דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בילוי בשבת בצפון 

מאת    [ 20/03/2022 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 655 פעמים ]

מדי שבת אנו רואים אלפי אנשים גודשים את השבילים בשמורות הטבע בצפון ובדרום המטיילים בכל אתרי המורשת וההיסטוריה הישראלית. חלק בלתי נפרד מהבילוי בשבת הוא גם החוויה הקולינרית ואנו יכולים להציע לכם אין ספור אפשרויות לבקר במסעדות שף בגליל ובכנרת ולנסות את התפריטים היצירתיים שלהם בסוף יום של פעילויות מהנות באזור הצפון. בין כל פארקי השעשועים, פינות הליטוף והחי, המעיינות והאפשרויות לשייט בנחלים ובכנרת, להלן כמה הצעות לבילוי בשבת באזור זה כדי ליהנות מזיכרונות נעימים לזוג, ליחידים ולמשפחות.

 

איזה בילוי אתם מחפשים?

אופי הבילויים שאתם אוהבים קובע לאן תסעו ומה יהיה הלו"ז שלכם לחופשה. אם אתם אוהבים פעילויות מים אז כמובן שהכנרת היא המקום המועדף שלכם. במקרה הזה עדיף שתנצלו את הזמן ביעילות ולא תסתובבו בכל הגליל אלא תמצאו מקומות לבילוי משפחתי באזור הכנרת. יש מסלולי הליכה ומסלולי טיול בשמורות הטבע באזור, כולל ביקורים באתרים ארכיאולוגיים ואתרי מורשת והיסטוריה ישראלית. לחובבי היין והגורמה מחכים יקבים כמו יקבי רמת הגולן לסיור ולטעימות יין, מה שכדאי לנצל אחר כך כדי לקנח בביקור במסעדת שף מוערכת כמו אלטה על חוף הכנרת. זה ישדרג את כל החוויה משום שזוהי מסעדה מעוצבת ומושקעת במיוחד שאפשר לבקר בה בכל שעות היום וליהנות מנוף נהדר. בערב היא משמשת לארוחה רומנטית והיא פתוחה בשבת וביום תוכלו ליהנות מנוף הכנרת. יש בכנרת אפשרויות בילוי שתוכלו לנצל לפני הישיבה במסעדה, כמו שיט בסירות שונות, בננה, מצנחים וגלשני רוח הקשורים לסירות, אופנועי ים ועוד אפשרויות שמתאימות לחובבי מים. יש גם קייקים בנחלי דן והירדן למי שמעוניין בפעילות אתגרית.

 

שמורות טבע בצפון

אם אתם אוהבים טיולים בטבע בדרגות שונות של הליכה, אפשר למצוא מסלולים למיטיבי לכת ומסלולים למשפחות בקצב נינוח וללא הרבה מאמץ. אפשר ליהנות מהנופים הנהדרים וממאגרי מים ונחלים בחלקן, כמו השמורות באזור הגולן ואחר כך לגלוש לארוחה טובה במקום עם מסעדה פתוחה בשבת. השמורות שמוצעות לכם הן גמלא, גן לאומי מבצר נמרוד, מסלול הבוסתנים במצוקי האון, נחל אל על והחאן הייחודי שהקימו שם, שמורת הבניאס, יער יהודייה, תל דן ושפע המים בה, גן לאומי סוסיתא והג'ילבון. אפשר לבקר גם בשמורות טבע ובגנים לאומיים בצפון אבל חשוב לבקר שם מוקדם ולנצל את שעות היום לטיול קצר כדי שתוכלו לבקר במסעדות הטובות באזור ולא להגיע מאוחר מדי.

 

מוזיאונים וגלריות

בכל אזור הצפון אפשר למצוא שפע של גלריות ומקומות היסטוריים קטנים משום שהאזור משופע באתרים הקשורים לתולדות ישראל. גם מסביב לכנרת יש אזורים יפים ואתרים ומוזיאונים כמו בטבריה, לבקר באתרים היסטוריים כמו בחצר כנרת, משטרת נהלל ההיסטורית, מרכז המבקרים רכבת העמק ההיסטורית שנסעה עד דמשק, המוזיאון לארכיאולוגיה מקומית, מוזיאון נהריים בגשר, מוזיאון אדם בית יגאל אלון ועוד הרבה. ראש פינה מציעה הרבה אפשרויות כאלה, כולל מקום ייחודי כמו בוסתן עברי בראש פינה.

 

פעילות אתגרית ליחידים, זוגות ומשפחות

היום אפשר למצוא בצפון גם בילויים נהדרים כמו טיסה בכדור פורח כדי לצפות בנוף, לשחק עם כל המשפחה במתחם פיינטבול או למצוא קירות טיפוס נפלאים ומסעירים בקריית שמונה ושאר הפארקים לספורט באזור. את כל הביקורים האלה אפשר לשלב עם טיולי רייזרים וג'יפים סוערים ומלהיבי אדרנלין למי שאוהב לדהור בשטח בפעילות אתגרית. המסלולים בטוחים ומתאימים לכולם וזה בהחלט אחד הבילויים שאפשר לנצל בהנאה ולפתח תיאבון, לפני שמגיעים לסעוד במסעדה פתוחה בשבת.

מאמר באדיבות


מסעדת אלטה - מסעדת שף על הכנרת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב