כמעט כל בעל אתר אינטרנט הציג או שקל להציג באנר - מאמר זה נותן טיפים ליצירת באנרים אפקטיביים עם אחוזי הקלקה גבוהים.
* הדבר הראשון שעליכם לדאוג לו הוא משקל הבאנר, רצוי שגודל הבאנר לא יעלה על 15-17.
* הטיפ השני הוא להיות ספציפיים ו"חדים" בבאנר שלכם.
אני אסביר, ישנם סוגי באנרים, סוג אחד הוא סוג המכיל פלאש וניתן להבין את הנושא עליו מדבר הבאנר לאחר צפיה של מס' שניות בבאנר. אם אינכם בטוחים ביכולתכם לגרום לגולש הממוצע לצפות בבאנר שלכם מספר שניות, עליכם לסכם את כל מה שהבאנר צריך לומר ולתת לגולש להבין אותו תוך מבט אחד. אם תשאלו אותי, להשתמש בבאנרים אשר מציגים פלאשים ארוכים (3-4 שנ') חיוני אך ורק כאשר אינכם מסוגלים לספק את כל המידע הדרוש לגולש במבט אחד.
* מז"א להיות חדים בבאנרים? פשוט מאד. לא למרוח את הטקסט, לא להוסיף פרטים לא חיוניים להעברת המסר. באנר "חד" הוא באנר אשר אומר "צריך את השירות שלי? כנס לכאן".
* לעיתים ההבדל בין באנר אפקטיבי לבאנר ממוצע מינוס הוא הקריאה לפעולה. אחרי הצגת המידע, עליכם לקרוא את הגולש לפעולה, "לחצו כאן", "התקשרו עכשיו". זהו אפקט פסיכולוגי אשר אין זה המקום להסביר עליו.
* הדבר הראשון שעליכם לדאוג לו הוא משקל הבאנר, רצוי שגודל הבאנר לא יעלה על 15-17.
* הטיפ השני הוא להיות ספציפיים ו"חדים" בבאנר שלכם.
אני אסביר, ישנם סוגי באנרים, סוג אחד הוא סוג המכיל פלאש וניתן להבין את הנושא עליו מדבר הבאנר לאחר צפיה של מס' שניות בבאנר. אם אינכם בטוחים ביכולתכם לגרום לגולש הממוצע לצפות בבאנר שלכם מספר שניות, עליכם לסכם את כל מה שהבאנר צריך לומר ולתת לגולש להבין אותו תוך מבט אחד. אם תשאלו אותי, להשתמש בבאנרים אשר מציגים פלאשים ארוכים (3-4 שנ') חיוני אך ורק כאשר אינכם מסוגלים לספק את כל המידע הדרוש לגולש במבט אחד.
* מז"א להיות חדים בבאנרים? פשוט מאד. לא למרוח את הטקסט, לא להוסיף פרטים לא חיוניים להעברת המסר. באנר "חד" הוא באנר אשר אומר "צריך את השירות שלי? כנס לכאן".
* לעיתים ההבדל בין באנר אפקטיבי לבאנר ממוצע מינוס הוא הקריאה לפעולה. אחרי הצגת המידע, עליכם לקרוא את הגולש לפעולה, "לחצו כאן", "התקשרו עכשיו". זהו אפקט פסיכולוגי אשר אין זה המקום להסביר עליו.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com