דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זהירות מיטות קומותיים מסוכנות - דבריםשצריך לדעת לפני רכישת מיטת קומותיים 

מאת    [ 02/05/2022 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 619 פעמים ]

אחד היתרונות שלנו כיצרנים ומשווקים של רהיטים מקומיים הוא האפשרות להציע שינויים בהתאמה אישית לרהיטים שלנו , לפעמים רק אם נקצר אורך של מיטת קומותיים היא יכולה להיכנס לחדר ילדים. שינויים יכולים להיות קריטיים ולא פעם לקוחות מבקשים שינויים למיטות קומותיים שאנחנו לא מוכנים לבצע והסיבה לכך היא בדרך כלל שהשינויים המבוקשים חורגים מדרישות התקן הישראלי והדרישות המחמירות שלנו לבטיחות .

באותה מידה לדעתי אתם צריכים לשלול כל מיטה מיובאת שאינה עומדת בקריטריונים .

מיטה אשר לא מיוצרת כנדרש עלולה להוות סכנה למשתמש, בדרך כלל החשש המרכזי הוא מנפילה מגובה או  הילכדות ראש או גפיים בין המרווחים .
אם כן מהם השינויים שאי אפשר לעשות במיטות קומותיים שלנו ?

סולם !!

התקן מחייב סולם בצד הארוך של המיטה, הסולם צריך להיות יציב, קבוע ( לא נשלף) מרחק בין השלבים צריך להיות קבוע ( בין 20-30ס''מ) והשימוש בסולם צריך להיות בטוח ונוח לשימוש .

מעקה !!

מעקה למיטה העליונה צריך להיות מעקה קבוע מכל ארבעת הכיוונים של המיטה.( לא נשלף ושאינו ניתן להסרה ללא כלי עבודה )  מעקה בגובה של 26 ס''מ ( גובה מתחתית ללא המזרן)  על מנת לשמור על הילדים גובה המעקה צריך להיות לפחות 16 ס''מ מפני המזרן . חשוב ולא קשור לתקן אנחנו מייצרים מיטות קומותיים עם מעקה משולב קבוע בעל סיומות מעוגלות ובטיחותיות.  

תחתית המזרנים .

המשטח שעליו מונחים המזרנים צריך להיות מאוורר , בלי קשר לתקן המחייב, מזרני ילדים בדרך כלל עשויים מספוגים בדחיסויות שונות ובשל כך הם דורשים יותר אוורור ממזרני קפיצים. משטחים צריכים להיות קבועים ואסור שהמרווח בין המשטח למסגרת יעלה על 2.5 ס''מ . ( למנוע הילכדות גפיים בין המשטח למסגרת) .

התקן הישראלי למיטות קומותיים ת"י 4007 חלק 1 (מיטות קומותיים לשימוש ביתי: דרישות בטיחות ובדיקות) הוא תקן רשמי שדרישותיו מחייבות על פי חוק ועל זה אנחנו הוספנו את ההקפדה שלנו . אנחנו מייצרים מיטות קומותיים ללא פירוק , אמנם אי אפשר להפריד אותן אבל הן יותר בטיחותיות לשימוש. דפנות (העומדים) של המיטות הם חטיבה אחת בטוחה ויציבה . מרווח בין המיטה התחתונה כ78ס''מ מאפשר ישיבה של מבוגר על המיטה התחתונה מבלי שהראש ייפגע בעת התרוממות מהמיטה.

לסיכום כשאתם שוקלים בין מבחר מיטות קומותיים המוצעות כדאי לבחון בנוסף לעיצוב , לפונקציות אחסון, ושילוב מצעי שינה גם מהעניים של בטיחות הילדים ולבדוק אם המיטה חזקה, יציבה, חיבורים נסתרים שאינם מועדים לפגיעה, מרווח שלבי הסולם ויציבותו. וכל מה שנראה לכם ל בטיחותי עבור המתבגרים שלכם .

 מנהלת תוכן בעסק המשפחתי מתמחה בתחום השינה וריהוט לבית במקביל ללימודי פסיכוביולוגיה . אפשר לקרא מאמרים נוספים שלי על באתר שלנו rahit4u.co.il . או בטל  1800305306




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב