דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושים כשנפגע לי הדיסק הקשיח? 

מאת    [ 26/02/2022 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 610 פעמים ]

מה עושים כשנפגע לי הדיסק הקשיח?

קודם כל חשוב לא לדאוג! אם תעקבו אחרי הכללים פה למטה, תוכלו להציל את המידע שלכם. ואנחנו במעבדה נוכל לשחזר את החומרים שנמחקו או נפגמו ב-97% מהמקרים!

אלו שני הדברים שאתם חייבים לעשות אם נפגע לכם הדיסק הקשיח:

  1. לכבות את המחשב - 

יש לנו הרגשה לפעמים שאנחנו יכולים לתקן בעצמנו. במיוחד כשאנחנו בלחץ, שאנחנו רוצים לוודא שהחומרים שלנו עדיין בהארד דיסק ושום דבר רע לא קרה. אז אנחנו ממליצים קודם כל לכבות את המחשב. לא לנסות להפעיל חיפוש תקלות באמצעות Windows. ובטח לא לנסות לתקן את הדיסק הקשיח דרך תוכנה. התוכנות הקיימות שם בשביל לתקן את הכונן ולא לשמור את המידע. אם תעשו איזשהו שינוי בזיכרון של הדיסק הקשיח - יכול להיגרם נזק גדול יותר לחומרים במכשיר. המטרה שלנו, היא תמיד לסגור את הדיסק בצורה תקינה ומסודרת. 

  1. לא לפתוח את המכשיר - 

כשלא נדפק לנו הדיסק הקשיח, אנחנו מאוד חוששים לחומרים בפנים. ישר אנחנו מחפשים איזה פתרון מהיר וצופים בסרטון הראשון שעולה בחיפוש ביוטיוב. נראה ממש פשוט, רק צריך לפתוח עם מברג, לחבר וזה יעבוד לנו. אבל ממש לא כך הדבר!

כשפותחים כל מכשיר דיגיטלי, בטח דיסק קשיח - חשוב לעשות את זה בחדר סטרילי (לפחות CLASS  100). זה חדר שמסנן את כל האוויר כך שלא ייכנסו שום חלקיקים מיקרוסקופים לתוך הדיסק. החלקיק הקטן ביותר יכול לגרום לנזק גדול. 

תמיד תמיד חשוב לזכור אם פותחים את המכשיר - לרוב, מחמירים את הבעיה! 

הכי מהר, זול ופשוט זה להגיע למעבדת שחזור מידע. שם יעשו לכם בדיקה מהירה של המכשיר, יאבחנו את הבעיה וכמובן תקבלו הצעת מחיר עם דו"ח מפורט של הבדיקה שמסביר מה הבעיה, כמה זמן יקח לתקן ומה אחוז ההצלחה בשחזור החומרים במכשיר. 

 

איך אפשר לדעת מה הבעיה בדיסק הקשיח שלי?

לבד, אי אפשר לדעת. כבר דיברנו על זה שלנסות לפתור את הבעיה ע"י יוטיוב - זה רק מזיק. אבל אם תגיעו למעבדת שחזור, תוך כמה שעות, יתנו לכם פתרון. ואם נספר לכם על כל התקלות האפשריות, זה לא ייגמר מהר כי יש יותר מ-200 תקלות אפשריות בדיסק הקשיח. אבל ריכזנו לכם אותם כאן ל-3 סוגים של תקלות:

נזק לוגי בתוכנה

בעצם פגיעה בנתונים עצמם בתוך הדיסק הקשיח. אי אפשר לקרוא את החומרים. החומרים לא בהכרח נמחקו או משהו כזה אבל אי אפשר לגשת למידע בדיסק. נזק לוגי בתוכנה בדרך כלל נגרם משגיאות באזור שבו נמצאים מודולים האחראים על הפלה של כונן. דרך נוספת לנזק לוגי היא אם נכנסו וירוסים למחשב שלנו וכך פגעו גם בקבצים של הדיסק הקשיח שהיה מחובר אליו. 

נזק פיזי לחומרה

פה מדובר בנזק בחלקים שנמצאים בתוך הדיסק הקשיח. הרי כל מה שקורה בפנים מאוד מאוד רגיש. חלקים כמו ראשי קריאה וכתיבה, הדיסקיות שמכילות מידע מגנטי או כמובן המנוע עצמו - הם כולם בנויים במכניקה עדינה. נזק פיזי יכול להיגרם על ידי פגישה ממשית במכשיר. אם זה נפילה, מכה קלה או שימוש לא נכון בדיסק הקשיח. 

נזק למעגל האלקטרוני

בכל דיסק קשיח יש מעגלים אלקטרונים שיכולים להינזק בקלות. אם משהו במכשיר לא פועל כשורה זה כנראה כי לא מגיע חשמל. כשיש בעיה חשמלית, הדיסק הקשיח לא מגיב ובדר"כ אי אפשר לגשת לנתונים הנמצאים בו. נזק למעגל האלקטרוני נגרם לרוב על ידי ספק כוח לא נכון או הפסקת חשמל.

 

אז איך נסכם? קודם כל, אנחנו יודעים כמה המידע בדיסק הקשיח חשוב לכם אז תמיד תזכרו שיש  97% סיכוי לעשות שחזור דיסק קשיח ונוכל לשחזר את כל המידע הקיים בפנים! 

 

ודבר שני, חשוב לזכור שהכי כדאי זה לא לגעת, לכבות את המחשב ולהגיע במהירות למעבדת שחזור מידע. כך תוכלו לשמור על התקלה קטנה ולא להחמיר אותה.  










 

 

U-DATA שחזור מידע אנחנו מתמחים בשחזור מידע ונסייע לכם לשחזר את כל המידע שאבד.


 


ביקרו באתר שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב