דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאור קפלנסקי - הכל על תמונה אינטרנטית 

מאת    [ 11/05/2008 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 3252 פעמים ]

מאז עברו מליארדי מליארדים של קילובייט בפסים הרחבים של הרשת. הגידול בנפח האחסון, יחד עם פשטות הצילום הדיגיטלי וההעברה של תמונות אל המחשב ואל הרשת, הפכו את התמונות האינטרנטיות האישיות למשהו מקובל ונפוץ.

תמונה אינטרנטית אישית היא תמונה המוצמדת על ידי הגולש לפרופיל שלו ברשת חברתית-עסקית, באתר היכרויות, או באתר/בלוג אישי. צריך להבדיל בין תמונות מסוג זה, לבין תמונות שאינן מוצמדות שם/פרופיל, או תמונות שאני קורא להן חוויותיות (טיולים, אירועים משפחתיים, וכיו"ב- הנפוצות בעיקר באלבומי תמונות שיתופיים כמו שיש ל- FACEBOOK או FILCKR). ראוי לציון, כי גם לתמונות אלו יש השפעה על האופן בו האדם ימותג באינטרנט. במקרים מסוימים, אפילו השפעה הרסנית - ולכן עלייך להקפיד גם על האופן בו הינך מוצג שם.

להצמדה של תמונה אישית לפרופיל האינטרנטי יש חשיבות רבה בכל הקשור למיתוג האישי, אך מה שטוב באינטרנט זה שתמיד אפשר לתקןף ואפילו רצוי להחליף בעת הצורך. לפניכם מספר כללים חשובים בנודע להעלאת תמונה אישית לפרופיל אינטרנטי.

 

1. היצמדו למציאות - נכון, לא כולנו יפים ולא כולנו פוטוגנים. רובנו היינו רוצים להיות צעירים יותר, רזים יותר, או שריריים יותר. כמובן שרצוי להעלות תמונה שתחמיא לכם, אך אם היא לא דומה למציאות, זה רק יזיק למיתוג שלכם. קרוב לוודאי שבמוקדם או במאוחר תיפגשו עם מישהו שלא מכיר אתכם בחיי היומיום והתרשמותו הויזאולית ממכם מסתמכת רק על אותה תמונה אינטרנטית. במקרה כזה, עשיתם לעצמכם שירות גרוע - לא רק שהמיתוג של המראה שלכם הוא לא אמיתי, מי שיפגוש אתכם יבין שאינכם מרוצים ממנו - וזה יזיק באופן הרסני למיתוג האישי שלכם.

2. היו עדכניים - לא צריך להחליף תמונה כל חודש, אך גם לא רצוי להישאר עם אותה תמונה למעלה מחמש שנים. בתקופת זמן ארוכה כזו תווי הפנים ומבנה הגוף עוברים בדרך כלל שינוי שהוא ניכר לעין. במקרה כזה, התמונה האינטרנטית האישית לא תשקף את המציאות וכך תפגעו לעצמכם במיתוג. מומלץ להחליף תמונה מדי שנה לכל הפחות.

3. הבחינו בין תמונה לצרכים עסקיים/אישיים - רצוי להפריד בין תמונה שאמורה להיות מוצמדת לפרופיל מקצועי-עסקי (הרשת LINKEDIN, למשל), לבין תמונה שאמורה להיות מוצמדת לפרופיל באתר היכרויות (JDATE, למשל). במקרה הראשון ראוי לצלם את עצמכם בבגדי עבודתכם ובמקום עבודתכם, ואוילו במקרה השני ראוי לפרסם תמונה בלבוש קאזואל בביתכם.

4. צלמו איכותי - תמונה אינטרנטית מוצמדת פרופיל לא חייבת להיות מצולמת על ידי צלם מקצועי, אך עם זאת רצוי להקפיד שהיא תהיה ברורה ואיכותית. תמונה באיכות ירודה יכולה לפגוע במיתוג האישי, גם (ואולי בעיקר) במקרה שהממותג הוא פוטוגני. אם אין לידכם צלם מקצועי, הצטיידו במצלמה דיגיטלית בעלת רזולוציה טובה ובקשו ממישהו שיש לו גישה למצלמות, שיצלם אתכם בסביבה מוארת.

5. גוונו - רצוי להחליף את התמונה האינטרנטית האישית על בסיס קבוע, גם בלי קשר לעדכניות. ברגע שתרעננו ותגוונו את תמונותיכם האינטרנטיות לעיתים תכופות, תוכלו ליצור עניין תמידי סביב הפרופיל שלכם, וכך לעזור למיתוגכם האישי.

עכשיו בפלוטו - קידום אתרים
http://www.pluto-group.co.il

מיתוג אישי באינטרנט - הדרך שלך להצלחה
http://www.internetishi.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב