מאור קפלנסקי - הכל על תמונה אינטרנטית
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מאור קפלנסקי - הכל על תמונה אינטרנטית 

מאת    [ 11/05/2008 ]
מילים במאמר: 441   [ נצפה 2733 פעמים ]

 
 

מאז עברו מליארדי מליארדים של קילובייט בפסים הרחבים של הרשת. הגידול בנפח האחסון, יחד עם פשטות הצילום הדיגיטלי וההעברה של תמונות אל המחשב ואל הרשת, הפכו את התמונות האינטרנטיות האישיות למשהו מקובל ונפוץ.

תמונה אינטרנטית אישית היא תמונה המוצמדת על ידי הגולש לפרופיל שלו ברשת חברתית-עסקית, באתר היכרויות, או באתר/בלוג אישי. צריך להבדיל בין תמונות מסוג זה, לבין תמונות שאינן מוצמדות שם/פרופיל, או תמונות שאני קורא להן חוויותיות (טיולים, אירועים משפחתיים, וכיו"ב- הנפוצות בעיקר באלבומי תמונות שיתופיים כמו שיש ל- FACEBOOK או FILCKR). ראוי לציון, כי גם לתמונות אלו יש השפעה על האופן בו האדם ימותג באינטרנט. במקרים מסוימים, אפילו השפעה הרסנית - ולכן עלייך להקפיד גם על האופן בו הינך מוצג שם.

להצמדה של תמונה אישית לפרופיל האינטרנטי יש חשיבות רבה בכל הקשור למיתוג האישי, אך מה שטוב באינטרנט זה שתמיד אפשר לתקןף ואפילו רצוי להחליף בעת הצורך. לפניכם מספר כללים חשובים בנודע להעלאת תמונה אישית לפרופיל אינטרנטי.

 

1. היצמדו למציאות - נכון, לא כולנו יפים ולא כולנו פוטוגנים. רובנו היינו רוצים להיות צעירים יותר, רזים יותר, או שריריים יותר. כמובן שרצוי להעלות תמונה שתחמיא לכם, אך אם היא לא דומה למציאות, זה רק יזיק למיתוג שלכם. קרוב לוודאי שבמוקדם או במאוחר תיפגשו עם מישהו שלא מכיר אתכם בחיי היומיום והתרשמותו הויזאולית ממכם מסתמכת רק על אותה תמונה אינטרנטית. במקרה כזה, עשיתם לעצמכם שירות גרוע - לא רק שהמיתוג של המראה שלכם הוא לא אמיתי, מי שיפגוש אתכם יבין שאינכם מרוצים ממנו - וזה יזיק באופן הרסני למיתוג האישי שלכם.

2. היו עדכניים - לא צריך להחליף תמונה כל חודש, אך גם לא רצוי להישאר עם אותה תמונה למעלה מחמש שנים. בתקופת זמן ארוכה כזו תווי הפנים ומבנה הגוף עוברים בדרך כלל שינוי שהוא ניכר לעין. במקרה כזה, התמונה האינטרנטית האישית לא תשקף את המציאות וכך תפגעו לעצמכם במיתוג. מומלץ להחליף תמונה מדי שנה לכל הפחות.

3. הבחינו בין תמונה לצרכים עסקיים/אישיים - רצוי להפריד בין תמונה שאמורה להיות מוצמדת לפרופיל מקצועי-עסקי (הרשת LINKEDIN, למשל), לבין תמונה שאמורה להיות מוצמדת לפרופיל באתר היכרויות (JDATE, למשל). במקרה הראשון ראוי לצלם את עצמכם בבגדי עבודתכם ובמקום עבודתכם, ואוילו במקרה השני ראוי לפרסם תמונה בלבוש קאזואל בביתכם.

4. צלמו איכותי - תמונה אינטרנטית מוצמדת פרופיל לא חייבת להיות מצולמת על ידי צלם מקצועי, אך עם זאת רצוי להקפיד שהיא תהיה ברורה ואיכותית. תמונה באיכות ירודה יכולה לפגוע במיתוג האישי, גם (ואולי בעיקר) במקרה שהממותג הוא פוטוגני. אם אין לידכם צלם מקצועי, הצטיידו במצלמה דיגיטלית בעלת רזולוציה טובה ובקשו ממישהו שיש לו גישה למצלמות, שיצלם אתכם בסביבה מוארת.

5. גוונו - רצוי להחליף את התמונה האינטרנטית האישית על בסיס קבוע, גם בלי קשר לעדכניות. ברגע שתרעננו ותגוונו את תמונותיכם האינטרנטיות לעיתים תכופות, תוכלו ליצור עניין תמידי סביב הפרופיל שלכם, וכך לעזור למיתוגכם האישי.

עכשיו בפלוטו - קידום אתרים
http://www.pluto-group.co.il

מיתוג אישי באינטרנט - הדרך שלך להצלחה
http://www.internetishi.co.il
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב