דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחיסכון למיליון 

מאת    [ 10/05/2008 ]

מילים במאמר: 1120   [ נצפה 5871 פעמים ]

מחיסכון למיליון

הרעיון מאחורי החיסכון הבסיסי הוא פשוט מאד ולא מסובך להבנה ויישום.אם אתה כיחיד או אם זוג משתכר לדוגמא עשרת אלפים ש"ח לחודש ומוציא את אותו סכום למחיה כל מה שדרוש הוא ללמוד כיצד ניתן לחסוך מעט בהוצאות ואת המעט הזה להעביר לתכנית חיסכון או השקעה אחרת אשר לאורך זמן תניב לך את המיליון הנכסף.ככל שהסכום היומי אותו תלמד לחסוך בפרק זה יהיה גדול יותר כך יהיו לך יותר מיליונים בפחות זמן.תחשוב על זה אפילו אם תחסוך דולר אחד ביום תוכל לקבל יותר ממיליון ש"ח אחרי 50 שנה בהפקדה בריבית של 8% לשנה.כל סכום שתכניס באופן קבוע יניב לך הרבה כסף לאורך השנים וכל מה שאתה צריך הוא להפקיד בהתמדה כסף שאתה חוסך.זו כל התורה על הרגל אחת.
המדהים בכל העניין שאתה מבזבז מידי חודש סכומים גבוהים שיכולים להעשיר רק בגלל בורות בתחום החיסכון.

הנה כמה דוגמאות מהעשרות הרבות שיש בספר:





אל תחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד.כל כרטיס עולה לך בשנה מאות שקלים שהם עשרות שקלים בחודש אותם אתה יכול להפנות לחיסכון המעשיר.במקום לשלם עמלות מיותרות ודמי חבר שנתיים יקרים עבור שני כרטיסים החזק אחד בלבד.גם זוג יכול להשתמש בכרטיס אחד ולחסוך עשרות שקלים בחודש.הנה ה50 שקלים הראשונים שחסכת אותם בלי מאמץ.



אין דבר כזה מחירים קבועים.תפנים כי כל מחיר ניתן לכיפוף.אם תאמין בזה ולא במנטרה שמדקלמים בחנות תוכל לחסוך עוד ועוד.אם אתה קונה בחנויות מוצרים כמו בגדים , קוסמטיקה, נעליים , מוצרי חשמל וכדומה ב1000 ש"ח בממוצע חודשי אתה בטוח יכול לקבל עוד 5 אחוז הנחה לפחות!.אם תעשה זאת ותעמוד על שלך תוכל לקבל עוד 50 ש"ח בחודש עבור החיסכון המעשיר שלך.

קזינו ,טוטו ,לוטו ,חיש גד , כמה מנויי פיס ,אופציות מעו"ף כהימור ,מט"ח כהימור וכדומה הם שיטות מעולות להעשיר את אלה שאתה קונה מהם את השרות הזה.אם יש לך יותר מכרטיס פיס אחד אתה יכול לבטל את השאר ולהעביר אותם לחיסכון.אם אתה ממלא לוטו או טוטו אתה יכול להוריד את תקציב ההימורים השבועי שלך בכמה שקלים כי גם כך וגם כך הסיכוי שלך להרוויח שואף לאפס.לא יותר הגיוני להשקיע את הכסף הזה בחיסכון לאורך זמן בנתיב שבטוח יכניס לך את הזכייה עליה אתה חולם להשיג כבר שנים? הפרש מתקציב החלומות שלך לפחות 30 שקלים לטובת החיסכון המעשיר.


אם יש לך ילדים בגיל בית הספר והגן נסה לברר איזה הנחה אפשר לקבל ,האם ניתן לקבל מלגה ,האם במקום לרכוש ספרים אפשר לשאול אותם מהספרייה.כל פעולת כזו עשויה לייצר לך עוד כמה עשרות שקלים לחיסכון המעשיר.

ביטוחים הם חלק לא קטן בתקציב השנתי שלך.ביטוח רכב ,דירה,חיים ,עסק ,בריאות ומה לא.זה הזמן לבדוק בכמה אתה יכול להוזיל את הביטוחים שלך ועל אלה מהם אתה יכול לוותר.שים לא כתבתי "אם אתה יכול" אלא "כמה אתה יכול" מאחר ואין ספק שניתן בעידן התחרות בין חברות הביטוח לקבל ביטוח טוב יותר.גם אם אינך רוצה לעזוב את הסוכן האישי שלך הבא לו הצעה מאחת החברות הישירות והוא ידאג להוזיל לך את ההצעה.כאן אתה יכול לקבל מאות שקלים בשנה ועשרות שקלים בחודש לטובת החיסכון המעשיר שלך.בנוסף בדוק האם אתה לא משלם כפל ביטוחים עבור ביטוח חיים למשל (פרטי ומהעבודה) וכדומה.


בדוק את חשבון ספק האינטרנט שלך.בכל שנה נגמר מבצע מסוים והמחיר קופץ חזרה למחיר ללא הנחות.עד שאתה (אם בכלל) שם לב לזה שהמחיר עלה עוברים חודשים ארוכים.את הכסף המיותר שאתה משלם שם אתה יכול להפנות לאפיקים שיניבו לך את המיליון שלך.לא חבל? הנה עוד כמה עשרות שקלים בחודש לטובת העניין.


משלם משכנתא? בדוק איך אפשר להוזיל את המשכנתא שלך בבנק מתחרה ואז חזור לבנק שלך.יש אפשרות לקחת משכנתא בתנאים טובים יותר לעיתים מאלה שקיבלת בעבר כאשר לקחת את המשכנתא.אם תצליח לעשות זאת תוכל להפנות מאות שקלים בחודש לצורך החיסכון המעשיר שלך.

יש לך משכנתא? בדוק את ביטוח המבנה וביטוח החיים שעשו לך כאשר לקחת משכנתא.יתכן ואתה יכול לשלם עשרות שקלים פחות.התהליך לא מסובך וחברת הביטוח החדשה עושה עבורך את כל התהליך.שווה בדיקה.


.חפש דירה למגורים ברמה של אנשים כמוך או אפילו מעט פחות ממך.בסביבה זו תוכל לחיות כמו מלך.בסביבה ברמה יקרה יותר מזו שאתה יכול לחיות לא תצליח לשרוד וגם ליהנות מהחיים.כל חייך תהיה עסוק בתשלום הלוואות ובניסיון להראות שיש לך יותר ממה שיש לך באמת וזה עולה הון.במקרה הזה תוכל להפנות הרבה מאד כסף לחיסכון המעשיר.

בדוק כל חשבון לפני שאתה משלם.למד לבדוק האם מספר המונה בחשבון החשמל הוא מספר המונה שלך והאם מספר הקריאה על המונה מתאים למספר הקריאה שלך.קרא את חשבון המים שלך ותראה האם הוא מתאים באמת למונה המים שלך ומספר הנפשות הגרות בדירה.בדוק את החשבון בסופרמרקט, בדוק האם לא חייבו אותך על חלקים או חומרים מיותרים במוסך , בדוק את חשבון הטלפון שלך ואת חשבון הסלולרי ועמת נתונים עם הפעילות האמיתית שלך בפועל.בדוק לפני שאתה משלם כל דבר.טעויות קורות כל הזמן.עשרה שקלים שתצליח להפנות מתשלום מיותר לחיסכון בסיסי ומשם לחיסכון המעשיר יקצר את התקופה של בדרך למיליון.זה אפשרי ותלוי רק בך.אל תיתן לאף אחד אחר את הכסף שלך כי הוא לוקח אותו ישירות לחיסכון המעשיר שלו.

גם אם זה נראה זניח זה לא.להערכתי חשבון הסלולרי המשפחתי עם חשבון החשמל המשפחתי מגיע לכ20 אחוז לפחות מהתקציב המשפחתי ואפשר למצוא שם הרבה "בשר" שאפשר להעביר לחיסכון הבסיסי והמעשיר.

אל תחשוב שחנויות זולות יוצרות קניה זולה.אם נכנסת פעם לאחת מהחנויות המוכרות את כל המוצרים שלהן בדולר פחות או יותר אתה בודאי יודע שיצאת משם עם מוצרים בעשרה דולר לפחות ולא תמיד השתמשת בהם לבסוף.אל תקנה מה שאתה לא צריך ואל תכנס לחנויות כדי לחפש מציאות.אתה מבזבז עשרות ומאות שקלים בחודש בקניות מוטעות שניתן להעביר לחיסכון המעשיר.


בנושא החשמל אפשר לחסוך המון כסף מידי חודש.הקפדה על נורות חסכוניות ,סגירה של התאורה שלא משתמשים בה, יבוש כביסה בשמש כשאפשר ולא רק במכונת הכביסה , הצללת הבית בקיץ למניעת התחממות מיותרת מורידה את עלויות השימוש במזגן , שימוש בשעון שבת לכיוון הדלקה וכיוון של הדוד בחורף , כיוון הטרמוסטט של המזגן על 24 מעלות יגרום להפסקות ארוכות יותר בפעולה ולשימוש מופחת בחשמל ,כיוון הטרמוסטט של תנורי החימום בחורף למדיום ולא למקסימום יסייעו גם הם בחיסכון בחשמל.איטום הבית כולל פתחים קטנים מהם נכנסים קור וחום כמו חריצים בין החלונות ,תריסים לא מושלמים ,מתחת לדלת הניתנים לאטימה על ידי פתרונות זולים שתמצא בכל טמבוריה יסייעו לך לחסוך בהוצאות.חיסכון של חמישה שקלים ליום בהפחת שימוש מיותר תגיע לחיסכון של 150 ש"ח לחודש ובכ300 ש"ח בחשבון הדו חודשי.זה לא מסובך ואפשרי.תחשוב על זה.חיסכון של 150 ש"ח בחודש בריבית הכי בסיסית ללא סיכון של 4 אחוז בשנה לאורך 50 שנה תשאיר בידך 300 אלף ש"ח במזומן.זה יכול להיות ההבדל בין להזדקן בכבוד לבין חיפוש בפחי אשפה לפעמים כפי שאנו רואים לעיתים בטלויזיה.אל תעביר את החיסכון הבסיסי שלך לחברת חשמל.השקע בעתיד שלך.

רוצה להבין מה אתה יכול לעשות עם החיסכון שלך?

הנה כמה דוגמאות:

אם תחסוך 3 שקלים ליום

משך תקופת החיסכון: 40 שנים
תשואה:15 אחוז
סכום מצטבר:2,300,000 ש"ח

אם תחסוך 10 שקלים ליום

משך תקופת החיסכון: 30 שנים
תשואה: 8 אחוז
סכום מצטבר:כ1,057,000 ש"ח

אם תחסוך 33 ש"ח ליום
משך תקופת החיסכון: 30 שנים
תשואה:15 אחוז
סכום מצטבר:כ5,567,000 ש"ח

אם תחסוך 65 ש"ח ליום
משך תקופת החיסכון: 30 שנים
תשואה:15 אחוז
סכום מצטבר:כ11,134,000 ש"ח

דוגמאות רבות נוספות,טיפים לחיסכון ועוד הרבה מידע
בספר מחיסכון למיליון
www.sodot.co.il
צביקה ברגמן ,איש עסקים,מאמן,מו"ל ומחברם של עשרות ספרים ורבי מכר הנמכרים בכל חנויות הספרים בארץ.מוכר מהופעותיו הרבות באמצעי התקשורת ומאתר סודות
www.sodot.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב