דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בורות אנושית בחיים ורטואליים 

מאת    [ 06/05/2008 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2791 פעמים ]



אני חיי נושם עובד ולומד מחשבים ובכלל את התחום הגדול הזה כ- 20 שנים לערך, התפתחתי עם העניין ותמיד הקפדתי להרחיב את הידע ולהישאר מעודכן עם התפתחות הטכנולוגיה לכיוון מסחר אלקטרוני ובכלל חיים דיגיטאליים.

אני מודה שהאמנתי ועדיין מאמין בכל ליבי כי התחום יכבוש ובגדול את כלל האנושות להעביר את כלל הפעילות הפרטית והעיסקית דרך המחשב ושרובנו נשתמש בעושר הכלים שהמדיה הזו מציעה.

תמיד דאגתי להפיץ את הידע שבתוכי וכן ללמד אנשים אחרים גם בהתנדבות כי תמיד האמנתי בפתגם "שלח לחמך על פני המים" כי זה תמיד חוזר אלינו בגדול.

לצערי הרב ותתקנו אותי אם אני טועה למרות שלמראית עיין נראה כי רב הציבור משתמש במחשב לצרכים עסקיים או פרטיים אבל תחומי השימוש הוא מאוד מצומצם.

רב המשתמשים שולחים מיילים מדברים בסוגי הצ'אטים השונים, כותבים בוורד (גם זה בקושי), ומקסימום גולשים לאתרי סקס או מורידים אותם באימיול.

אצטט שיחה של שני שכנות שלי שאמרו אחת לשניה בגאווה, במקרה שמעתי " הורדתי את המשחק באימיול אבל אני לא יודעת איך לפתוח אותו......" העיקר שהיא הורידה ווואאאא.

אני משתף אתכם בפוסט זה מנקודת מבט של איש מקצוע ותיק שמתחזק ובונה מערכות מחשוב ארגוניות, בעלי עסקים מנהלים ומקבלי החלטות מתקינים מערכות יקרות שכוללים שרתים ותחנות קצה בעשרת אלפי שקלים רק בכדי שהעובדים ישלחו מיילים ויכתבו מכתבים בוורד. זה הכול.

כבעל מקצוע ותיק ויעיל אני מציע בנוסף לאנשים המשפיעים להעביר את צוות העובדים הכשרות מקצועיות יותר מתקדמות כגון: נוהל תיוק מסמכים ארגוני, ארכיב ומחזור דיגיטאלי, בניית מערכת Sharepoint ובעברית "שרת שיתוף ידע מרכזי" לפעילות כלל ארגונית, הכשרה מעמיקה יותר בתוכנות האופיס, ועוד מיני מטעמים שרשת ארגונית יכולה להציע , כאן אני נתקל בבורות דיגיטאלית, אני נתקל בהתנגדות מין סוג של פחד ללמוד וליישם מעבר לפעילות הרגילה של שליחת מיילים ולגלוש באינטרנט.

ומה קורה למשתמשים הביתיים, אתם מכירים את המשפט הנדוש אני מצטט " בני עשה לי טובה אתה יכול לקפוץ 5 דקות אלי ולבדוק למה המחשב שלי מהבהב, נופל, לא יכול לפתוח את מסנג'ר ואינטרנט לא עובד..... רק 5 דקות צוחק , אני לא אמשיך כי התשובה כבר ידועה.......

אילו ידע החבר איך קצת לתפעל את המחשב אבל קצת לא הרבה, היה מכין מבעוד מועד Image (תמונה בעברית) לדיסק הקשיח שלו כשהתקין את המחשב ביומו הראשון לפני שכל הוירוסים נכנסו לו פנימה, היה עושה שיחזור קטן מתוך דיסק הצלה שהכין מראש וכל הגדרות המערכת היו חוזרים לתקינותם מבלי שיבקש ממני טובה זו בורות אנושית שאנשים לא רוצים ולא מעמיקים בלימוד במחשבים כמו שהם טורחים להוציא רישיון בנהיגה במכונית.
בני כהן / מנהל שיווק פרסום
ביוטי פרי פורטל בע"מ
http://www.beauty-free.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב