דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסף קל ? - הצחקתם אותי. 

מאת    [ 12/05/2008 ]

מילים במאמר: 734   [ נצפה 4474 פעמים ]

לא חסרים בעלי אתרים באינטרנט שיספרו לך איך הם מרוויחים "כסף קל" עם גוגל אדסנס - הם אפילו מראים לך צילומי צ'קים של גוגל אדסנס. זה רק אני או שיש פה משהו קצת מסריח בכל האתרים האלה - אם היית מרוויח אלפי דולרים בכל חודש, היית מתחיל למכור ספר אלקטרוני ב - 49.99$ שמספר לכולם איך לעשות זאת ?! אני מניח שיום אחד התעוררת ואמרת לעצמך "נמאס לי להרוויח אלפי דולרים ! אני רוצה למכור את הסוד שלי עבור כמה 49.99$". מוזר... אמצעי השכנוע

כיצד ניתן לשכנע אותך בדבר שאתה לא זקוק לו - - פשוט מאוד, בתור מפרסם אני אפנה לרגש ולא לשכל שלך. במידה והגעת לאתרי אם על ידי חיפוש, הקלקה על מודעה או קישור מחבר אתה מעוניין ורוצה להרוויח "כסף קל" באינטרנט. אתה כל כך רוצה את זה שאתה הופך לחמדן על גבול תאוות הבצע הטהורה ביותר.

בדרך כלל, אתרים שעוסקים בגוגל אדסנס או אתרים שמוכרים ספרים אלקטרוניים בנושא מתגאים בהשגים שלהם ע"י תצוגה מרהיבה ומזמינה של מספר צילומי צ'קים מהתקופה האחרונה שמוכיחים שהם, הם ולא אף אחד אחר יכולים ללמד אותך את כל הסודות, למעשה זה כל כך קל שבעבור 49.99$ תוכל להפוך למיליונר כבר מחר בבוקר. אכן, קשה מאוד לעמוד בפיתוי למרות שכל התמרורים אומרים לך "עצור!" ומזהירים אותך מרכישה שתסתיים באכזבה גדולה שלך.

התמרורים המזהירים

אז מהם התמרורים המזהירים אותך בפני אכזבה כלשהי - למען הסדר הטוב חילקתי את דעתי לשני סוגי אתרים מרכזיים :

  • אתרים למכירת ספרים אלקטרוניים - באתרים אלה אתה לא מקבל מידע חדש פרט לצילומי צ'קים וצילומים מחשבון גוגל אדסנס של בעל האתר. ברוב המקרים, העמודים ארוכים ועמוסים במלל שמפתיע אותך בכל פעם מחדש. בתמורה ל - 49.99$ שתשלם תוכל לזכות בשלל רב של מוצרים שהסכום הכולל שלהם מכפיל את עצמו בכל שורה שאתה קורה - אין ספק זה כדאי. בדרך כלל, אתרים אלה לא עולים על עמוד אחד שמכיל במספר נקודות בהתחלה, באמצע ובסוף הפניה ל - PayPal או כל שירות העברת כספים אחר. בנוסף, העמוד מכיל הרשמה לניוזלטר לפרק זמן קצר מאוד ( 5-20 ימים ) שכולנו תקווה כי יעזור לך להשתכנע.

כמו כן, כדאי להסתכל על מבנה העמוד ועיצובו. אתרים אלה בדרך כלל עושים שימוש נרחב בכותרות צבועות ברקע צהוב או אדום על מנת למשוך את תשומת ליבך למסרים שהם רוצים שתקח איתך לאחר הגלישה. אתרים שמכבדים את עצמם לא נראים ומציגים את המידע כך.

  • אתרים שכל תכליתם הוא הרישום לגוגל אדסנס - באתרים אלה כמו בסוג הקודם, תקבל המון צילומי צ'קים וצילומים מחשבון גוגל האדסנס שמטרתם היא יחידה "הרשם לגוגל אדסנס דרכי !, במידה ולא תעשה כך - תרבוץ עליך קללת עולם". בדרך כלל, אתרים אלה מכילים מסרים מפחידים שקשורים לרישום, אזהרות וציוני דרך שונים שמזהירים אותך פן תחמוד את האתר המתחרה - רק אצלנו תוכל להרשם, אפילו אם תנסה להרשם בגוגל ישירות לא תצליח ( סיפור אמיתי, מניסיון חיים ).

מטרתם היחידה של אתרים אלה היא "גזירת קופון" עליך הגולש. תוכנית השותפים של גוגל אדסנס מאפשרת לך להרוויח תשלום על הפניות גולשים למערכת גוגל אדסנס ולהורדת פיירפוקס. כל גולש שירשם לגוגל אדסנס דרכו שווה 100$ פוטנציאלים שיתקבלו כאשר הגולש ירוויח סכום זהה - בדרך כלל זה קורה לאחר חודשים עד ארבעה חודשים כאשר מדובר בגולשים מתחילים באדסנס ובעלי אתרים קטנים. חשוב לציין כי גם אתרי (זה שאתה גולש) בו מכיל כפתורים אשר מפנים אותך להרשמה למערכת גוגל אדסנס - אך להבדיל מהאתרים שצויינו, אני לא מפחיד, מאיים ומעליב את האינטליגנציה שלך. הדוגמא הטובה ביותר היא פורום התמיכה שבו אתה יכול לקבל מענה ותשובות ענייניות ללא בירור מוקדם האם נרשמת דרכי, דרך אתר אחר או ישירות דרך שירות גוגל אדסנס. כמובן שאשמח כאות תודה על ההשקעה והעזרה שהינך מקבל כאן שתבצע את ההרשמה דרכי - אך זה נתון לשיקולך בלבד.

לסיכום, שלא תבין אותי לא נכון, אני חושב שזה אפשרי להרוויח סכומים גבוהים עם גוגל אדסנס אבל זה לא קורה ביום אחד וזה בהחלט לא "כסף קל" כמו שזה מתואר בדרך כלל. אין מה לעשות, לא קיימת היום נוסחה להתעשרות מהירה אבל בעזרת עבודה נכונה ומאומצת אתה יכול להגיע לרווחים גבוהים מאוד. אז במקום להתחיל ולמצוא פתרונות יצירתיים לבעיה שלך, תתחיל לפתור אותה על ידי יצירה של תוכן מעניין, מקורי ורווחי עבורך.

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים אשר מפעילה רשת אתרי תוכן בנושאי אינטרנט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב