דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטמעת גידול הידרופוני 

מאת    [ 02/01/2022 ]

מילים במאמר: 620   [ נצפה 43 פעמים ]

 
הצורך לייצר קצב גידול מהיר הוא אחד האתגרים הכי משמעותיים של עולם החקלאות. יחד עם זאת, חקלאות בריאה היא חקלאות איכותית, שבה יש לנו יכולת לדאוג לצרכים הבטיחותיים באותה מידה שאנחנו יוצרים סביבת גידול נעימה. לפיכך, המטרה של מגדלים רבים היא לשמר איכות על בסיס שימוש בכלים ופרקטיקות מקצועיות כמו למשל טכניקת גידול הידרופוני. הרעיון מאחורי הקמת גידול הידרופוני הוא שימוש במצע סופח לחות, כמו גם נורות לד, בשביל לדאוג לכך שאתם תצליחו לבנות את המערכת הטובה והמעוצבת ביותר בשביל הצמחים שלכם. אז כל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט להבין מה הם היתרונות של תהליך גידול המבוסס על תאורה לגידול צמחים ועל מצע סופח לחות כדי לקחת את ההחלטה הנכונה.


ההזדמנות שלכם לשפר את תנאי הגידול

היתרון הראשון והחשוב ביותר של תהליך גידול הידרופוני הוא היכולת לשפר לאין שיעור את תנאי הגידול של צמחים עדינים ורגישים. אם למשל אתם רוצים לדאוג לכך שיהיו לכם כמויות גדולות של נבטים, צריך להבטיח שיש סביבת גידול אשר מסוגלת לשמור על הצמחים שלכם לאורך זמן, גם אם תנאי מזג האוויר בחוץ משתנים כל הזמן לנקודה ואכן, אנחנו חיים בסביבה שבה מזג האוויר לא תמיד יציב והאתגרים רק ילכו והיו יותר מורכבים ככל שנהיה מושפעים משינויי האקלים הגלובלי. מה שאומר שבישראל החשיבות של תהליך גידול הידרופוני היא משמעותית פי כמה וכמה. והיא תשפיע על עתיד החקלאות כולו.


שימוש במערכת תאורה לגידול צמחים

האלמנט השני שמרכיב תהליך גידול הידרופוני הוא תאורה יציבה. תאורה היא המנוע לתהליך הביוכימי של פוטוסינתזה. ואם יש לכם את היכולת לשלוט על גורם כל כך חשוב, אפשר להגיע למצב שבו אתם שולטים על קצב הגידול של הצמחים שלכם בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר מקצועית. כפועל יוצא, תהיה לכם שליטה כמעט אבסולוטית בכל מה שקשור לטאה גידול שלכם ואתם תוכלו להגיע למצב שבו יש לכם יכולות מתקדמות לגידול צמחים רגישים ועדינים, תוך מינימום השקעה של זמן ומאמצים.

תאורה לגידול צמחים – איכות ויעילות של מוצר יוקרתי


כאשר אתם מנסים למצוא את הפתרון היחיד שיאפשר לכם לגדל צמחים בצורה הרבה יותר מקצועית והרבה יותר איכותי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לחשוב על פתרונות שהצמחים חייבים לקבל באופן הטוב ביותר. העקרונות לגידול צמחים מתבססים על איזון בין כמות המים, המזון והתאורה. מה שאומר שאתם לא צריכים לשבור את הראש ואתם יכולים תמיד לאפשר לעצמכם לקבל את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם, על בסיס טכניקות גידול הידרופוני. הטמעה של נורות לד כחלק ממערכת תאורה לגידול צמחים תפסיק היא הפתרון הנכון שמשרת כיום לא מעט מגדלים ברחבי הארץ והעולם. והוא נגיש גם מבחינה פיננסית אבל גם מבחינה הפתרונות שאפשר לספק לגידולים מסוגים שונים.


מה היא החשיבות של תאורה לגידול צמחים?


החשיבות המרכזית של נורות לד לגידול צמחים היא היכולת לשלוט על סביבת הגידול. בעולם שבו תנאי מזג האוויר כל הזמן משתנים, תאורה היא פקטור משמעותי שצריך לדעת איך לנהל. תקופות בצורת קשות יכולות להשפיע על הסיכוי שלכם לייצר גידולים איכותיים. מה שאומר שצריך לצמצם למינימום את החשיפה לאור שמש לא יציב. כמו כן, בתקופות קיץ ממושכות, הסיכוי להגיע לכמות אור מספיקה הוא כמעט מינימלי. ולכן המשמעות היא שאתם פשוט לא יכולים לוותר על יצירת סביבת תאורה שאתם שולטים בה. אז אם יש לכם את האפשרות ואת ההזדמנות להתקין נורות לד בתוך חלל הפנים של החממה שלכם, זו יכולה להיות ההחלטה החכמה והמקצועית ביותר שתאפשר לכם לשמור על תנאי הגידול ולייצר סטנדרט גידולים גבוה ואיכותי הרבה יותר.


נורות לד איכותיות, עוזרות לכם לשמור על הגידולים לאורך זמן


מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה בשביל לאפשר לעצמכם לבנות מערכת גידול הידרופונית הוא למצוא את האיזון בין מצע סופח לחות לבין מערכת תאורה לגידול צמחים. ליווי מקצועי של צוותים מיומנים יאפשר לכם לקחת את ההחלטה הזאת ולהגיע למצב שבו אתם בוחרים את הפתרונות הנכונים לצרכים שלכם בקלות יחסית. לפיכך, רצוי להשקיע את הזמן שלכם דווקא בחיפוש אחרי הצוות המיומן והמנוסה ביותר בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב