום אתרים מקצועית.

חברה המתמחה בבניה ועיצוב אתרים
קידום אתרים ושיווק באינטרנט
http://www.joomi.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב