דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה על הים 

מאת    [ 12/05/2008 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 4956 פעמים ]

חתונות ליד הים

חוף... מים.... נוף... בריזה... וחם - מאוד חם. החתונה הקיצית שהייתה אמורה להפוך למסיבה מטורפת הפכה עוד בשלב ה"בופה" לסביבה עצבנית ונוטפת זיעה, בדיוק מה שחששתם ממנו. הצללה לאירועים בקיץ, ועוד בקיץ הישראלי, היא הא'-ב' לכל חתונה, בר מצווה, ברית או כל אירוע אחר שמתרחש מחוץ לכותלי האולמות והגנים הסטנדרטיים. הבחירה בחתונה ליד הים כמיקום אלטרנטיבי הולכת ותופסת מקום רחב יותר אצל פלח השוק המתחתן בזכות הרצון של הזוג ( והאמת - בעיקר של הכלה), לחתונה בלתי נשכחת. אולם לא על הרצון בלבד ניתן להעמיד חתונה מפוארת על מקום ארעי כמו חוף ים, לשם כך נדרש גם ציוד לאירועים אשר מסוגל לשמש, לערב אחד קסום, לתפאורה יוקרתית וראויה לשבירת הכוס:

אין צל - יש ספק
רשתות הצל החדשות, על אף שמן, אינן מזכירות במאום את אלו ששימשו אתכם לתדריכי בטיחות בשטחי האש של בסיס צאלים. רשת צל מודולארית עשויה מחומר מסיבי בד צפופים, בעשרות צבעים, גוונים וצורות, והיא הבסיס לתיחום ולשמירה על טמפרטורה נעימה בזמן האירוע. המהדרין לא חייבים להסתפק בזה ויכולים אף לקחת רשת צל קטנטנה וחמודה שתחליף את הידיים בהחזקת החופה. בכל מקרה אין להסתמך על השמש שתעשה טובה קטנה ותתחבא עד שיסתיים האירוע.

חרא של מצב רוח
אחד הדברים הבעייתיים באזור הים הוא הבריזה. נעימה ככל שתהיה, היא עדיין עלולה להוריד את סף העצבים אצל האורחים לאפס ברגע שתתחיל ללכלך את האוכל ולהעיף את הסכו"ם. חשוב להיות עם היד על הדופק לתחזית מזג האוויר לקראת החתונה, זאת כי במידה ותהיה רוח חזקה ביום החתונה יש לשקול שימוש באוהל לאירועים. אוהלי החתונה המפוארים של חברות ההפקה השונות מתאימים לכל סוגי החתונות ויכולים לאכלס אלפי אורחים, כך שגם ההורים שלכם יוכלו להתפרע עם כמות המוזמנים.

עד שהחול יפריד בינינו
שיהיה ברור, אף אחד לא אוהב שכבת חול זעירה על גרדרובת האירועים שלו. חוץ מהאוכל נוחות זה הדבר הכי חשוב בחתונה. גם אם יצר ההרפתקנות שלכם מאמין שישיבה על החול תתאים לאווירת החתונה, תחשבו פעמיים ותבינו שזה מתאים יותר לאווירה של קייטנה. לכן, כדאי לדאוג מראש למשטח נוח לישיבה של האורחים, במיוחד אם זה על החוף. האופציות הן רבות ונעות מפינות ישיבה אותנטיות באוהלי הרוח ועד מחצלות דקורטיביות ופופים מפנקים לעכל בכיף את האוכל.

מי הוריד את השאלטר?
עד כמה חשוב הציוד לאירוע? תדמיינו בראש את התסריט הבא: "האורחים נהנים, החתן והכלה כבר אחרי החופה, מנות שניות מוגשות לשולחן, השמש שוקעת ופתאום נשמע קול - 'הלו, מי כיבה את האור?!' עד ששקעי חשמל יבצבצו מתוך המים, התאורה לאירועים בחוף ים תישאר דבר מסובך. התשתית לתאורה שנדרשת מחתונה חייבת להיעשות בידי ידיים מקצועיות בלבד, במיוחד אם האוכל והריקודים צפויים להימשך לתוך הלילה.

החיסכון מן השטן
חתונה ליד הים היא דבר נהדר וכיפי, גם למתחתנים וגם לאורחים. אבל כמו שכבר הבנתם מקודם, היא לא זולה בעלותה מאירועים רגילים. אם כבר בחרתם בחתונה שכזו אל תנסו לחסוך, זה עלול לגרוע מאיכות החתונה ולהשכיח כל זכר לייחודו של המיקום. תיוועצו מראש עם בעלי הניסיון בשביל לדעת כל מה שנדרש בכדי להרים אירוע כזה. ורק שתדעו - למרות כאבי הראש שכרוכים בארגון חתונה ליד הים - אף אחד לא יישכח לכם את זה.
אותנטים החברה המובילה בתחום האוהלים וההצללות לאירועים
מציעה מגוון רחב של פתרונות צל איכותיים
http://www.otentim.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב