דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקף לב - כיצד להימנע? 

מאת    [ 20/07/2022 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 742 פעמים ]

מחקרים הראו כי יש כמה פעולות שיכולות לאפשר לכם למנוע את התקף הלב הבא. אם אתם בגיל מבוגר או נוטים לסבול מבעיות שונות בכלי הדם, הפעולות האלה חשובות. אתם אלה שיכולים לשנות את ההתמודדות שמעסיקה אתכם מהבוקר עד הערב. מי שעלול לסבול מהתקפי לב יכול במידה מסוימת גם לפגוע בעצמו. אם לא תכירו את הדרכים למניעה, תוכלו להגדיל את הסיכוי להתקף לב. כל זאת מבלי שבאמת תהיה לכם מודעות כי אתם עושים זאת בעצמכם. תנסו לשמור על תזונה בריאה

תזונה בריאה היא הדרך האולטימטיבית לשמור על בריאות באופן כללי. התזונה הבריאה באה לידיי ביטוי בכך שתאכלו בכל ארוחה פירות וירקות לצד הפחמימה והחלבון. רצוי מאוד להימנע מכל מיני מאכלים שונים שמכילים בתוכם שומנים וסוכרים. שומנים וסוכרים עלולים לשבש בצורה משמעותית את זרימת הדם בגוף. כתוצאה מכך תוכלו למצוא את עצמכם נמצאים בסיכון לסבול מבעיות שונות בלב. בין היתר תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תוכלו לקבל התקף לב ללא כל התראה מוקדמת. לשנות את הרגלי האכילה זה חשוב מכל מיני היבטים שונים. לא משנה אם אתם רוצים למנוע התקף לב או לנסות לשמור על משקל תקין לאורך זמן רב.

 

הפחיתו את מפלס הלחץ

כל דבר קטן מלחיץ אתכם יתר על המידה? אתם נמצאים בסיכון לחטוף התקף לב. הלחץ הנפשי הוא מהסיבות השכיחות ביותר שבגינו אנשים חוטפים התקפי לב. הלחץ לא רק גורם לכם להרגיש רע, הוא פוגע בכל מיני איברים חיוניים בגוף. כתוצאה מהפגיעה תוכלו לחשוף את עצמכם לכל מיני בעיות שונות שעלולות להופיע. בין היתר מי שהלחץ הנפשי כל כך משמעותי אצלו עלול לחטוף התקף לב. תמצאו את הדרך שתהיה לכם הדרך הכי טובה להירגע ולנוח. הכי חשוב שתיקחו את כל הדברים השונים בפרופורציה הנכונה. כי בסופו של יום שום דבר לא יהיה שווה יותר מאשר הבריאות שלכם. מי שמבין שהוא פוגע בבריאות שלו ייקח את העניינים האלה בפרופורציות הנכונות.

צריכת אלכוהול ועישון

יש כאלה שמעשנים ושותים דרך קבע, אותם אנשים חשופים לבעיות בריאותיות רבות. בין היתר העישון וצריכת אלכוהול מובילים לכך שתסבלו מסיכוי גבוה לחטוף התקף לב. העישון הוא מהגורמים העיקריים למחלות לב, שפוגעות בין היתר בזרימת הדם. האלכוהול גם הוא מזיק לגוף, כאשר הוא פוגע בכל מיני איברים חיוניים. ההמלצה ברוב המקרים היא להימנע מצריכת אלכוהול או מעישון סיגריות. עם זאת גם הפחתת המינון יכולה למנוע את התקף הלב הבא מבחינתכם דבר שיכול להיות עניין של זמן. כך שאם קשה לכם להפסיק לגמרי, תדעו כי אפשר גם להוריד במינון. מי שמוריד במינון בשלב מסוים יכול למצוא את עצמו גם מפסיק לעשן או לשתות לגמרי. תשימו את הבריאות שלכם תמיד בראש סדרי העדיפויות שלכם – אתם תרוויחו בענק.

תתחילו לעשות ספורט

מחקרים מראים כי פעילות גופנית יכולה להוריד את הסיכוי לסבול מבעיות שונות. בין היתר מחלות לב שעלולות להגיע בגלל משקל עודף או כל מיני בעיות שונות. שלא נדבר על כך שהפעילות הגופנית יכולה להיות תחליף מעולה לעישון וכפתרון אפקטיבי ללחץ נפשי וחזרה של הגוף אפילו למצב של לחץ דם תקין. נדגיש כי פעילות גופנית יכולה להיות כל פעילות שאתם רואים אותה לנכון. בסופו של יום תוכלו לעשות פעילות גופנית שתעניק לכם קצת מעבר. הפעילות הגופנית היא פעילות גופנית שאתם בוחרים אותה בהתאם אליכם. אתם לא צריכים לקבל תכתיבים שונים או דרישות שונות. אינכם מחויבים להתאמן בחדר כושר או לעבוד יחד עם מאמן כושר אישי. כל פעילות שתגרום לכם לזוז היא פעילות שתימנע התקפי לב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב