דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרותי הוצאת רישיון נהיגה בינלאומית 

מאת    [ 20/07/2022 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 747 פעמים ]

 

אחרי הקורונה רבים מאיתנו מתכננים טיול בחו''ל? אם אתם מתכוונים לנהוג בחו"ל, לנוסע או לשכור רכב חשוב מאוד לדעת כמה דברים על אישור נהיגה בינלאומי (IDP)

IDP הוא בעצם תרגום של רישיון הנהיגה שלך בכמה שפות שונות. הוא משמש לתרגום רישיון הנהיגה שלך לשפה שמדינת היעד שלך יכולה להבין. זה לחלוטין לא מהווה תחליף למסמכים משפטיים כמו רישיון הנהיגה המקורי או הדרכון שלך. ה-IDP נמצא בתוקף אך ורק אם רישיון המקורי נמצא בידך. ב 150  מדינות מסוימות, חברות השכרת רכב, ביטוח ו/או רשויות כאילו ואחרות עשויות לדרוש ממך לבדוק את ה-IDP שלך כאשר שאתה בחו"ל, לכן עדיף לשמור אותה איתך בכל עת. אז בכל פעם שאתה מגיש בקשה, חשוב מאוד להביא איתך ולראות את הרישיון המקורי שלך כמו גם ה-IDP שלך.

כבעל רישיון נהיגה בינלאומי יש לך מספר יתרונות שניתן לציין להלן: רישיון נהיגה בינלאומי עשוי לשמש כמסמך הוכחת זהות במדינות רבות לנסיעה עם מסמך נהיגה בינלאומי (IDD או IDL) יש יתרונות רבים, חלקם הם: IDP שלך אינו מזכה אותך בהטבות נוספות, הנחות, הרשאות או זכויות נוספות. כל מי שמציע "רישיון נהיגה בינלאומי" שיכול לספק יותר ממה שעושה IDP מבצע הונאה!

IDP שלך אינו מזכה אותך בהטבות נוספות, הנחות, הרשאות או זכויות נוספות. לכאן ציינו שכל ספק   "רישיון נהיגה בינלאומי" שיכול לספק יותר ממה שעושה IDP מבצע הטעיה. אנו עוזרים לאנשים לעבד את רישיון הנהיגה הבינלאומי שלהם, רישיון הנהיגה בבריטניה ומדינות בינלאומיות אחרות.

- מסמך נהיגה בינלאומי יכול להקל בתהליך ההשכרה והנהיגה של כלי רכב בחו"ל; - מסמך נהיגה בינלאומי נועד להתגבר על הקשיים שייתקלו בהם נהגים בעת נסיעה במדינות אחרות שעשויות להיות בהן דרישות רישוי משתנות מאוד; - קל להגיש בקשה למסמך הנהג הבינלאומי שלך עם זמן אספקה מהיר והחלק הטוב ביותר הוא שהוא אינו מצריך מבחן נהיגה

קל להתבלבל בין רישיון בינלאומי להיתר. אתה צריך אישור, לא רישיון. אם תחפש באינטרנט, תיתקל ב"רישיונות נהיגה בינלאומיים". אלה אינם מסמכים רשמיים, ואינם מרחיבים את הרשאות הנהיגה למדינות זרות. הם פשוט תרגום של רישיון נהיגה. הם עשויים להיות מועילים בעת השכרת רכב, אך הם אינם צורות זיהוי חוקיות.

רישיונות נהיגה בינלאומיים עשויים להיות מונפקים לאנשים הבאים: חשוב: אם רישיון הנהיגה הקודם שלך הונפק בארצות הברית, עליך לספק רישיון נהיגה בינלאומי. קבלת רישיון נהיגה בינלאומי. שאו אותו ואת רישיון הנהיגה שלכם בכל עת. צריך להיות בעל רישיון נהיגה תקף שהונפק על ידי המדינה, רישיון נהיגה זר או רישיון נהיגה בינלאומי. רישיונות שפג תוקפם אינם מותרים

 

 


 


//




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב