דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופירייטינג וכתיבה נכונה באתר אינטרנט - חלק 3 

מאת    [ 02/05/2008 ]

מילים במאמר: 165   [ נצפה 2335 פעמים ]

לאחר שגרמתם ללקוחות להתלהב, עליכם לדבר אל ההגיון שלהם. ספקו להם סיבות הגיוניות מדוע כדאי להם לרכוש את המוצר שלכם. סיבות כמו מחיר טוב, משהו שאתם כן יכולים לתת ואחרים לא, תשלומים נוחים.

לאחר שבני התחתן עם הדר, הוא פתח עסק משלו. יום אחד הציעו לו להשקיע בעסק אחר, "אתה יכול להרוויח מזה כמעט מיליון! נראה מה אומר אביה אחר כך!" אמרו לו. בני שאל את עצמו האם זה משתלם לו. הוא פנה ליועצים, האחד אמר שההשקעה תחזור אליו אחרי שלוש שנים, השני הוסיף שזה לא ידרוש ממנו יותר מדי עבודה, כך שיוכל להמשיך בעסק שלו. השלישי אמר שיש מעט מאוד סיכונים במה שהוא משקיע. בני החליט ללכת על זה.

כאן ראיתם מספר דברים, אלו שהציעו לו להשקיע גירו אצלו 2 מוטיבטורים: תאווה - כשאמרו שיכול להרוויח מיליון. גאווה - כשהזכירו את אביה של הדר. היועצים סיפקו לבני סיבות הגיוניות מדוע כדאי לו להשקיע. זכרו: לעיתים קרובות רק ליצור דחף זה לא מספיק כלל. עליכם לגבות את הדחף הזה בעובדות ולדבר אל ההגיון של לקוחותיכם.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.

www.zmiha.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב